Wacht met dat soort uitspraken tot het seizoen afgelopen is. Overigens roepen er al vijf jaar mensen dat PSV dat jaar kampioen wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
heeft ook de grootste kans/selectiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was gezegd dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
dit heb ik heel ergquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit verder.
Feyenoord wordt het toch niet.
Nee joh, eigen jeugd en doorstromen. Ajax heeft geld nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Typisch het volgende:
ajax haalt van de winter gewoon wat goede versterkingen en psv stort in
gelukkig daarna waarschijnlijk de boer weg
Ik ben eigenlijk ook klaar met eredivisie omdat ik zo depressief wordt van feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit heb ik heel erg
het is dat feyenoord leuk voetbalt maar ik was er echt klaar mee vorig seizoen
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:
Na een nachtje slapen na het nieuws van zijn aanstelling was ik er best wel blij mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
2018quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu nog een paar jaar met weinig/geen echte versterkingen.
RIP
misschien kunnen we alvast vooruit begroten en wat aftandse toppers kopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
2018
de verneukte kuip --> grootste begroting van nl
kampioen cl echt alles er op en er aan warme kroketten parkeerplaatsen metrolijnen
Ach joh, zolang je niet je bestuur de transfers van je spelers moet laten betalen via een schimmige brievenbusfirma om het geheim te houden ben je niet de slechtste boekhouder van de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Calculeren we al voor 4 jaar CL geld in
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijdsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
geen nieuw stadion ook
#vooraltijdpauper
Supporters houden feyenoord aan alle kanten tegen helaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijds
van gaal wordt genoemd (internationale toptrainer) --> nee man is een tering jood ga weg
al dan niet terecht
nieuw stadion of de kuip verbouwen --> de kuip is van ons!! bestuur tegen de muur!!
al dan niet terecht
nu heb je met fred een aardige trainer voor nederlandse begrippen (ik weet ook wel dat van gaal niet haalbaar was, maar het gaat om de insteek van de meeste supporters) en heb je een halfgare oplossing als ''vernieuwbouw''
kan er nog boos om worden dat laatste
Ken je het schip van Theseus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijds
van gaal wordt genoemd (internationale toptrainer) --> nee man is een tering jood ga weg
al dan niet terecht
nieuw stadion of de kuip verbouwen --> de kuip is van ons!! bestuur tegen de muur!!
al dan niet terecht
nu heb je met fred een aardige trainer voor nederlandse begrippen (ik weet ook wel dat van gaal niet haalbaar was, maar het gaat om de insteek van de meeste supporters) en heb je een halfgare oplossing als ''vernieuwbouw''
kan er nog boos om worden dat laatste
jepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Supporters houden feyenoord aan alle kanten tegen helaas.
Toen Mulder eindelijk niet meer #1 keeper was heb ik GEJUICHTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
zelfs hmfgod heeft nu ingezien dat Vermeer bijvoorbeeld een geweldige aankoop was
al durft hij nog niet ''goed gedaan vermeer'' te zeggen
Hij wil het wel, maar hij heeft gewoon een ban.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
zelfs hmfgod heeft nu ingezien dat Vermeer bijvoorbeeld een geweldige aankoop was
jaquote:
Vermeer keept goed trouwens manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |