Herkenbaar Hilz! Komt goed!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Ik weet het, dat is het ergste... Maar van alle opties die er zijn, ga ik dan weer gelijk naar de uiterste. EN DAT VIND IK HEUL STOM!! Ik wil een verjaardagsbaby makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Herkenbaar Hilz! Komt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:11 schreef Daui het volgende:
Nu ik toch een weekje opmoet wachten mag ik vanavond best een wijntje
Goed! Alleen op de heenweg ff schreeuwen omdat hij op schoot moest blijven zitten... Maar de tablet met Ben & Holly deed het hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:17 schreef Daui het volgende:
Aaah wat een lief minimens! Hoe ging dat met vliegen?
Champagne klinkt ook goed! Misschien ga ik voor de prosecco![]()
Nadeel is alleen dat ik nu weer de kattenbak mag doen
dat is balenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Mijn geboortejaar schuift steeds een stukje op. Dit jaar ben ik van '85quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is balengelukkig hebben jullie wel een fijne vakantie gehad!
![]()
Verjaardagsbaby kan nog steeds! Ik doe met je mee (2 dagen later jarig). Van welk jaar ben je eigenlijk? Ik 82
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Ook bloed op vakantie... En de vakantie was SUPER!32+ graden, ruime keus aan voeder en minimens is ook lief geweest
Mooie fotos hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helaas gezegend met een ouwe kopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef Daui het volgende:
He Hillz dan zijn we samen even jong![]()
Ik ben vijf jaar geleden ook blijven hangen. Gelukkig vragen ze nu met die nieuwe leeftijdsgrens voor alcohol bij de supermarkt altijd om mijn paspoort
Streepjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, maarehm..
Ik euh.. geloof het nog niet helemaal
[ afbeelding ]
Asschen_Sukar (Manlief) en ik zijn een beetje aan het freaken.
Whaaaaaaaa
Oh myquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, maarehm..
Ik euh.. geloof het nog niet helemaal
[ afbeelding ]
Asschen_Sukar (Manlief) en ik zijn een beetje aan het freaken.
Whaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |