Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Mariposas het volgende:
Als dat bij mij zou werken zou ik een cyclus van 17 dagen hebben ofzo, echter 3 dagen ongesteld en cyclus van 36 dagen.
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor ā/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarAlleen wel weer een lange cyclus. Ben heel benieuwd hoe lang het deze keer gaat worden, om die reden wil ik dan wel weer ongesteld worden
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Mariposas het volgende:
FF heeft je huisarts een telefonisch consult? Je kan het altijd voorleggen. 3 maanden schijnt inderdaad vaker voor te komen. Maar je hebt al wel een eerste cyclus gehad, dus tja... Merk je iets van krampen oid?
Kc ik snap je gevoel! Maar ook als je nu negatief test hoeft dat niet te betekenen dat het niet raak is, kan ook zijn dat je dan later wel positief test.
Ik weet nu hoe ik mijn eisprong herken: krijg gevoelige tepels.door de ovutesten weet ik dat ik de eisprong heb gehad. Vorige cyclus had ik ook vanaf dezelfde dag gevoelige tepels alleen wist ik toen niet dat ik ovuleerde de dagen vlak ervoor.
Bij mij helaas ook nauwelijks spotting, altijd een week full on ongesteldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor ā/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.
FF uitstrijkje kunnen ze nu dan toch ook maken? Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt of positief test. Heel vervelend die onzekerheid! Je bent hier zeker niet de enige.
Ik wilde ook niet aan ovulatietesten maar ik vind het wel fijn te weten dat ik nu de eisprong heb gehad, dan weet ik wanneer deze cyclus ongeveer afgelopen zou moeten zijn. Het was overigens precies de dag die de app ook voorspelde.
Dat weet ik, ik bedoelde daarmee de vruchtbare dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.
Wat fijn zeg een kortere cyclus! Ik hoop dat het zo blijft voortaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb de laatste weken een beetje onder een steen geleefd... Niet dat dat iets helpt maar even er niet zo veel mee geconfronteerd worden was wel fijn ..
Wil nog wel even jubbelen voor Kris! Gefeliciteerd.
Hier vandaag zomaar ongesteld geworden. Voelde het gisteren al aankomen. Maar jongens gewoon een cyclus van 33 dagen dit keer! Ipv 93 en 79 van de keren ervoor. Beetje een dubbel gevoel enerzijds kut want was het maar raak geweest. Anderzijds blij want de cyclus is een stuk korter! Hopelijk blijft dit zo!
Nog even wachten dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef L-E het volgende:
Dat zou zondag zijn. Geen verschijnselen waarneembaar hoor, dettol boeit me niet eens nu
vriend wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
Hoe zijn jullie mannen er mee bezig, voelen ze al prestatiedrang?
Een beetje wel ja. Ik had gedacht dat hij er niet mee bezig zou zijn, maar dat is niet zo. Hij vraagt na elke keer seks: "ben je nu zwanger?" (als grap uiteraard wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie mannen er mee bezig, voelen ze al prestatiedrang?
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef MaJo het volgende:
Is de menstruatie altijd 14 dagen na de eisprong ook als je een lanfe cyclus hebt? Noob vraagik dacht dat de eisprong dan ook misschien in het midden van de cyclus zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |