abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145848435
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
spoiler: USERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 2% gewijzigd door Daui op 26-10-2014 17:24:45 ]
pi_145848459
Kopiëren en plakken ging niet goed op mijn telefoon. Sorry dames
pi_145851002
Dankjewel Dottey!
pi_145851020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef Daui het volgende:
Dankjewel Dottey!
je kunt misschien even een vraagje aan een mod stellen of ze de linkjes voor je kopiëren en plakken.

Dan klopt dat ook weer :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145851229
Sorry op mijn tablet is het waarschijnlijk minder gepriegel. Wel schandalig als programmeur. Ben een beetje de kluts kwijt vandaag
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 14:48:42 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145852257
Als je het nog kan aanpassen mag mijn NOD op 24 november en dat verhaal over mijn cyclussen kan weg ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145852393
Ik heb hier ooit een paar dagen meegepost, maar had gisteren een goed echo, dus ik mag uit de OP..

Heel veel succes verder iedereen! O+ *O*
pi_145852793
Ik ben over een halfuur thuis en dan pas ik het meteen aan

Gefeliciteerd Selvaria! Was het spannend? En zag je al iets op de echo?

MaJo is 24 november je nieuwe gemiddelde?
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 15:12:05 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145852989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Daui het volgende:
Ik ben over een halfuur thuis en dan pas ik het meteen aan

Gefeliciteerd Selvaria! Was het spannend? En zag je al iets op de echo?

MaJo is 24 november je nieuwe gemiddelde?
klopt ja! Ik hou die nu maar even aan voordat ik weer te enthousiast word :')

Gefeliciteerd selveria! Snel zwanger dus? O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_145854176
Tada! Alles aangepast!
Nog meer wijzigingen?

Hoe gaat het Kapitein?
pi_145855823
Ik doe optimistisch, dus als ik uitga van mijn kortste cyclus mag mijn nod op 17 november!
pi_145855955
Hoe doen jullie dat eigenlijk, gewoon rond je ovulatie zoveel mogelijk seksen? Eicel blijft +/- een dag in leven na springen toch?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_145856011
Feli Selvaria! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Daui het volgende:
Tada! Alles aangepast!
Nog meer wijzigingen?

Hoe gaat het Kapitein?
Fijn! Het is gekkenhuis op de zaak en moet morgen een opdracht inleveren, dus ik heb niet echt tijd om te stressen over dat morgen mijn nod is. Maar stiekem ben ik er wel mee bezig.. :@ En met jou? Nog nageltjes over? :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145856625
Sara staat erin! Optmistische cyclus voor jou deze maand. Onder de 40 dagen

Kapitein toevallig had ik een sollicitatiegesprek maar was zo op van de zenuwen van dat controleren of er al bloed is dat ik helemaal niet zenuwachtig was :)
En bijna geen nagels meer om op te bijten.

En _O- die droom. Wel mooi voorteken. Ik duim dat }) je niet komt bezoeken dit weekend
pi_145856749
Ging het gesprek goed? :D Toch wel ergens goed voor dus, die zenuwen!

Ja, zeker een mooi voorteken O+. Het wordt nu allemaal wel heel spannend!
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 18:28:47 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145858916
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Sara82 het volgende:
Ik doe optimistisch, dus als ik uitga van mijn kortste cyclus mag mijn nod op 17 november!
hehe ik doe juist het omgekeerde deze maand :D

Ik hoop echt zo dat het ons allemaal lukt! Kunnen we lekker samen beppen in Z&G O+
pi_145859102
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar sinds mijn vorige menstruatie is het bloeden niet gestopt... ik merk geen verschil hoe weet ik nou welk bloed van wat is :(

ik douche me gek (ook met zo'n doucheflesje) want 24/7 tampons is ook zo wat..maar doorlekken is ook ranzig!
Voel me ook echt al een maand totaal niet aantrekkelijk bah bah
pi_145859293
Hoeveel dagen ben je al aan het doorlekken Deadly?
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 19:24:08 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145860671
Ah deadly dat is wel ontzettend balen -O- zou het niet kunnen dat het gewoon een lange menstruatie is en er geen eisprong heeft plaatsgevonden? Erg frustrerend in ieder geval!
pi_145860733
Ik hoop ook dat het ons allemaal lukt!

Wauw deadly, kan me voorstellen dat dit onwijs frustrerend is! Blijft het ook de hele maand even frequent bloeden?
pi_145861710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Daui het volgende:
Sara staat erin! Optmistische cyclus voor jou deze maand. Onder de 40 dagen

Nope, 42... als ik op dag 28 een lh-piek heb, zou ik alweer blij zijn! (Nog 10 dagen ofzo te gaan dus.... :( )
pi_145864315
Ik heb gewoon elke maand een dag of 4 dubbele streep op de ovu tests en ook afgelopen maand :)

Ik ben ook niet zwanger al had ik ook niet anders verwacht toch maar getest!

Het is niet de hele maand evenveel en het is ook niet zoveel per dag als bij een gezonde menstruatie maar er is geen dag voorbij gegaan zonder duidelijk bloedverlies.
het is ook geen oud bloed, gewoon vaak helder rood
pi_145865008
Het is al gezegd maar tussentijds bloedverlies is zonder meer reden om even mee naar de huisarts te gaan.

Hier gebeurt er weinig. Ik voel niks, zit op dag 29. Verwacht elk moment ongesteld te worden eigenlijk. Tenminste, als mijn cyclus normaal op gang komt. Vandaag kwamen de ovutestjes binnen dus de volgende ronde kan ik los :P
pi_145865141
Heel irritant Deadly! Maar wel goed van die ovu testen.

Heeft iemand hier weleens een cyste gehad? En dat je menstruatie er door uitgesteld werd?
pi_145865272
Ja. Geen uitgestelde menstruatie gehad, wel een heleboel pijn.. Maar een paar weken later was hij weg :Y
pi_145865655
Wat voor klachten had je?
pi_145869619
Verschrikkelijke pijn in mijn onderbuik, ik dacht serieus dat ik in een aflevering van I Didn't Know I Was Pregnant was gekomen. Maar de gyn zei dat dit niet altijd zo hoeft te voelen, ik had gewoon net pech..
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 23:09:55 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145872077
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:21 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ik zit bij CZ ;)
En daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen ja
Ik zie deze reactie nu pas :@
Goed om te weten dat CZ deze service ook biedt ^O^ Ben verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden :)
pi_145872666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar sinds mijn vorige menstruatie is het bloeden niet gestopt... ik merk geen verschil hoe weet ik nou welk bloed van wat is :(

ik douche me gek (ook met zo'n doucheflesje) want 24/7 tampons is ook zo wat..maar doorlekken is ook ranzig!
Voel me ook echt al een maand totaal niet aantrekkelijk bah bah
een maand lang vloeien (bloed) is iets waar je echt voor naar de huisarts zou kunnen gaan om een doorverwijzing te vragen. het is niet iets "normaals"

Heb je rond je nod wel getest?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145872737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goed om te weten dat CZ deze service ook biedt ^O^ Ben verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden :)
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 23:26:56 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145872918
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
Ik wil dat best wel eens uitzoeken, vind dat altijd wel leuk :@ Zal tegen die tijd hier wel even de pros en cons posten!
pi_145878274
Nou de zwangerschapstest was negatief :N

SPOILER
pi_145878581
SPOILER
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:59:30 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145878713
Balen Daui! Ik geloof wel dat je lichaam rare dingen met je kan doen, ik had ook alle symptomen van het boekje.

Hopelijk is er niks raars aan de hand en word je snel ongesteld :*
pi_145878743
Ik hoop het ook. Waarschijnlijk ben ik er toch te veel mee bezig en dat haalt dan alles over hoop
Kom }) ! Wijze les voor de volgende ronde, minder obsessief er mee bezig zijn ;)
pi_145879639
Ik zit nu naar mijn temperatuurkaart te kijken en ik heb mijn eisprong pas dag 21/22 gehad denk ik. Bizar hoe gek je jezelf kunt maken en daardoor je hele lichaam over hoop kan gooien. Ik ga pas op dag 36 dan ongesteld worden of misschien zelfs nog later.
pi_145879712
En nu ga ik iets nuttigs doen en ophouden met forumstalken ;)

Kapitein ik hoop dat de droom werkelijkheid wordt :)
En dames alvast een fijne vrijdag! :*
pi_145881588
Goedemorgen!

Ah Daui, ik hoop dat }) snel komt! Als je eisprong ook zo laat pas is geweest, is het ook begrijpelijk dat je later ongesteld wordt.. Wel vreemd dat je elke maand de klok erop gelijk kon zetten, en het nu opeens anders is.

Vandaag mijn nod, en nog niks te zien! Ik werd weliswaar wakker met hoofdpijn, dus het zal wel snel komen.. :{ Als er vandaag of morgen niks komt, zal ik zondag testen! Dankjewel Daui, ik hoop het ook, zonder de stress :D
pi_145881636
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je kan aan het einde van het jaar overstappen van zorgverzekering toch? Ik moet ook maar eens gaan kijken hoe dat allemaal precies zit! Ik zit nu bij Agis, iemand daar een uitgesproken mening over? :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:32:31 #40
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145882005
Spannend, Kapt!

Eigenlijk zijn alle verzekeraars prima, je moet alleen kijken wat het beste pakket voor je is. Zelf ga ik altijd voor de goedkoopste en Agis is daar zeker niet 1 van. Ik zit nu bij CZ direct, maar die hebben vrijwel geen vergoedingen vanuit het aanvullend pakket voor alles dat niet vanuit de basisverzekering wordt vergoed (eigen bijdrage kraamzorg, eigen bijdrage bevalling zonder medische indicatie, enz). Als alle premies bekend zijn kijk ik op vergelijkingssites als Independer.
Het overstappen is heel makkelijk. Je kunt je online aanmelden en dan zeggen ze je oude verzekering op. Als je dat maar voor 1 januari doet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145884498
Wij zijn toen overgestapt naar Ditzo. Was voor ons het voordeligst.
pi_145889023
Ik wil me hier ook melden, vorige week met mijn vriend (28) besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
Ik ben gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, inmiddels al onttrekkingsbloed, dus op naar de eerste cyclus.
pi_145889229
Welkom Bloem
pi_145890661
Hoi Bloem! :)
pi_145891704
Dag Bloem!
Zal ik je bij de users zetten?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:55:14 #46
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_145896786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

maakt niet uit ;) ik heb ook weinig tijd gehad om te Fok!ken dus ik zie de jouwe nu pas haha
volgens mij kan je dit zelf regelen als je inlogt bij mijn cz
Ik wil perse bij CZ blijven want collectief via werkgever verzekerd die ook nog een bijdrage doet aan de premie elke maand... dus nu even kijken of ik met mijn aanvullende pakketje nu goed zit of dat ik toch iets moet gaan veranderen daar in
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:08:56 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145902992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Spannend, Kapt!

Eigenlijk zijn alle verzekeraars prima, je moet alleen kijken wat het beste pakket voor je is. Zelf ga ik altijd voor de goedkoopste en Agis is daar zeker niet 1 van. Ik zit nu bij CZ direct, maar die hebben vrijwel geen vergoedingen vanuit het aanvullend pakket voor alles dat niet vanuit de basisverzekering wordt vergoed (eigen bijdrage kraamzorg, eigen bijdrage bevalling zonder medische indicatie, enz). Als alle premies bekend zijn kijk ik op vergelijkingssites als Independer.
Het overstappen is heel makkelijk. Je kunt je online aanmelden en dan zeggen ze je oude verzekering op. Als je dat maar voor 1 januari doet.
Independer is alleen wel wat minder independent dan ze zich voordoen aangezien ze onderdeel zijn van Achmea. Maar ik maak er ook gebruik van hoor, naast dat ik ook de sites zelf af ga van verzekeringen waarin ik geïnteresseerd ben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Bloem84 het volgende:
Ik wil me hier ook melden, vorige week met mijn vriend (28) besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
Ik ben gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, inmiddels al onttrekkingsbloed, dus op naar de eerste cyclus.
Welkom! Spannend zo de eerste cyclus!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef sproetjes het volgende:

[..]

maakt niet uit ;) ik heb ook weinig tijd gehad om te Fok!ken dus ik zie de jouwe nu pas haha
volgens mij kan je dit zelf regelen als je inlogt bij mijn cz
Ik wil perse bij CZ blijven want collectief via werkgever verzekerd die ook nog een bijdrage doet aan de premie elke maand... dus nu even kijken of ik met mijn aanvullende pakketje nu goed zit of dat ik toch iets moet gaan veranderen daar in
Ik zal eens kijken bij Mijn CZ! Ik heb alleen het gevoel dat CZ niet het beste is met aanvullende verzekeringen als het om zwangerschap gaat maar dat zal ik na 1 nov eens gaan uitzoeken :)
pi_145903168
Welkom Bloem!

Daui, balen van de negatieve test.

Hier hetzelfde. Negatieve test (toch geen geduld tot morgen gehad), maar ook geen bloed. Kennelijk ben ik wel niet te genieten, want toen ik met mijn moeder aan de telefoon zat en zei dat ik sago was, zei mijn man met een klein stemmetje op de achtergrond: "Nou, dat is een beetje een understatement". :') Afwachten dus maar.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:14:01 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145903272
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Welkom Bloem!

Daui, balen van de negatieve test.

Hier hetzelfde. Negatieve test (toch geen geduld tot morgen gehad), maar ook geen bloed. Kennelijk ben ik wel niet te genieten, want toen ik met mijn moeder aan de telefoon zat en zei dat ik sago was, zei mijn man met een klein stemmetje op de achtergrond: "Nou, dat is een beetje een understatement". :') Afwachten dus maar.
+1 voor dat laatste :D Mijn vriend kan ook van dat soort heerlijk zuigende opmerkingen maken, dan ben ik helemaal niet meer te genieten :')
pi_145906221
Ik ben bij ohra verzekerd. Ben ik heel tevreden over.

SPOILER
Wij hebben een nieuwe buurvrouw. Meiske van 20 met dochtertje van 4. Heel lief. Wilde zo graag aan ons bewijzen dat ze echt een goede mama was. Wilde dr huisje aan ons laten zien. Heel tof. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')