abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145989117
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
pi_145989963
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Cygne het volgende:
Ik mag haar wel koesteren inderdaad. O+

We gaan er bijna elke week heen. Wel fijn want mijn eigen ouders wonen ver weg.
liefdevolle mensen in je leven zijn het sowieso waard om te koesteren O+
Het is extra fijn dat ze voor jou ook een soort ouders zijn die wel in de buurt wonen en makkelijk te bezoeken zijn en het er face to face over te hebben ipv via berichten en telefoon.

:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145989988
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niks meer van mijn lichaam :') normaal 7 dagen ongesteld, nu sinds gisteravond niks meer. Ondertussen nog wel buikpijn en krampen dus het zal wel weer terugkomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt :D

Cygne dat klinkt heel goed inderdaad! Fijn als je zo'n goede band hebt. Wonen je ouders wel in Nederland?
maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houden :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145990004
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeee bloed! Eindelijk! Deze ronde vergeet ik dat ik een nieuwe ronde in ga, de thermometer gaat de kast in en ga ik geen enge boeken meer lezen voor het slapen gaan
Dat moet ook een beetje rust geven.. :*
pi_145991123
Wat een fijn topic is dit. O+
pi_145992984
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:27 schreef Cygne het volgende:
Vind ik ook! O+

Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op }).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145993008
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Daui het volgende:
Jeeeh! En inderdaad, niet teveel mee bezig zijn en lekker regelmatig klussen deze maand *O*.
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:41:37 #133
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145993213
ja zo'n fijn topic O+

kapteinCupcake blijkt spannend dus :D
en rust voor Daui! wat fijn!

oh we hadden het laatst over verzekeringen (volgens mij met MaJo? :@ )
Heb net CZ gebeld, je mag van aanvullend pakket wisselen zodra je weet dat je zwanger bent (hoeft dus niet perse per 01-01) zo betaal je niet onnodig teveel.
En bij het meest uitgebreide pakket wordt prenatale screening <36jr zonder medische indicatie, je eigenbijdrage voor kraamzorg en je eigen bijdrage bij bevallen in t zkh zonder medische indicatie allemaal vergoed ;)
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 15:42:20 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145997388
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

maar lieverd.. je bent NET gestart... dus er is nog geen "normaal' om je aan vast te houden :D
Dat is waar :D Maar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus :D Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!

quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:27 schreef Cygne het volgende:
Vind ik nou ook O+

quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Vind ik ook! O+

Nog niet getest: aangezien mijn hele onderrug verkrampt voelt, wacht ik nog even op }).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te weten ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:41 schreef sproetjes het volgende:
ja zo'n fijn topic O+

kapteinCupcake blijkt spannend dus :D
en rust voor Daui! wat fijn!

oh we hadden het laatst over verzekeringen (volgens mij met MaJo? :@ )
Heb net CZ gebeld, je mag van aanvullend pakket wisselen zodra je weet dat je zwanger bent (hoeft dus niet perse per 01-01) zo betaal je niet onnodig teveel.
En bij het meest uitgebreide pakket wordt prenatale screening <36jr zonder medische indicatie, je eigenbijdrage voor kraamzorg en je eigen bijdrage bij bevallen in t zkh zonder medische indicatie allemaal vergoed ;)
Met mij inderdaad :Y

Oeh dit klinkt wel goed allemaal ^O^ Reden om gewoon bij CZ te blijven :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_145997546
Jongens, streepjes graag!!
pi_145997871
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is waar :D Maar vroeger voordat ik aan de AC ging kon je de klok echt gelijk zetten op mijn ongesteldheid: precies 7 dagen wel, 21 dagen niet, 7 dagen wel, 21 dagen niet enz. Volgens het boekje dus :D Had verwacht dat dat nog steeds zo zou zijn. Maar nog steeds nauwelijks bloedverlies dus denk dat dit het was!

[..]

Vind ik nou ook O+

[..]

Ga eens testen jij! Al was het maar om het zeker te weten ;)

[..]

Met mij inderdaad :Y

Oeh dit klinkt wel goed allemaal ^O^ Reden om gewoon bij CZ te blijven :)
vroeger...... ja, maar....!

Er kan in een paar jaar veel veranderen met je cyclus ;)
pi_145997961
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Vind ik ook! O+

SPOILER
Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.

Lekker doen waar jezelf behoefte aan hebt. :*
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 16:09:41 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145998427
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

vroeger...... ja, maar....!

Er kan in een paar jaar veel veranderen met je cyclus ;)
Het is inmiddels ook alweer 16 jaar geleden natuurlijk _O- Dus ja, er kan best wat veranderen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik kan mij dit helemaal voorstellen. Het is hoe dan ook spannend. Als het niet zo mocht zijn kan je gekoesterde hoop wel groter teleurstellend aanvoelen, maar aan de andere kant als het wel zo is....
We noemen het hier ook wel eens met je kop onder het zand.. en dat kan fijn zijn zo op zijn tijd.

Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voelt :*
pi_145998478
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

vroeger had ik dat dus ook, zo'n extreem gelijkmatige cyclus, na al die jaren pil durf ik niet te zeggen hoe het er nu voor staat.

Verder merk ik ook dat ik er zo extreem mee bezig ben sinds het hoge woord eruit is, om nu gelijk met ovulatietesten aan de gang te gaan legt er juist alleen maar meer druk op.
Mijn man is er overigens ook helemaal mee bezig, dus wat dat betreft voelt dat wel weer goed :)
pi_146000473
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef Dottey het volgende:

[..]

quote:
[..]

Mee eens! Ik bedoelde het ook niet om te pushen hoor kapitein, je moet doen wat voor jou goed voelt :*
Jullie zijn lief! O+ Ik ga vanavond even ontspannen met mijn beste vriendin, en even niet erover piekeren :X. Ik post zodra ik heb getest!
pi_146002372
Gefeliciteerd Kris!

Hier zijn het ook de laatste spannende dagen. Geen idee wat mijn nod precies is, ergens tussen woensdag en zaterdag. Voorlopig nog geen spoor van bloed, maar wel al misselijk, moe en hoofdpijn (net zoals vorige maand, en toen ook niks). Ik vrees ervoor :(
pi_146006974
thumbs up voor bottoms_up *O*
pi_146007168
Ik ga de komende weken lekker helemaal niks doen! Een paar weken opgenomen voordat ik start bij mijn nieuwe baan in december :)
Misschien ook maar beter om niet meteen een gesprek met je nieuwe baas aan te moeten gaan om te zeggen dat je binnenkort verlof nodig hebt ;)
pi_146011449
Na hoelang niet ongesteld zouden jullie contact opnemen met de huisarts? Ik ben in juli direct na de stopweek gestopt met de pil, in augustus na 35 dagen ongesteld geworden, maar sindsdien niet meer (nu al zo'n 9,5e week niet meer). Ik heb vorige week negatief getest (kon ook eigenlijk niet anders, we hebben tot begin oktober nog condooms gebruikt), dus van een zwangerschap is geen sprake. Ik vind alleen het niet ongesteld worden vervelend worden. Ik lees echter dat het een lange tijd kan duren voordat je cyclus weer een beetje in orde is, dus het is nog niet echt huisartswaardig denk ik.
pi_146012432
Ik ben 7 jaar geleden ofzo een keer gestopt met de pil en toen duurde het drie maanden voordat ik ongesteld werd. Maar in die paar maanden heb ik wel een paar keer contact gehad met de huisarts.

Als je je zorgen maakt kan je altijd bellen met je huisarts toch?
pi_146013216
Nouja, echt zorgen maak ik me nog niet, ik vind het alleen irritant omdat ik nu niet weet wanneer ik ongeveer ongesteld ga worden. Voorheen was het gewoon netjes om de vier weken op dinsdag rond half 12 en nu weet ik niet eens welke maand. Ik ben ooit eerder gestopt met anticonceptie, maar toen gebruikte ik de nuvaring en ging mijn cyclus gewoon netjes verder.

En mn huisarts heb ik nog nooit gezien of gesproken (vorige is een paar jaar geleden verhuisd), dus dat is ook een beetje een drempel want ik heb geen idee wat voor soort persoon het is. Maar goed, misschien is dat juist een reden om wel te bellen, dan weet ik in ieder geval alvast wie het is.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:46:24 #147
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146013475
FF heeft je huisarts een telefonisch consult? Je kan het altijd voorleggen. 3 maanden schijnt inderdaad vaker voor te komen. Maar je hebt al wel een eerste cyclus gehad, dus tja... Merk je iets van krampen oid?

Kc ik snap je gevoel! Maar ook als je nu negatief test hoeft dat niet te betekenen dat het niet raak is, kan ook zijn dat je dan later wel positief test.

Ik weet nu hoe ik mijn eisprong herken: krijg gevoelige tepels. :) door de ovutesten weet ik dat ik de eisprong heb gehad. Vorige cyclus had ik ook vanaf dezelfde dag gevoelige tepels alleen wist ik toen niet dat ik ovuleerde de dagen vlak ervoor.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 21:49:31 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146013634
Nu na de hele dag geen bloedverlies mijn inlegkruisje maar uitgedaan, zul je zien dat het zo weer begint natuurlijk :') Een menstruatie van 5 dagen, dat is nieuw! Ben benieuwd of dit iets gaat zeggen over mijn cyclus. Tot nu toe: cyclus van 25 dagen met 7 dagen menstruatie en cyclus van 40 dagen met 12 dagen menstruatie. Als dit klopt zou ik nu een cyclus van 20 dagen hebben :D
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:55:15 #149
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146013934
Als dat bij mij zou werken zou ik een cyclus van 17 dagen hebben ofzo, echter 3 dagen ongesteld en cyclus van 36 dagen. :D
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_146014596
Ik ga morgen bellen! Ik moet sowieso ook nog een afspraak maken voor een uitstrijkje, maar dat kan alleen als je niet ongesteld bent, dus dat stel ik ook steeds uit tot nadat ik ongesteld ben geworden, maar dat word ik dus maar niet :D Dan kunnen ze daar ook gelijk iets op verzinnen!

Ik heb verder nooit iets van krampen, gevoelige tepels of andere 'klachten'. Ik heb ook geen idee hoe een eisprong zou moeten voelen, en ovulatietesten of dergelijke dingen wil ik dit jaar sowieso nog niet aan beginnen dus voorlopig blijft het bij mn ongesteldheid bijhouden in een app, maar zoveel werk is dat niet met mijn cyclus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')