SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Daui op 26-10-2014 17:24:45 ]
je kunt misschien even een vraagje aan een mod stellen of ze de linkjes voor je kopiëren en plakken.quote:
klopt ja! Ik hou die nu maar even aan voordat ik weer te enthousiast wordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Daui het volgende:
Ik ben over een halfuur thuis en dan pas ik het meteen aan
Gefeliciteerd Selvaria! Was het spannend? En zag je al iets op de echo?
MaJo is 24 november je nieuwe gemiddelde?
Fijn! Het is gekkenhuis op de zaak en moet morgen een opdracht inleveren, dus ik heb niet echt tijd om te stressen over dat morgen mijn nod is. Maar stiekem ben ik er wel mee bezig..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Daui het volgende:
Tada! Alles aangepast!
Nog meer wijzigingen?
Hoe gaat het Kapitein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ik doe juist het omgekeerde deze maandquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Sara82 het volgende:
Ik doe optimistisch, dus als ik uitga van mijn kortste cyclus mag mijn nod op 17 november!
Nope, 42... als ik op dag 28 een lh-piek heb, zou ik alweer blij zijn! (Nog 10 dagen ofzo te gaan dus....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Daui het volgende:
Sara staat erin! Optmistische cyclus voor jou deze maand. Onder de 40 dagen
Ik zie deze reactie nu pasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik zit bij CZ
En daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen ja
een maand lang vloeien (bloed) is iets waar je echt voor naar de huisarts zou kunnen gaan om een doorverwijzing te vragen. het is niet iets "normaals"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar sinds mijn vorige menstruatie is het bloeden niet gestopt... ik merk geen verschil hoe weet ik nou welk bloed van wat is![]()
ik douche me gek (ook met zo'n doucheflesje) want 24/7 tampons is ook zo wat..maar doorlekken is ook ranzig!
Voel me ook echt al een maand totaal niet aantrekkelijk bah bah
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas
Goed om te weten dat CZ deze service ook biedtBen verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden
Ik wil dat best wel eens uitzoeken, vind dat altijd wel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan aan het einde van het jaar overstappen van zorgverzekering toch? Ik moet ook maar eens gaan kijken hoe dat allemaal precies zit! Ik zit nu bij Agis, iemand daar een uitgesproken mening over?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
maakt niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas
Goed om te weten dat CZ deze service ook biedtBen verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden
Independer is alleen wel wat minder independent dan ze zich voordoen aangezien ze onderdeel zijn van Achmea. Maar ik maak er ook gebruik van hoor, naast dat ik ook de sites zelf af ga van verzekeringen waarin ik geïnteresseerd ben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Spannend, Kapt!
Eigenlijk zijn alle verzekeraars prima, je moet alleen kijken wat het beste pakket voor je is. Zelf ga ik altijd voor de goedkoopste en Agis is daar zeker niet 1 van. Ik zit nu bij CZ direct, maar die hebben vrijwel geen vergoedingen vanuit het aanvullend pakket voor alles dat niet vanuit de basisverzekering wordt vergoed (eigen bijdrage kraamzorg, eigen bijdrage bevalling zonder medische indicatie, enz). Als alle premies bekend zijn kijk ik op vergelijkingssites als Independer.
Het overstappen is heel makkelijk. Je kunt je online aanmelden en dan zeggen ze je oude verzekering op. Als je dat maar voor 1 januari doet.
Welkom! Spannend zo de eerste cyclus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Bloem84 het volgende:
Ik wil me hier ook melden, vorige week met mijn vriend (28) besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
Ik ben gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, inmiddels al onttrekkingsbloed, dus op naar de eerste cyclus.
Ik zal eens kijken bij Mijn CZ! Ik heb alleen het gevoel dat CZ niet het beste is met aanvullende verzekeringen als het om zwangerschap gaat maar dat zal ik na 1 nov eens gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maakt niet uitik heb ook weinig tijd gehad om te Fok!ken dus ik zie de jouwe nu pas haha
volgens mij kan je dit zelf regelen als je inlogt bij mijn cz
Ik wil perse bij CZ blijven want collectief via werkgever verzekerd die ook nog een bijdrage doet aan de premie elke maand... dus nu even kijken of ik met mijn aanvullende pakketje nu goed zit of dat ik toch iets moet gaan veranderen daar in
+1 voor dat laatstequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Welkom Bloem!
Daui, balen van de negatieve test.
Hier hetzelfde. Negatieve test (toch geen geduld tot morgen gehad), maar ook geen bloed. Kennelijk ben ik wel niet te genieten, want toen ik met mijn moeder aan de telefoon zat en zei dat ik sago was, zei mijn man met een klein stemmetje op de achtergrond: "Nou, dat is een beetje een understatement".Afwachten dus maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een nieuwe buurvrouw. Meiske van 20 met dochtertje van 4. Heel lief. Wilde zo graag aan ons bewijzen dat ze echt een goede mama was. Wilde dr huisje aan ons laten zien. Heel tof.![]()
Herkenbaar Hilz! Komt goed!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Ik weet het, dat is het ergste... Maar van alle opties die er zijn, ga ik dan weer gelijk naar de uiterste. EN DAT VIND IK HEUL STOM!! Ik wil een verjaardagsbaby makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Herkenbaar Hilz! Komt goed!
Oeh! Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:11 schreef Daui het volgende:
Nu ik toch een weekje opmoet wachten mag ik vanavond best een wijntje
Goed! Alleen op de heenweg ff schreeuwen omdat hij op schoot moest blijven zitten... Maar de tablet met Ben & Holly deed het hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:17 schreef Daui het volgende:
Aaah wat een lief minimens! Hoe ging dat met vliegen?
Champagne klinkt ook goed! Misschien ga ik voor de prosecco![]()
Nadeel is alleen dat ik nu weer de kattenbak mag doen
dat is balenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Mijn geboortejaar schuift steeds een stukje op. Dit jaar ben ik van '85quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is balengelukkig hebben jullie wel een fijne vakantie gehad!
![]()
Verjaardagsbaby kan nog steeds! Ik doe met je mee (2 dagen later jarig). Van welk jaar ben je eigenlijk? Ik 82
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Ook bloed op vakantie... En de vakantie was SUPER!32+ graden, ruime keus aan voeder en minimens is ook lief geweest
Mooie fotos hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helaas gezegend met een ouwe kopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef Daui het volgende:
He Hillz dan zijn we samen even jong![]()
Ik ben vijf jaar geleden ook blijven hangen. Gelukkig vragen ze nu met die nieuwe leeftijdsgrens voor alcohol bij de supermarkt altijd om mijn paspoort
Streepjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, maarehm..
Ik euh.. geloof het nog niet helemaal
[ afbeelding ]
Asschen_Sukar (Manlief) en ik zijn een beetje aan het freaken.
Whaaaaaaaa
Oh myquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaa
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Whaaaaaaaa
Ik heb laatst geleerd dat licht niet uitmaakt, streep = streep en dus gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef Krisvc het volgende:
Ja, licht inderdaad. We hebben daarom maar 2 testen gedaan. Maar ze zijn allebei even licht aanwezig.![]()
Heel onwerkelijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Daui het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
spoiler: USERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Ik zie 2 strepen! Jooeehhhoooeeeeequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaa
dat is ook weer waar! We gaan met een grote groep, er haken steeds meer mensen aan! Normaal is het andersomquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Daui het volgende:
MaJo het wordt vast hartstikke leuk! En dan heb je een beetje afleiding.
Gefeliciteerd papa Asschen_sukarquote:
klinkt nu al als een stom feestjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef sproetjes het volgende:
Gelukkig voor de strepen mariposas! Wel jammer dat je waarschijnlijk weer een lange cyclus hebt.
MaJo ik snap je wel. Nu ik alleen (soms) nog maar een wijntje drink tijdens mijnof vlak erna ben ik meteen gebombardeerd tot BoB voor elke verjaardag/avond stappen waar we heen gaan. Mensen gaan er zelfs gewoon vanuit dat ik ze wel kom ophalen/dat ze met ons mee terug kunnen rijden.
Zo juist weer en dat heeft mijn hele zin in de verjaardag waar ik zo heen moet enorm verpest.
Plus de hele avond is een grote vleeskeuring van allemaal mooie hippe slanke meisjes die je van top tot teen beoordelen zodra je de kamer binnenkomt
Gelukkig maar! Klonk echt niet tof hoe je dat omschreefquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:34 schreef sproetjes het volgende:
Ik ook want van de groep beoordelende meisjes waren er slechts twee![]()
Oh en welkom bloem!
toch niet toevallig in de buurt van wijk bij duurstede? Daar kom ik vandaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef Cygne het volgende:
Dat wel Majo, zei wonen in Brabant en wij in Utrecht, tegen de grens van Gelderland. Niet heel ver maar ik heb geen rijbewijs. Dat maakt t lastiger. Schoonouders wonen op n kwartiertje afstand.
Oh en verwarrend idd. Sinds de tweede miskraam heb ik drie dagen bloed, twee dagen niks en dan weer een flats en dan is t over.
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
toch niet toevallig in de buurt van wijk bij duurstede? Daar kom ik vandaanzonder rijbewijs is dat lastig ja!
Is dat nu je standaard menstruatie? Dat is wel heel bizar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup. Na de curettage ook. Na 2 dagen geen bloed meer. 5 dagen later nabloeding en 10 dagen later weer.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee.Daar ben ik wel goed bekend waar daar woonde vriend toen ik hem leerde kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bizar dat dit zo'n invloed kan hebben op je menstruatiequote:Jup. Na de curettage ook. Na 2 dagen geen bloed meer. 5 dagen later nabloeding en 10 dagen later weer.De curettage was niet zo heel lang geleden toch? Misschien moet het toch nog op gang komen sindsdien.
Hier toch weer wat (oud) bloed. Ben benieuwd hoe het nu verder loopt. Als ik kijk naar de afgelopen twee maanden dan zegt de duur van mijn menstruatie ook iets over de duur van mijn cyclus.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nog vrij recent dus wellicht dat het nog verandert. Maar nog beter is dat je helemaal niet meer ongesteld wordt en gewoon een plakker hebtquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:05 schreef Cygne het volgende:
Augustus. En al 2 menstruaties gehad weer.
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef Cygne het volgende:
In de regel gold bij ons dat als we t superslecht getimed hadden t raak was, dus wie weet..
liefdevolle mensen in je leven zijn het sowieso waard om te koesterenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Cygne het volgende:
Ik mag haar wel koesteren inderdaad.![]()
We gaan er bijna elke week heen. Wel fijn want mijn eigen ouders wonen ver weg.
maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niks meer van mijn lichaamnormaal 7 dagen ongesteld, nu sinds gisteravond niks meer. Ondertussen nog wel buikpijn en krampen dus het zal wel weer terugkomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Cygne dat klinkt heel goed inderdaad! Fijn als je zo'n goede band hebt. Wonen je ouders wel in Nederland?
Dat moet ook een beetje rust geven..quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
Vind ik ook!quote:
Jeeeh! En inderdaad, niet teveel mee bezig zijn en lekker regelmatig klussen deze maandquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
Dat is waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houden
Vind ik nou ookquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op.
Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef sproetjes het volgende:
ja zo'n fijn topic
kapteinCupcake blijkt spannend dus![]()
en rust voor Daui! wat fijn!
oh we hadden het laatst over verzekeringen (volgens mij met MaJo?)
Heb net CZ gebeld, je mag van aanvullend pakket wisselen zodra je weet dat je zwanger bent (hoeft dus niet perse per 01-01) zo betaal je niet onnodig teveel.
En bij het meest uitgebreide pakket wordt prenatale screening <36jr zonder medische indicatie, je eigenbijdrage voor kraamzorg en je eigen bijdrage bij bevallen in t zkh zonder medische indicatie allemaal vergoed
Oeh dit klinkt wel goed allemaalReden om gewoon bij CZ te blijven
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
vroeger...... ja, maar....!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus
Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!
[..]
Vind ik nou ook
[..]
Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te weten
[..]
Met mij inderdaad
Oeh dit klinkt wel goed allemaalReden om gewoon bij CZ te blijven
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op.
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.
Lekker doen waar jezelf behoefte aan hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het is inmiddels ook alweer 16 jaar geleden natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
vroeger...... ja, maar....!
Er kan in een paar jaar veel veranderen met je cyclus
Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.
vroeger had ik dat dus ook, zo'n extreem gelijkmatige cyclus, na al die jaren pil durf ik niet te zeggen hoe het er nu voor staat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus
Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
Jullie zijn lief!quote:[..]
Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voelt
Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Mariposas het volgende:
Als dat bij mij zou werken zou ik een cyclus van 17 dagen hebben ofzo, echter 3 dagen ongesteld en cyclus van 36 dagen.
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor à/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarAlleen wel weer een lange cyclus. Ben heel benieuwd hoe lang het deze keer gaat worden, om die reden wil ik dan wel weer ongesteld worden
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Mariposas het volgende:
FF heeft je huisarts een telefonisch consult? Je kan het altijd voorleggen. 3 maanden schijnt inderdaad vaker voor te komen. Maar je hebt al wel een eerste cyclus gehad, dus tja... Merk je iets van krampen oid?
Kc ik snap je gevoel! Maar ook als je nu negatief test hoeft dat niet te betekenen dat het niet raak is, kan ook zijn dat je dan later wel positief test.
Ik weet nu hoe ik mijn eisprong herken: krijg gevoelige tepels.door de ovutesten weet ik dat ik de eisprong heb gehad. Vorige cyclus had ik ook vanaf dezelfde dag gevoelige tepels alleen wist ik toen niet dat ik ovuleerde de dagen vlak ervoor.
Bij mij helaas ook nauwelijks spotting, altijd een week full on ongesteldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor à/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.
FF uitstrijkje kunnen ze nu dan toch ook maken? Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt of positief test. Heel vervelend die onzekerheid! Je bent hier zeker niet de enige.
Ik wilde ook niet aan ovulatietesten maar ik vind het wel fijn te weten dat ik nu de eisprong heb gehad, dan weet ik wanneer deze cyclus ongeveer afgelopen zou moeten zijn. Het was overigens precies de dag die de app ook voorspelde.
Dat weet ik, ik bedoelde daarmee de vruchtbare dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.
Wat fijn zeg een kortere cyclus! Ik hoop dat het zo blijft voortaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb de laatste weken een beetje onder een steen geleefd... Niet dat dat iets helpt maar even er niet zo veel mee geconfronteerd worden was wel fijn ..
Wil nog wel even jubbelen voor Kris! Gefeliciteerd.
Hier vandaag zomaar ongesteld geworden. Voelde het gisteren al aankomen. Maar jongens gewoon een cyclus van 33 dagen dit keer! Ipv 93 en 79 van de keren ervoor. Beetje een dubbel gevoel enerzijds kut want was het maar raak geweest. Anderzijds blij want de cyclus is een stuk korter! Hopelijk blijft dit zo!
Nog even wachten dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef L-E het volgende:
Dat zou zondag zijn. Geen verschijnselen waarneembaar hoor, dettol boeit me niet eens nu
vriend wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
Hoe zijn jullie mannen er mee bezig, voelen ze al prestatiedrang?
Een beetje wel ja. Ik had gedacht dat hij er niet mee bezig zou zijn, maar dat is niet zo. Hij vraagt na elke keer seks: "ben je nu zwanger?" (als grap uiteraard wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef MaJo het volgende:
Is de menstruatie altijd 14 dagen na de eisprong ook als je een lanfe cyclus hebt? Noob vraagik dacht dat de eisprong dan ook misschien in het midden van de cyclus zat
leer ik weer wat bij, thanks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
Wel een uitdagingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
leer ik weer wat bij, thanks!
Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen
dat mensen dan later terug gaan rekenen en denken, iewquote:
Ik heb nu een koekiemonsterachtig beeld voor me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ik las even van onder naar boven, dan is de combinatie "spermagraaier" en "je hebt er al even aan mogen proeven" toch eh, apart
ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen niet![]()
Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een babyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
pinkeln Berlinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen
Eerste cyclus bij mij duurde ook vrij normaal (6 weken), daarna een uitschieter naar 12 weken, en toen weer 6. Er kan dus zomaar een gekke tussenzitten. Betekent niet dat er iets aan de hand is. Kan zijn dat je een keer een cyste hebt ofzo, heb ik me laten vertellen. Die gaat vanzelf weer weg (binnen 3 maanden), en daar kan/zal de huisarts ook niet zoveel aan doen. Maar als deze ronde niet raak is EN weer zo lang duurt ga ik ook naar de huisarts, als is het maar om me te laten vertellen dat ik me geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef FlyingFish het volgende:
Na hoelang niet ongesteld zouden jullie contact opnemen met de huisarts? Ik ben in juli direct na de stopweek gestopt met de pil, in augustus na 35 dagen ongesteld geworden, maar sindsdien niet meer (nu al zo'n 9,5e week niet meer). Ik heb vorige week negatief getest (kon ook eigenlijk niet anders, we hebben tot begin oktober nog condooms gebruikt), dus van een zwangerschap is geen sprake. Ik vind alleen het niet ongesteld worden vervelend worden. Ik lees echter dat het een lange tijd kan duren voordat je cyclus weer een beetje in orde is, dus het is nog niet echt huisartswaardig denk ik.
Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha het NuNuNu een baby herken ik ook wel bij m'n vriend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een baby
merk wel dat we niet meer zo goed zijn in het "geheim houden dat we bezig zijn" ik kreeg net een apje van mn man: "collega X vraagt of ik al raak geschoten heb.. hij zegt dat je vanavond maar in de handstand moet gaan staan "
We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houdenquote:
Dat ene stukkie muur dat er nog staat is juist nogal druk bezochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh!
Altijd een optiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
Voor man hoeft t niet perse nu. Hij zou t leuk vinden, maar als het over 4 rondes pas lukt is t ook goed
Aah Majo, ff tegelijk naar t toilet in een restaurant!
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houden
Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebbenquote:Bij ons weten alleen mijn ouders, zus en een vriendin dat we momenteel bezig zijn. De rest van de wereld weet wel dat het eraan zit te komen maar niet dat ik gestopt ben met de AC. Dit ook om niet steeds de vraag te krijgen "en ben je al zwanger?!" Alhoewel die vraag sowieso wel steeds gesteld wordt
Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahawij hebben dat met de naam "Rain" want dat sluit zo mooi aan bij onze achternaam
![]()
En dan de engelse variant (ipv regen), want mijn zus heeft een bloedhekel aan engelstalige en zweverige namen
Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meerquote:Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebbenMijn man zit in dat complot
Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tantequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagen![]()
[..]
Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meer) Kun je af en toe inderdaad je ei kwijt! Wel apart dat beide stellen in zo'n andere situatie verkeren, dat de een het graag wil en de ander juist niet. Botst dat soms ook niet juist? En LOL over dat BOB complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Leek me ook een sterk verhaal!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tante
Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij zequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leek me ook een sterk verhaal!
Ik ben degene die je op Facebook heeft toegevoegd
[..]
Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maar
Geen goed oppasadresje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij ze
Het zal ongetwijfeld iets met de kwaliteit doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het invloed heeft op de kwaliteit hoor. Maar stellen dat je er niet mee kan bevruchten is een leugen
ER is misschien vast wat van waar, maar wij hadden in 1 mnd alleen 3 dgn achter elkaar seks gehad en t was raak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit net op een vruchtbaarheidsblog uit de OP te lezen en daar staat het volgende:
"Als je elke dag vrijt, gaat de kwaliteit van het sperma erg achteruit, het heeft wat tijd nodig om goede vruchtbare cellen op te bouwen. Het sperma van een man die drie dagen achter elkaar heeft geëjaculeerd is vrijwel steriel. Daar valt dus niets meer mee te bevruchten. Als je om de dag vrijt is er altijd een verse voorraad sperma aanwezig in de baarmoeder om het eitje te bespringen als dat eenmaal springt."
Is dat dikgedrukte stuk echt waar?Dan zou je dus nooit alle dagen rondom de eisprong seks met elkaar moeten hebben als het sperma dan steriel is
Oeh leukquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ego-post:Ah dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al was het snel geweest, het blijft gewoon een teleurstelling! En je gaat gewoon mee voor een juli kindje
Ego-post:Wat onwijs vervelend! Met goede moed de nieuwe maand inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wowquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad
Ego-post:Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.
Nou zeg, wat een raar stukje. Natuurlijk is dat niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit net op een vruchtbaarheidsblog uit de OP te lezen en daar staat het volgende:
"Als je elke dag vrijt, gaat de kwaliteit van het sperma erg achteruit, het heeft wat tijd nodig om goede vruchtbare cellen op te bouwen. Het sperma van een man die drie dagen achter elkaar heeft geëjaculeerd is vrijwel steriel. Daar valt dus niets meer mee te bevruchten. Als je om de dag vrijt is er altijd een verse voorraad sperma aanwezig in de baarmoeder om het eitje te bespringen als dat eenmaal springt."
Is dat dikgedrukte stuk echt waar?Dan zou je dus nooit alle dagen rondom de eisprong seks met elkaar moeten hebben als het sperma dan steriel is
Ego-post:Je bent niet alleen, hier ook negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog maar ronde 2, maar toch steekt het...
Gelul...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
ER is misschien vast wat van waar, maar wij hadden in 1 mnd alleen 3 dgn achter elkaar seks gehad en t was raak.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
Wij hebben ruim een maand lang (Iets in te halen
) iedere dag leuke dingen gedaan, en het steriele sperma heeft zojuist een Bumba cakeje uit de la gevist.
Pfff iedere dag, ik moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
) iedere dag leuke dingen gedaan, en het steriele sperma heeft zojuist een Bumba cakeje uit de la gevist.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:15 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, hier ook negatief
Ook nog maar ronde 2, maar toch steekt het...
Nouja, we zullen het zien! Als ik over een week nog niet ongesteld ben, gooi ik er nog een test tegenaan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.
ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
Fijn! Heeft lang genoeg geduurd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:
Nog een kleine jompel... Ik heb maar 1 streepjeEn nog een heel heel heel klein beetje bloed!
driewekenendriedagen om precies te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Fijn! Heeft lang genoeg geduurd!
Oooh ja! Dat lijkt me ook zo vervelend. Ik kan echt genieten van eten, dus ik hoop dat dát niet wordt verpest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Daui het volgende:
Heb gister superlekker indiaas gegeten![]()
Maar voordat ik wakker werd droomde ik dat ik misselijk was en moest overgeven en dat wil ik niet.
Lijkt me echt afschuwelijk als je tijdens de zwangerschap maanden achter elkaar misselijk bent. Ik hou zo van eten
Hillz nieuwe ronde voor steriele sperma #2
Dettol!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
Wat leuk, een tweeling! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH!
(Ik hou zo van mijn man)
Volgzaam als ik ben, gehoorzaamde ik hem.
Vier dagen voor NOD, maar zien jullie m ook?
[ link | afbeelding ]
Fertilityfriend.com ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:16 schreef L0t.. het volgende:
Spannend L-E! Ik zou testen![]()
Even een vraagje, voor de zwangerschap van J. heb ik online ergens zo'n grafiekje bij gehouden over m'n cyclus. Kon je je temperatuur op aanvullen en ook allerlei kwaaltjes enzo. Maar ik kan dus niet meer op de naam van die site komen, iemand een idee?
Dat snap ik zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
Jeej!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH!
(Ik hou zo van mijn man)
[ link | afbeelding ]
Whohw! wat een duidelijke streep!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
(Ik hou zo van mijn man)
[ link | afbeelding ]
wow!!! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
(Ik hou zo van mijn man)
[ link | afbeelding ]
De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
Ik snap dat heel goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.
Ik merk trouwens dat ik nu, na 7 maanden proberen, miskraam, nu weer 7 maanden verder, dat ik weinig kan met mensen die na 1 ronde al erg teleurgesteld zijn ed. Dat ligt overigens helemaal aan mij, ik had het zelf in de eerste ronde ook (en de 2e, 3e). Maar daardoor vind ik het ook wat lastig hier mee te praten, het voelt echt anders inmiddels.. Dat streepje zegt me zo weinig eigenlijk. Hij moet er wel komen, maar dan begint het pas zeg maar..
Maar dat is pessimisme waar ik jullie niet mee lastig wil vallen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:25 schreef Cygne het volgende:
Vind ik ook herkenbaar ima, dat van eerste ronde teleurstelling, al vind ik t ook begrijpelijk.
Toen ik stopte met de pil dacht ik: 'we zijn allebei jong, het zal wel snel raak zijn.'. Nu zijn we 16 maanden verder. En nog steeds niks. Ja, die miskramen. Maar daar heb ik zo weinig aan.
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!
En MaJo, nee, dat is inderdaad een stap te ver. 7 maanden is volkomen normaal, het miskraam was zeer waarschijnlijk gewoon domme pech, dus er is geen enkele reden om aan te nemen dat er iets 'moeizaam' gaat.
Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen
Dat klinkt inderdaad gewoon normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien.
1,5 jaar is ook geen rede om in het andere topic te posten. Dat is meer voor als er medisch iets aan de hand is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen
Je bent helemaal niet stom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind me zelf ook stom hoor, dat ik nu al zo teleurgesteld ben
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
Gemiddeld doe je er "minstens" een jaar over. En eigenlijk moet je elke keer opnieuw beginnen te tellen na een MK.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad gewoon normaalDe meeste stellen worden geloof ik binnen een jaar zwanger en dat was bij jou dus ook het geval. Alleen wel heul balen dat het dan misgaat
Ik hoop dat je meegaat in de golf van juli kindjes
Doe niet zo stomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind me zelf ook stom hoor, dat ik nu al zo teleurgesteld ben
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |