liefdevolle mensen in je leven zijn het sowieso waard om te koesterenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Cygne het volgende:
Ik mag haar wel koesteren inderdaad.![]()
We gaan er bijna elke week heen. Wel fijn want mijn eigen ouders wonen ver weg.
maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niks meer van mijn lichaamnormaal 7 dagen ongesteld, nu sinds gisteravond niks meer. Ondertussen nog wel buikpijn en krampen dus het zal wel weer terugkomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Cygne dat klinkt heel goed inderdaad! Fijn als je zo'n goede band hebt. Wonen je ouders wel in Nederland?
Dat moet ook een beetje rust geven..quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
Vind ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeeeh! En inderdaad, niet teveel mee bezig zijn en lekker regelmatig klussen deze maandquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
Dat is waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houden
Vind ik nou ookquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op.
Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mij inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef sproetjes het volgende:
ja zo'n fijn topic
kapteinCupcake blijkt spannend dus![]()
en rust voor Daui! wat fijn!
oh we hadden het laatst over verzekeringen (volgens mij met MaJo?)
Heb net CZ gebeld, je mag van aanvullend pakket wisselen zodra je weet dat je zwanger bent (hoeft dus niet perse per 01-01) zo betaal je niet onnodig teveel.
En bij het meest uitgebreide pakket wordt prenatale screening <36jr zonder medische indicatie, je eigenbijdrage voor kraamzorg en je eigen bijdrage bij bevallen in t zkh zonder medische indicatie allemaal vergoed
Oeh dit klinkt wel goed allemaalReden om gewoon bij CZ te blijven
5 - 28 februari Thailand O+
vroeger...... ja, maar....!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus
Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!
[..]
Vind ik nou ook
[..]
Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te weten
[..]
Met mij inderdaad
Oeh dit klinkt wel goed allemaalReden om gewoon bij CZ te blijven
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op.
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.
Lekker doen waar jezelf behoefte aan hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het is inmiddels ook alweer 16 jaar geleden natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
vroeger...... ja, maar....!
Er kan in een paar jaar veel veranderen met je cyclus
Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.
vroeger had ik dat dus ook, zo'n extreem gelijkmatige cyclus, na al die jaren pil durf ik niet te zeggen hoe het er nu voor staat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus
Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
Jullie zijn lief!quote:[..]
Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |