wow!!! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH!
(Ik hou zo van mijn man)
Volgzaam als ik ben, gehoorzaamde ik hem.
Vier dagen voor NOD, maar zien jullie m ook?
[ link | afbeelding ]
De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
Ik snap dat heel goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden viel dat hier (tegen mijn verwachting in) erg mee. We waren er na de miskraam ook een tijd minder mee bezig. Maar ik heb nu weer allemaal steekjes in mijn onderbuik, dus deze ronde vind ik het wel weer jammer denk ik.
Ik merk trouwens dat ik nu, na 7 maanden proberen, miskraam, nu weer 7 maanden verder, dat ik weinig kan met mensen die na 1 ronde al erg teleurgesteld zijn ed. Dat ligt overigens helemaal aan mij, ik had het zelf in de eerste ronde ook (en de 2e, 3e). Maar daardoor vind ik het ook wat lastig hier mee te praten, het voelt echt anders inmiddels.. Dat streepje zegt me zo weinig eigenlijk. Hij moet er wel komen, maar dan begint het pas zeg maar..
Maar dat is pessimisme waar ik jullie niet mee lastig wil vallen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef Cygne het volgende:
Hier is trouwens ook elke menstruatie een teleurstelling. Ook na 13 keer nog. Nja ik verwacht niks dus dat scheelt.
Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:25 schreef Cygne het volgende:
Vind ik ook herkenbaar ima, dat van eerste ronde teleurstelling, al vind ik t ook begrijpelijk.
Toen ik stopte met de pil dacht ik: 'we zijn allebei jong, het zal wel snel raak zijn.'. Nu zijn we 16 maanden verder. En nog steeds niks. Ja, die miskramen. Maar daar heb ik zo weinig aan.
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook hoor, ik had het zelf precies zo. Waarschijnlijk is het meer jaloezie, ik zou er wat voor over hebben om er nog een beetje naief in te kunnen staan!
En MaJo, nee, dat is inderdaad een stap te ver. 7 maanden is volkomen normaal, het miskraam was zeer waarschijnlijk gewoon domme pech, dus er is geen enkele reden om aan te nemen dat er iets 'moeizaam' gaat.
Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen
Dat klinkt inderdaad gewoon normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een dik jaar nu, waarbij ik dus wel zwanger ben geweest (dooddoener 1e klas, maar 'we weten dus wel dat het kan'). Op zich allemaal niet heel bijzonder, feitelijk gezien.
1,5 jaar is ook geen rede om in het andere topic te posten. Dat is meer voor als er medisch iets aan de hand is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik je verkeerd, ik dacht dat jullie 1,5 jaar bezig waren. Ook dan zegt dat nog niks overigens, maar ik dacht misschien kun je daar makkelijker je ei kwijt dan hier. Al vind ik nog steeds dat je ook hier je gevoelens moet kunnen delen
Je bent helemaal niet stom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind me zelf ook stom hoor, dat ik nu al zo teleurgesteld ben
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
Gemiddeld doe je er "minstens" een jaar over. En eigenlijk moet je elke keer opnieuw beginnen te tellen na een MK.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad gewoon normaalDe meeste stellen worden geloof ik binnen een jaar zwanger en dat was bij jou dus ook het geval. Alleen wel heul balen dat het dan misgaat
Ik hoop dat je meegaat in de golf van juli kindjes
Doe niet zo stomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:34 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind me zelf ook stom hoor, dat ik nu al zo teleurgesteld ben
Ik denk dat het ook komt omdat ik er al later aan begin dan ik altijd gedacht heb. Ik wil niet nog meer tijd verliezen, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |