driewekenendriedagen om precies te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Fijn! Heeft lang genoeg geduurd!
Oooh ja! Dat lijkt me ook zo vervelend. Ik kan echt genieten van eten, dus ik hoop dat dát niet wordt verpest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Daui het volgende:
Heb gister superlekker indiaas gegeten![]()
Maar voordat ik wakker werd droomde ik dat ik misselijk was en moest overgeven en dat wil ik niet.
Lijkt me echt afschuwelijk als je tijdens de zwangerschap maanden achter elkaar misselijk bent. Ik hou zo van eten
Hillz nieuwe ronde voor steriele sperma #2
Dettol!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
Wat leuk, een tweeling! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH!
(Ik hou zo van mijn man)
Volgzaam als ik ben, gehoorzaamde ik hem.
Vier dagen voor NOD, maar zien jullie m ook?
[ link | afbeelding ]
Fertilityfriend.com ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:16 schreef L0t.. het volgende:
Spannend L-E! Ik zou testen![]()
Even een vraagje, voor de zwangerschap van J. heb ik online ergens zo'n grafiekje bij gehouden over m'n cyclus. Kon je je temperatuur op aanvullen en ook allerlei kwaaltjes enzo. Maar ik kan dus niet meer op de naam van die site komen, iemand een idee?
Dat snap ik zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |