Bij prestaties horen nu eenmaal ook transfers van je betere/beste spelers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor de buitenwereld misschien lijkt als "wees blij, je hebt de keeper van Jong Oranje" maar ik kan namens iedereen die PEC een warm hart toedraagt wel zeggen dat ik Boer voor geen enkele keeper had willen ruilen. En al helemaal niet voor Warner Hahn.
Onder Poolse media staat ie erg hoog aangescheven. Al zullen die niet helemaal objectief zijnquote:
hoop het van hartequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder Poolse media staat ie erg hoog aangescheven. Al zullen die niet helemaal objectief zijn
destijds jammer dat hij naar PSV gingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik ook niet erg objectief.
Ik vond Tyton ook altijd een FANTASTISCHE keeper.
toen raakte die van arsenal geblesseerd toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Tyton op EK2012 speelde wel serieus baas
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen raakte die van arsenal geblesseerd toch?
Ik gun het Boer ook absoluut en ik ben absoluut niet boos op hem of zo. Hoop dat hij daar de tijd van zijn leven heeft en veel kan spelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij prestaties horen nu eenmaal ook transfers van je betere/beste spelers.
Heerlijk ook voor die Boer, nog een jaartje of 2/3 bij Ajax spelen met minstens het dubbele salaris van wat hij bij PEC had.
Hij kreeg rood en Tyton stopte toen die penal toch?quote:
ja meen me te herinneren van wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kreeg rood en Tyton stopte toen die penal toch?
Nee joh. Dat die sympathieën er zijn niet. Wel dat Feyenoorders liever vijfde worden zonder Vermeer dan tweede met.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt hier nou serieus verrast gereageerd op anti Ajax sympathieën door Feyenoorders?
Toen ik in Warschau was hingen er overal Pepsi reclames met die gast, zal dus wel sportheld nummer 1 zijn.quote:
Wanneer was jij in Warschauquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik in Warschau was hingen er overal Pepsi reclames met die gast, zal dus wel sportheld nummer 1 zijn.
Ik wilde precies ditzelfde zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen de stad vol hing met Pepsi reclames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |