abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146074126
Wat een mooie strepen! O+
Gefeliciteerd! :*
pi_146074158
LE gefeliciteerd! *O*
pi_146074259
Knalstreep! Gefeliciteerd! *O*
pi_146074686
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
pi_146074764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH! O+

(Ik hou zo van mijn man O+ )

Volgzaam als ik ben, gehoorzaamde ik hem.

Vier dagen voor NOD, maar zien jullie m ook? :P

[ link | afbeelding ]
wow!!! gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146074943
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.

Ik merk trouwens dat ik nu, na 7 maanden proberen, miskraam, nu weer 7 maanden verder, dat ik weinig kan met mensen die na 1 ronde al erg teleurgesteld zijn ed. Dat ligt overigens helemaal aan mij, ik had het zelf in de eerste ronde ook (en de 2e, 3e). Maar daardoor vind ik het ook wat lastig hier mee te praten, het voelt echt anders inmiddels.. Dat streepje zegt me zo weinig eigenlijk. Hij moet er wel komen, maar dan begint het pas zeg maar..
Maar dat is pessimisme waar ik jullie niet mee lastig wil vallen ;)
pi_146075026
LE wow wat gaaf O+ *O*
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 15:12:48 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146075508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.

Ik merk trouwens dat ik nu, na 7 maanden proberen, miskraam, nu weer 7 maanden verder, dat ik weinig kan met mensen die na 1 ronde al erg teleurgesteld zijn ed. Dat ligt overigens helemaal aan mij, ik had het zelf in de eerste ronde ook (en de 2e, 3e). Maar daardoor vind ik het ook wat lastig hier mee te praten, het voelt echt anders inmiddels.. Dat streepje zegt me zo weinig eigenlijk. Hij moet er wel komen, maar dan begint het pas zeg maar..
Maar dat is pessimisme waar ik jullie niet mee lastig wil vallen ;)
Ik snap dat heel goed :* En ik denk dat juist in dit topic ook die kant belicht mag worden, dat het helemaal niet zo makkelijk is voor iedereen. Zolang iedereen elkaar maar in haar waarde laat. Maar als je het nodig hebt mag je hier gewoon van je afschrijven, daarvoor zijn we hier ook lijkt me. Dus bij deze een virtuele knuffel :*

Overigens kun je misschien nog beter je verhaal kwijt in het topic waar meiden posten die ook langer doen over zwanger worden of is dat nog een stapje te ver?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146075510
LE!!!! Wauw, wat een knalstreep! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_146075533
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
:* Gelukkig hebben we elkaar! Ik hoop dat je we allemaal snel door mogen naar Z&G!
pi_146075873
@ flying fish
Na hoeveel dagen was t nu?
pi_146075934
Vind ik ook herkenbaar ima, dat van eerste ronde teleurstelling, al vind ik t ook begrijpelijk.

Toen ik stopte met de pil dacht ik: 'we zijn allebei jong, het zal wel snel raak zijn.'. Nu zijn we 16 maanden verder. En nog steeds niks. Ja, die miskramen. Maar daar heb ik zo weinig aan.
pi_146076081
Bij de eerste ronde is iedereen natuurlijk Super enthousiast! En dan is t jammer als t niet raak is, ook al weet men ook wel dat het vaak niet meteen raak is.

Als je dan zelf andere ervaringen hebt, miskramen, lang bezig zijn etc.. Zal je kijk hierop denk ik ook wel wat veranderen. Toch?
pi_146076150
Dat denk ik ook wel Gestreeptestoel, ik neem t ook niemand kwalijk. Ik wilde dat ik er zelf nog zo in kon staan.
pi_146076307
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:25 schreef Cygne het volgende:
Vind ik ook herkenbaar ima, dat van eerste ronde teleurstelling, al vind ik t ook begrijpelijk.

Toen ik stopte met de pil dacht ik: 'we zijn allebei jong, het zal wel snel raak zijn.'. Nu zijn we 16 maanden verder. En nog steeds niks. Ja, die miskramen. Maar daar heb ik zo weinig aan.
Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!

En MaJo, nee, dat is inderdaad een stap te ver. 7 maanden is volkomen normaal, het miskraam was zeer waarschijnlijk gewoon domme pech, dus er is geen enkele reden om aan te nemen dat er iets 'moeizaam' gaat.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:40:01 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146076346
L-E gefeliciteerd *O*
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 16:04:49 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146077228
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!

En MaJo, nee, dat is inderdaad een stap te ver. 7 maanden is volkomen normaal, het miskraam was zeer waarschijnlijk gewoon domme pech, dus er is geen enkele reden om aan te nemen dat er iets 'moeizaam' gaat.
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen :*
pi_146077478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen :*
Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien. :)
pi_146080018
Jeeeej voor L-E!
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 17:26:43 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146080062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien. :)
Dat klinkt inderdaad gewoon normaal :Y De meeste stellen worden geloof ik binnen een jaar zwanger en dat was bij jou dus ook het geval. Alleen wel heul balen dat het dan misgaat :( Ik hoop dat je meegaat in de golf van juli kindjes O+
pi_146080273
Ik vind me zelf ook stom hoor, dat ik nu al zo teleurgesteld ben :)
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
pi_146080343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

1,5 jaar is ook geen rede om in het andere topic te posten. Dat is meer voor als er medisch iets aan de hand is..

Blije guppen die net binnen komen wandelen kunnen in je hart prikken, maar toch is het ook fijn om die verhaaltjes ook te lezen. Vaak weten "we" nog hoe dat voelde. Als je straks wat rondes bezig bent met proberen en er komt nieuwe aanwas binnen zal je dat misschien meer begrijpen. Zeker als je al een keer hebt kunnen jubelen over een stom plastic staafje en weer noodgedwongen hier terug zit.

Zelf heb ik wat moeite gehad met de nieuwe aanwas die ik al eens een keer vrolijk heb uitgezwaaid. Die komen dan terwijl hun telg rond huppelt voor een tweede terwijl ik hier nog steeds probeer voor de eerste. Overigens is het niet zo dat ik niet blij voor ze ben dat ze weer gaan proberen en als het lukt. Zeker niet. Ik zwaai graag weer snel uit. maar toch ergens prikt het een beetje in mijn hartje ;)

maar ieder heeft zo wel wat.
Het is fijn om hier de boel te kunnen ontladen. Positief en negatief.

Knuf voor IMA :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
Je bent helemaal niet stom. :*
pi_146080823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad gewoon normaal :Y De meeste stellen worden geloof ik binnen een jaar zwanger en dat was bij jou dus ook het geval. Alleen wel heul balen dat het dan misgaat :( Ik hoop dat je meegaat in de golf van juli kindjes O+
Gemiddeld doe je er "minstens" een jaar over. En eigenlijk moet je elke keer opnieuw beginnen te tellen na een MK.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Doe niet zo stom ;)

Je verlangen naar een kind is ook niet van de een op de andere dag.. en dan kom je eindelijk op de beslissing om te starten. Dan wil je het liefste zo snel mogelijk je kindje onder je hart dragen.
Het is logisch, in mijn ogen, je zo teleurgesteld te voelen als je hoop op een kindje weer een maand langer duurt.

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')