Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Mariposas het volgende:
Als dat bij mij zou werken zou ik een cyclus van 17 dagen hebben ofzo, echter 3 dagen ongesteld en cyclus van 36 dagen.
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor ā/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke keer 3 dagen? Doe mij dat ook maarAlleen wel weer een lange cyclus. Ben heel benieuwd hoe lang het deze keer gaat worden, om die reden wil ik dan wel weer ongesteld worden
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Mariposas het volgende:
FF heeft je huisarts een telefonisch consult? Je kan het altijd voorleggen. 3 maanden schijnt inderdaad vaker voor te komen. Maar je hebt al wel een eerste cyclus gehad, dus tja... Merk je iets van krampen oid?
Kc ik snap je gevoel! Maar ook als je nu negatief test hoeft dat niet te betekenen dat het niet raak is, kan ook zijn dat je dan later wel positief test.
Ik weet nu hoe ik mijn eisprong herken: krijg gevoelige tepels.door de ovutesten weet ik dat ik de eisprong heb gehad. Vorige cyclus had ik ook vanaf dezelfde dag gevoelige tepels alleen wist ik toen niet dat ik ovuleerde de dagen vlak ervoor.
Bij mij helaas ook nauwelijks spotting, altijd een week full on ongesteldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat heb ik altijd al gehad, ook voor ā/c. dat is dan wel 3 dagen echt ongesteld, spotting ken ik eigenlijk niet.
FF uitstrijkje kunnen ze nu dan toch ook maken? Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt of positief test. Heel vervelend die onzekerheid! Je bent hier zeker niet de enige.
Ik wilde ook niet aan ovulatietesten maar ik vind het wel fijn te weten dat ik nu de eisprong heb gehad, dan weet ik wanneer deze cyclus ongeveer afgelopen zou moeten zijn. Het was overigens precies de dag die de app ook voorspelde.
Dat weet ik, ik bedoelde daarmee de vruchtbare dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ovuleren doe je niet meerdere dagen he? Je bent wel een paar dagen 'vruchtbaar', maar die sprong duurt maar even.
Wat fijn zeg een kortere cyclus! Ik hoop dat het zo blijft voortaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb de laatste weken een beetje onder een steen geleefd... Niet dat dat iets helpt maar even er niet zo veel mee geconfronteerd worden was wel fijn ..
Wil nog wel even jubbelen voor Kris! Gefeliciteerd.
Hier vandaag zomaar ongesteld geworden. Voelde het gisteren al aankomen. Maar jongens gewoon een cyclus van 33 dagen dit keer! Ipv 93 en 79 van de keren ervoor. Beetje een dubbel gevoel enerzijds kut want was het maar raak geweest. Anderzijds blij want de cyclus is een stuk korter! Hopelijk blijft dit zo!
Nog even wachten dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef L-E het volgende:
Dat zou zondag zijn. Geen verschijnselen waarneembaar hoor, dettol boeit me niet eens nu
vriend wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
Hoe zijn jullie mannen er mee bezig, voelen ze al prestatiedrang?
Een beetje wel ja. Ik had gedacht dat hij er niet mee bezig zou zijn, maar dat is niet zo. Hij vraagt na elke keer seks: "ben je nu zwanger?" (als grap uiteraard wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef MaJo het volgende:
Is de menstruatie altijd 14 dagen na de eisprong ook als je een lanfe cyclus hebt? Noob vraagik dacht dat de eisprong dan ook misschien in het midden van de cyclus zat
leer ik weer wat bij, thanks!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ongeveer wel ja. Het hangt een beetje af hoe je luttele fase is, maar over het algemeen kan je uitgaan van 14 dagen na de eisprong de menstruatie te verwachten.
Wel een uitdagingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
leer ik weer wat bij, thanks!
Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen
Ik heb nu een koekiemonsterachtig beeld voor me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ik las even van onder naar boven, dan is de combinatie "spermagraaier" en "je hebt er al even aan mogen proeven" toch eh, apart
ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het dus zo dat bij een langere cyclus je eisprong ook gewoon wat later in die cyclus zich bevindt? Twee kinderen, en ik weet zulke dingen niet![]()
Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een babyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef Bloem84 het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
pinkeln Berlinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn verwachte eisprong is tijdens een weekendje Berlijn. Dan denk je natuurlijk, ware het niet dat we met het hele gezin gaan en met mijn broer op 1 kamer slapen
Eerste cyclus bij mij duurde ook vrij normaal (6 weken), daarna een uitschieter naar 12 weken, en toen weer 6. Er kan dus zomaar een gekke tussenzitten. Betekent niet dat er iets aan de hand is. Kan zijn dat je een keer een cyste hebt ofzo, heb ik me laten vertellen. Die gaat vanzelf weer weg (binnen 3 maanden), en daar kan/zal de huisarts ook niet zoveel aan doen. Maar als deze ronde niet raak is EN weer zo lang duurt ga ik ook naar de huisarts, als is het maar om me te laten vertellen dat ik me geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef FlyingFish het volgende:
Na hoelang niet ongesteld zouden jullie contact opnemen met de huisarts? Ik ben in juli direct na de stopweek gestopt met de pil, in augustus na 35 dagen ongesteld geworden, maar sindsdien niet meer (nu al zo'n 9,5e week niet meer). Ik heb vorige week negatief getest (kon ook eigenlijk niet anders, we hebben tot begin oktober nog condooms gebruikt), dus van een zwangerschap is geen sprake. Ik vind alleen het niet ongesteld worden vervelend worden. Ik lees echter dat het een lange tijd kan duren voordat je cyclus weer een beetje in orde is, dus het is nog niet echt huisartswaardig denk ik.
Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha het NuNuNu een baby herken ik ook wel bij m'n vriend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt wel vaker de opmerking dat ie hoopt dat ie wel raak kan schieten ja, ook hij wil gewoon NUNUNUNUNU een baby
merk wel dat we niet meer zo goed zijn in het "geheim houden dat we bezig zijn" ik kreeg net een apje van mn man: "collega X vraagt of ik al raak geschoten heb.. hij zegt dat je vanavond maar in de handstand moet gaan staan "
We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houdenquote:
Dat ene stukkie muur dat er nog staat is juist nogal druk bezochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Duik je ff met je lief achter een stukkie muur joh!
Altijd een optiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef gestreeptestoel het volgende:
Voor man hoeft t niet perse nu. Hij zou t leuk vinden, maar als het over 4 rondes pas lukt is t ook goed
Aah Majo, ff tegelijk naar t toilet in een restaurant!
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hadden al Beer bedacht, puur om mensen te plagen, kijken of ze hun gezicht in de plooi kunnen houden
Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebbenquote:Bij ons weten alleen mijn ouders, zus en een vriendin dat we momenteel bezig zijn. De rest van de wereld weet wel dat het eraan zit te komen maar niet dat ik gestopt ben met de AC. Dit ook om niet steeds de vraag te krijgen "en ben je al zwanger?!" Alhoewel die vraag sowieso wel steeds gesteld wordt
Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahawij hebben dat met de naam "Rain" want dat sluit zo mooi aan bij onze achternaam
![]()
En dan de engelse variant (ipv regen), want mijn zus heeft een bloedhekel aan engelstalige en zweverige namen
Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meerquote:Wij hebben het onze beste vriendjes (2 setjes) wel verteld in de loop der tijd. Het is ook fijn om het er zo nu en dan met ze er over te praten. Zelf willen die twee setjes geen kindjes. En dat is ook prima om daar hun ei over kwijt te kunnen. ^^, Ze snappen dan ook dat ik in de vruchtbare en afwachtende weken niet wil drinken.. en ze proberen dan ook alle uitjes op die weken te plannen zodat ze een bob hebbenMijn man zit in dat complot
Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tantequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hadden we ook al bedacht "bear", lijkt me echt heerlijk om mensen daarmee op stang te jagen![]()
[..]
Het is ook wel fijn dat je het met iemand kan delen denk ik (ik bedenk nu dat schoonmoeder het ook weet, het worden er steeds meer) Kun je af en toe inderdaad je ei kwijt! Wel apart dat beide stellen in zo'n andere situatie verkeren, dat de een het graag wil en de ander juist niet. Botst dat soms ook niet juist? En LOL over dat BOB complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Leek me ook een sterk verhaal!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, ze vinden ons beide van die "ouders" ^^, En hopen voor ons dat het lukken zal. Ze voelen zich nu al oom en tante
Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heerlijk om er met ze over te kunnen babbelen over wat voor beslissingen dan ook.
5 - 28 februari Thailand O+
Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij zequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leek me ook een sterk verhaal!
Ik ben degene die je op Facebook heeft toegevoegd
[..]
Fijn dat je bij hen je verhaal kwijt kunt! Als ik zo hun verhalen lees vinden ze het waarschijnlijk juist hartstikke leuk als jullie een kindje krijgen, wel de lusten niet de lasten zeg maar
Geen goed oppasadresje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja precies, als we hem/haar maar niet achterlaten bij ze
Het zal ongetwijfeld iets met de kwaliteit doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het invloed heeft op de kwaliteit hoor. Maar stellen dat je er niet mee kan bevruchten is een leugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |