ER is misschien vast wat van waar, maar wij hadden in 1 mnd alleen 3 dgn achter elkaar seks gehad en t was raak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit net op een vruchtbaarheidsblog uit de OP te lezen en daar staat het volgende:
"Als je elke dag vrijt, gaat de kwaliteit van het sperma erg achteruit, het heeft wat tijd nodig om goede vruchtbare cellen op te bouwen. Het sperma van een man die drie dagen achter elkaar heeft geëjaculeerd is vrijwel steriel. Daar valt dus niets meer mee te bevruchten. Als je om de dag vrijt is er altijd een verse voorraad sperma aanwezig in de baarmoeder om het eitje te bespringen als dat eenmaal springt."
Is dat dikgedrukte stuk echt waar?Dan zou je dus nooit alle dagen rondom de eisprong seks met elkaar moeten hebben als het sperma dan steriel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh leukquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ego-post:Ah dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al was het snel geweest, het blijft gewoon een teleurstelling! En je gaat gewoon mee voor een juli kindje
5 - 28 februari Thailand O+
Ego-post:Wat onwijs vervelend! Met goede moed de nieuwe maand inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wowquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Majo, bij mijn tweede zwangerschap hadden mijn man en ik serieus twee keer per dag seks, en ik was de eerste ronde zwanger. Denk dat het wel mee valt met dat steriele zaad
Ego-post:Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.
Nou zeg, wat een raar stukje. Natuurlijk is dat niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit net op een vruchtbaarheidsblog uit de OP te lezen en daar staat het volgende:
"Als je elke dag vrijt, gaat de kwaliteit van het sperma erg achteruit, het heeft wat tijd nodig om goede vruchtbare cellen op te bouwen. Het sperma van een man die drie dagen achter elkaar heeft geëjaculeerd is vrijwel steriel. Daar valt dus niets meer mee te bevruchten. Als je om de dag vrijt is er altijd een verse voorraad sperma aanwezig in de baarmoeder om het eitje te bespringen als dat eenmaal springt."
Is dat dikgedrukte stuk echt waar?Dan zou je dus nooit alle dagen rondom de eisprong seks met elkaar moeten hebben als het sperma dan steriel is
Ego-post:Je bent niet alleen, hier ook negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog maar ronde 2, maar toch steekt het...
Gelul...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
ER is misschien vast wat van waar, maar wij hadden in 1 mnd alleen 3 dgn achter elkaar seks gehad en t was raak.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
Wij hebben ruim een maand lang (Iets in te halen
) iedere dag leuke dingen gedaan, en het steriele sperma heeft zojuist een Bumba cakeje uit de la gevist.
Pfff iedere dag, ik moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
) iedere dag leuke dingen gedaan, en het steriele sperma heeft zojuist een Bumba cakeje uit de la gevist.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:15 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, hier ook negatief
Ook nog maar ronde 2, maar toch steekt het...
Nouja, we zullen het zien! Als ik over een week nog niet ongesteld ben, gooi ik er nog een test tegenaan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je niet ongesteld bent is deze ronde nog niet voor bij en is er nog een kans. Het kan soms gewoon iets langer duren (both ways). Eigenlijk kan je er nu gewoon nog niets over zeggen.
ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 07:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelul...
Fijn! Heeft lang genoeg geduurd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:
Nog een kleine jompel... Ik heb maar 1 streepjeEn nog een heel heel heel klein beetje bloed!
driewekenendriedagen om precies te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Fijn! Heeft lang genoeg geduurd!
Oooh ja! Dat lijkt me ook zo vervelend. Ik kan echt genieten van eten, dus ik hoop dat dát niet wordt verpest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef Daui het volgende:
Heb gister superlekker indiaas gegeten![]()
Maar voordat ik wakker werd droomde ik dat ik misselijk was en moest overgeven en dat wil ik niet.
Lijkt me echt afschuwelijk als je tijdens de zwangerschap maanden achter elkaar misselijk bent. Ik hou zo van eten
Hillz nieuwe ronde voor steriele sperma #2
Dettol!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
Wat leuk, een tweeling! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:22 schreef L-E het volgende:
Ik zei dit alles tegen mijn man en hij zei : NEE GEK JE HOEFT NIET TE WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK BEN ZO BENIEUWD GA TESTEN JONGUH!
(Ik hou zo van mijn man)
Volgzaam als ik ben, gehoorzaamde ik hem.
Vier dagen voor NOD, maar zien jullie m ook?
[ link | afbeelding ]
Fertilityfriend.com ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:16 schreef L0t.. het volgende:
Spannend L-E! Ik zou testen![]()
Even een vraagje, voor de zwangerschap van J. heb ik online ergens zo'n grafiekje bij gehouden over m'n cyclus. Kon je je temperatuur op aanvullen en ook allerlei kwaaltjes enzo. Maar ik kan dus niet meer op de naam van die site komen, iemand een idee?
Dat snap ik zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef L-E het volgende:
Jammer Kapitein! Al tekenen van een aankomende menstruatie?
Majo, dank je! Snap je dat wij er nog een willen, als we zulke leuke kinderen maken?
Mensen, ik voel me zwanger. Baarmoederkrampen, zere borsten, non-stop trek, en jawel: schoonmaakdrang (Dettol) Ik durf niet goed eerder dan zondag te testen. Maar ik wil het wel. Maar straks ben ik teleurgesteld! Of juist niet! AARRRGHHH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |