SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Daui op 26-10-2014 17:24:45 ]
je kunt misschien even een vraagje aan een mod stellen of ze de linkjes voor je kopiëren en plakken.quote:
klopt ja! Ik hou die nu maar even aan voordat ik weer te enthousiast wordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Daui het volgende:
Ik ben over een halfuur thuis en dan pas ik het meteen aan
Gefeliciteerd Selvaria! Was het spannend? En zag je al iets op de echo?
MaJo is 24 november je nieuwe gemiddelde?
Fijn! Het is gekkenhuis op de zaak en moet morgen een opdracht inleveren, dus ik heb niet echt tijd om te stressen over dat morgen mijn nod is. Maar stiekem ben ik er wel mee bezig..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Daui het volgende:
Tada! Alles aangepast!
Nog meer wijzigingen?
Hoe gaat het Kapitein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe ik doe juist het omgekeerde deze maandquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:49 schreef Sara82 het volgende:
Ik doe optimistisch, dus als ik uitga van mijn kortste cyclus mag mijn nod op 17 november!
Nope, 42... als ik op dag 28 een lh-piek heb, zou ik alweer blij zijn! (Nog 10 dagen ofzo te gaan dus....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Daui het volgende:
Sara staat erin! Optmistische cyclus voor jou deze maand. Onder de 40 dagen
Ik zie deze reactie nu pasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik zit bij CZ
En daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen ja
een maand lang vloeien (bloed) is iets waar je echt voor naar de huisarts zou kunnen gaan om een doorverwijzing te vragen. het is niet iets "normaals"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar sinds mijn vorige menstruatie is het bloeden niet gestopt... ik merk geen verschil hoe weet ik nou welk bloed van wat is![]()
ik douche me gek (ook met zo'n doucheflesje) want 24/7 tampons is ook zo wat..maar doorlekken is ook ranzig!
Voel me ook echt al een maand totaal niet aantrekkelijk bah bah
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas
Goed om te weten dat CZ deze service ook biedtBen verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden
Ik wil dat best wel eens uitzoeken, vind dat altijd wel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan aan het einde van het jaar overstappen van zorgverzekering toch? Ik moet ook maar eens gaan kijken hoe dat allemaal precies zit! Ik zit nu bij Agis, iemand daar een uitgesproken mening over?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hier ook echt zo weinig kennis over... moet dat toch maar eens gaan doorworstelen.. yuk!
maakt niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas
Goed om te weten dat CZ deze service ook biedtBen verder wel tevreden over CZ namelijk. Vanaf 1 november maar eens vergelijken met andere verzekeraars wat het voordeligst is met zwangerschap/bevalling. Heb er al eens een topic over gezien, die zal binnenkort vast wel weer opgerakeld worden
Independer is alleen wel wat minder independent dan ze zich voordoen aangezien ze onderdeel zijn van Achmea. Maar ik maak er ook gebruik van hoor, naast dat ik ook de sites zelf af ga van verzekeringen waarin ik geïnteresseerd ben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Mariposas het volgende:
Spannend, Kapt!
Eigenlijk zijn alle verzekeraars prima, je moet alleen kijken wat het beste pakket voor je is. Zelf ga ik altijd voor de goedkoopste en Agis is daar zeker niet 1 van. Ik zit nu bij CZ direct, maar die hebben vrijwel geen vergoedingen vanuit het aanvullend pakket voor alles dat niet vanuit de basisverzekering wordt vergoed (eigen bijdrage kraamzorg, eigen bijdrage bevalling zonder medische indicatie, enz). Als alle premies bekend zijn kijk ik op vergelijkingssites als Independer.
Het overstappen is heel makkelijk. Je kunt je online aanmelden en dan zeggen ze je oude verzekering op. Als je dat maar voor 1 januari doet.
Welkom! Spannend zo de eerste cyclus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef Bloem84 het volgende:
Ik wil me hier ook melden, vorige week met mijn vriend (28) besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
Ik ben gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, inmiddels al onttrekkingsbloed, dus op naar de eerste cyclus.
Ik zal eens kijken bij Mijn CZ! Ik heb alleen het gevoel dat CZ niet het beste is met aanvullende verzekeringen als het om zwangerschap gaat maar dat zal ik na 1 nov eens gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maakt niet uitik heb ook weinig tijd gehad om te Fok!ken dus ik zie de jouwe nu pas haha
volgens mij kan je dit zelf regelen als je inlogt bij mijn cz
Ik wil perse bij CZ blijven want collectief via werkgever verzekerd die ook nog een bijdrage doet aan de premie elke maand... dus nu even kijken of ik met mijn aanvullende pakketje nu goed zit of dat ik toch iets moet gaan veranderen daar in
+1 voor dat laatstequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Welkom Bloem!
Daui, balen van de negatieve test.
Hier hetzelfde. Negatieve test (toch geen geduld tot morgen gehad), maar ook geen bloed. Kennelijk ben ik wel niet te genieten, want toen ik met mijn moeder aan de telefoon zat en zei dat ik sago was, zei mijn man met een klein stemmetje op de achtergrond: "Nou, dat is een beetje een understatement".Afwachten dus maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een nieuwe buurvrouw. Meiske van 20 met dochtertje van 4. Heel lief. Wilde zo graag aan ons bewijzen dat ze echt een goede mama was. Wilde dr huisje aan ons laten zien. Heel tof.![]()
Herkenbaar Hilz! Komt goed!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Ik weet het, dat is het ergste... Maar van alle opties die er zijn, ga ik dan weer gelijk naar de uiterste. EN DAT VIND IK HEUL STOM!! Ik wil een verjaardagsbaby makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Herkenbaar Hilz! Komt goed!
Oeh! Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:11 schreef Daui het volgende:
Nu ik toch een weekje opmoet wachten mag ik vanavond best een wijntje
Goed! Alleen op de heenweg ff schreeuwen omdat hij op schoot moest blijven zitten... Maar de tablet met Ben & Holly deed het hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:17 schreef Daui het volgende:
Aaah wat een lief minimens! Hoe ging dat met vliegen?
Champagne klinkt ook goed! Misschien ga ik voor de prosecco![]()
Nadeel is alleen dat ik nu weer de kattenbak mag doen
dat is balenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Bloem!!
Even een ego post, 3 weken en nog steeds bloed... IK BAAL!!!
Mijn geboortejaar schuift steeds een stukje op. Dit jaar ben ik van '85quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is balengelukkig hebben jullie wel een fijne vakantie gehad!
![]()
Verjaardagsbaby kan nog steeds! Ik doe met je mee (2 dagen later jarig). Van welk jaar ben je eigenlijk? Ik 82
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Ook bloed op vakantie... En de vakantie was SUPER!32+ graden, ruime keus aan voeder en minimens is ook lief geweest
Mooie fotos hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helaas gezegend met een ouwe kopquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:53 schreef Daui het volgende:
He Hillz dan zijn we samen even jong![]()
Ik ben vijf jaar geleden ook blijven hangen. Gelukkig vragen ze nu met die nieuwe leeftijdsgrens voor alcohol bij de supermarkt altijd om mijn paspoort
Streepjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, maarehm..
Ik euh.. geloof het nog niet helemaal
[ afbeelding ]
Asschen_Sukar (Manlief) en ik zijn een beetje aan het freaken.
Whaaaaaaaa
Oh myquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Krisvc het volgende:
Ik wals even overal overheen, maarehm..
Ik euh.. geloof het nog niet helemaal
[ afbeelding ]
Asschen_Sukar (Manlief) en ik zijn een beetje aan het freaken.
Whaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |