abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:38:33 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146034264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
leer ik weer wat bij, thanks!

Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk O+, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen _O-
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146034313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen niet :@ :')
pi_146034323
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk O+, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen _O-
Wel een uitdaging :7
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:42:02 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146034368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Wel een uitdaging :7
dat mensen dan later terug gaan rekenen en denken, iew :X :D
pi_146034391
En het kind dan Berlin noemen :D
pi_146034817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ik las even van onder naar boven, dan is de combinatie "spermagraaier" en "je hebt er al even aan mogen proeven" toch eh, apart :')
Ik heb nu een koekiemonsterachtig beeld voor me.

Spermiemonster? :7
pi_146035271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen niet :@ :')
ja, dat klopt.

ach kennis is ook niet alles :9 Zonder kan je dus ook prima slagen ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:09:52 #183
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146035286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:

[..]

Nog even wachten dus :)

Hoe zijn jullie mannen er mee bezig, voelen ze al prestatiedrang? :D
Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een baby *;

merk wel dat we niet meer zo goed zijn in het "geheim houden dat we bezig zijn" ik kreeg net een apje van mn man: "collega X vraagt of ik al raak geschoten heb.. hij zegt dat je vanavond maar in de handstand moet gaan staan " :')
pi_146035332
quote:

[..]

pinkeln Berlin ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146038435
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef FlyingFish het volgende:
Na hoelang niet ongesteld zouden jullie contact opnemen met de huisarts? Ik ben in juli direct na de stopweek gestopt met de pil, in augustus na 35 dagen ongesteld geworden, maar sindsdien niet meer (nu al zo'n 9,5e week niet meer). Ik heb vorige week negatief getest (kon ook eigenlijk niet anders, we hebben tot begin oktober nog condooms gebruikt), dus van een zwangerschap is geen sprake. Ik vind alleen het niet ongesteld worden vervelend worden. Ik lees echter dat het een lange tijd kan duren voordat je cyclus weer een beetje in orde is, dus het is nog niet echt huisartswaardig denk ik.
Eerste cyclus bij mij duurde ook vrij normaal (6 weken), daarna een uitschieter naar 12 weken, en toen weer 6. Er kan dus zomaar een gekke tussenzitten. Betekent niet dat er iets aan de hand is. Kan zijn dat je een keer een cyste hebt ofzo, heb ik me laten vertellen. Die gaat vanzelf weer weg (binnen 3 maanden), en daar kan/zal de huisarts ook niet zoveel aan doen. Maar als deze ronde niet raak is EN weer zo lang duurt ga ik ook naar de huisarts, als is het maar om me te laten vertellen dat ik me geen zorgen hoeft te maken. :)
pi_146038497
quote:

[..]

Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh! :P
pi_146041363
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een baby *;

merk wel dat we niet meer zo goed zijn in het "geheim houden dat we bezig zijn" ik kreeg net een apje van mn man: "collega X vraagt of ik al raak geschoten heb.. hij zegt dat je vanavond maar in de handstand moet gaan staan " :')
Haha het NuNuNu een baby herken ik ook wel bij m'n vriend.

Wij houden het vooralsnog voor onszelf, ik vind het wel leuk om zo'n "geheimpje" alleen met m'n vriend te hebben. Daarom ook zo leuk om er hier juist wel over te kunnen praten.
pi_146041519
Voor man hoeft t niet perse nu. Hij zou t leuk vinden, maar als het over 4 rondes pas lukt is t ook goed

Aah Majo, ff tegelijk naar t toilet in een restaurant! :P
pi_146042100
Mijn man wil ook wel nu vader worden.

Hij kwam net thuis. Vriendin van collega zwanger. Collega vond t moeilijk om aan man te vertellen omdat hij weet van onze situatie. Wel lief van hem.
pi_146042980
Hier zit er ook eentje die het allemaal wel best vindt. Soms erg frustrerend. Hij zou wel blij zijn als het raak is, maar hij is niet echt teleurgesteld.
Ik heb hem eens gevraagd wanneer hij het wel zo zijn, en als antwoord kreeg ik: 'Als het volgend jaar nog niet gelukt is'. Nu ja :')

Ik voel me deze maand niet anders dan andere maanden, maar ook nog geen bloed. Morgen wordt een spannende dag :)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:39:33 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146048524
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef L-E het volgende:
En het kind dan Berlin noemen :D
We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houden _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh! :P
Dat ene stukkie muur dat er nog staat is juist nogal druk bezocht _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
Voor man hoeft t niet perse nu. Hij zou t leuk vinden, maar als het over 4 rondes pas lukt is t ook goed

Aah Majo, ff tegelijk naar t toilet in een restaurant! :P
Altijd een optie O-)

Bij ons weten alleen mijn ouders, zus en een vriendin dat we momenteel bezig zijn. De rest van de wereld weet wel dat het eraan zit te komen maar niet dat ik gestopt ben met de AC. Dit ook om niet steeds de vraag te krijgen "en ben je al zwanger?!" Alhoewel die vraag sowieso wel steeds gesteld wordt :')
pi_146049658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houden _O-
haha :D wij hebben dat met de naam "Rain" want dat sluit zo mooi aan bij onze achternaam :9
En dan de engelse variant (ipv regen), want mijn zus heeft een bloedhekel aan engelstalige en zweverige namen >:)
quote:
Bij ons weten alleen mijn ouders, zus en een vriendin dat we momenteel bezig zijn. De rest van de wereld weet wel dat het eraan zit te komen maar niet dat ik gestopt ben met de AC. Dit ook om niet steeds de vraag te krijgen "en ben je al zwanger?!" Alhoewel die vraag sowieso wel steeds gesteld wordt :')
Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebben :') Mijn man zit in dat complot }:|
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:00:35 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146049852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

haha :D wij hebben dat met de naam "Rain" want dat sluit zo mooi aan bij onze achternaam :9
En dan de engelse variant (ipv regen), want mijn zus heeft een bloedhekel aan engelstalige en zweverige namen >:)

Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagen }) ~O>

quote:
Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebben :') Mijn man zit in dat complot }:|
Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meer :')) Kun je af en toe inderdaad je ei kwijt! Wel apart dat beide stellen in zo'n andere situatie verkeren, dat de een het graag wil en de ander juist niet. Botst dat soms ook niet juist? En LOL over dat BOB complot _O-
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:08:23 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146050302
Ik zit net op een vruchtbaarheidsblog uit de OP te lezen en daar staat het volgende:

"Als je elke dag vrijt, gaat de kwaliteit van het sperma erg achteruit, het heeft wat tijd nodig om goede vruchtbare cellen op te bouwen. Het sperma van een man die drie dagen achter elkaar heeft geėjaculeerd is vrijwel steriel. Daar valt dus niets meer mee te bevruchten. Als je om de dag vrijt is er altijd een verse voorraad sperma aanwezig in de baarmoeder om het eitje te bespringen als dat eenmaal springt."

Is dat dikgedrukte stuk echt waar? :o Dan zou je dus nooit alle dagen rondom de eisprong seks met elkaar moeten hebben als het sperma dan steriel is :?
pi_146050432
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad ;)
pi_146050459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagen }) ~O>

[..]

Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meer :')) Kun je af en toe inderdaad je ei kwijt! Wel apart dat beide stellen in zo'n andere situatie verkeren, dat de een het graag wil en de ander juist niet. Botst dat soms ook niet juist? En LOL over dat BOB complot _O-
Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tante :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:18:25 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146050898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad ;)
Leek me ook een sterk verhaal!

Ik ben degene die je op Facebook heeft toegevoegd ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tante :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.
Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maar ;)
pi_146051045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Leek me ook een sterk verhaal!

Ik ben degene die je op Facebook heeft toegevoegd ;)

[..]

Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maar ;)
Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij ze :P
pi_146051145
Ik kan me wel voorstellen dat het invloed heeft op de kwaliteit hoor. Maar stellen dat je er niet mee kan bevruchten is een leugen :P
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:27:14 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146051383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij ze :P
Geen goed oppasadresje? O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het invloed heeft op de kwaliteit hoor. Maar stellen dat je er niet mee kan bevruchten is een leugen :P
Het zal ongetwijfeld iets met de kwaliteit doen :Y Maar dat is ook zo als je maar 1x per week ejaculeert denk ik, om de 2 dagen zal wel het beste zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')