SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ja wat is dat nou weer.quote:
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
19 euro
Ik vind het een goede investering.
Het is ook niet zo goed te vergelijken want mijn nasi kan je opeten en jou kan ik niet opeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien overdrijft Johannes nu
gelukkig niet zeg :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ook niet zo goed te vergelijken want mijn nasi kan je opeten en jou kan ik niet opeten.
Moet je wel in een stad met een Pathe wonen eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uit
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uit
pathe arenaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we niet van die grote bioscopen in nederland
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.
Zelfs dan wil Pax niet. Kan je nagaan wat voor een hekel hij aan films heeft.
Pathe Arena is behoorlijk grootquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we niet van die grote bioscopen in nederland
ohjaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
steel is slechter dan rune kknoob
Ik zal het topic in de gaten houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu gaat binnenkort een recensie schrijven van mijn nasi. Ik ben dus erg benieuwd.
Ik heb beiden niet van dichtbij gezien, dus het is moeilijk oordelen vanaf mijn bank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien overdrijft Johannes nu
Hoeveel m2 moet er bedekt worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, nou dit duurde al lang vond ik![]()
. Eerst alles naar boven en dan alle pakken open snijden zodat het kan acclimatiseren. En zoooveel stof overal
.
Jammer, ik gun het Liverpool welquote:
waarom krijg ik dat nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.
Zelfs dan wil Pax niet. Kan je nagaan wat voor een hekel hij aan films heeft.
Misschien ruik ik wel naar nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mensen willen kennelijk niet met jou naar de film het lijkt bijna alsof je gewoon niet zo lekker ruikt.
Ik kreeg het laatst toen ik naar de bios ging gewoon in de hand gedrukt.quote:
Klopt. Ze worden ook gewoon overklast op het middenveld door Modricgodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook 100% maar Ronaldo is wel altijd genieten puur als liefhebber van voetbal.
Als je naar nasi zou ruiken wilde juist iedereen met je naar de bios.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ruik ik wel naar nasi.
Heb wel gebet op Balotelli to scorequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ze worden ook gewoon overklast op het middenveld door Modricgod
Sorry, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen: misschien ruik ik wel naar Nasi a la Iwanius.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je naar nasi zou ruiken wilde juist iedereen met je naar de bios.
Wat een rare opmerking dit
wat is hier mee?quote:
Die kwam een beetje elitair doen in het nasi a la Johannes topic en had toen zijn eigen nasi gemaakt (zogenaamd in een professioneel restaurant) in een vieze pan in een vieze keukenquote:
Iwaniusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen: misschien ruik ik wel naar Nasi a la Iwanius.
Kan opzich wel. Zo raar ook. Elke wedstrijd behalve Gala-Dortmund nog doelpuntloos. Gister zoveel goalsquote:
Hij heeft zoveel kritiek gehad dus dacht misschien is die boos, meestal scoort ie dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan opzich wel. Zo raar ook. Elke wedstrijd behalve Gala-Dortmund nog doelpuntloos. Gister zoveel goals
Dat wel maar Johnson bleef gewoon staan. Veruit de slechtste verdediger van Liverpoolquote:
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kwam een beetje elitair doen in het nasi a la Johannes topic en had toen zijn eigen nasi gemaakt (zogenaamd in een professioneel restaurant) in een vieze pan in een vieze keuken
CUL / Nasi a la Iwanius
Staan toch foto's bij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppen
Ja idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppen
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan toch foto's bij?
Niet dat iemand dat zou willen namaken die bruine kakzooi van m
ja dat dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.
Het heeft wel wat weg van mijn nasi, qua inhoud.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.
Nou lekker professioneel zeg gadverdamme.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve jij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hou je bek, stomme vieze stokerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu waar is Amarantha heb je haar vergiftigd ?
Ik had wel een afwashulp ja, in dat opzicht is mijn keuken wel een professionele keuken.quote:
Bedroevend verdedigend weerquote:
Ja als je dat gaat vergelijken. Zo`n heerlijke speler als Sterling met egoïst Kishnaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze spelen beter dan Ajax. Kun je nagaan.
tv kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
Maat van me heeft 4k tv gekocht heb je daar nou aan
Inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
Mijn laptop staat naast mijn tv.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
Zijn ook helemaal geen films voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadJe hebt echt al goeie en grote tv`s voor 4x zo weinig geld
Zo hou je wel een zekere mate van overzichtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn laptop staat naast mijn tv.
Ideaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook helemaal geen films voor.
Netflix wel vanaf januari zegt ie maarja dan nog is het overdreven.
Ga je daarna voetbal kijken bij NOS erger je je aan kutbeeld toch
Heb Stretch nog niet gezien trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hou je wel een zekere mate van overzicht
4k is beeldformaat he niet voor 4000 euro tv gekochtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beter voor 4k thuisbioscoopje laten maken
Ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
4k is beeldformaat he niet voor 4000 euro tv gekocht
ultra hd
Nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb Stretch nog niet gezien trouwens
Was wel konkoduur hoor hij wil niet zeggen hoeveel misschien wel zo'n bedrag en is maar 42 inchquote:
Fietsend langs de ondertitelingquote:
We zijn niet allemaal nerdjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
jesus christus
de kwaliteit van het beeld
Ik zat in de bus naar huisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu waar is Amarantha heb je haar vergiftigd ?
hjbquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
jesus christus
de kwaliteit van het beeld
Echt hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook niet en zelfs ík weet het
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Was het leuk met Johannes, Etsu weer irritant bezig hoorde ik net
Die breekt nooit meer ergens doorquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd
Hooguit het maagdenvliesje van het zusje van zn vriendin
Duidelijk niet mooi is een understatementquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
K&W / CV-leidingen, is dit goed aangelegd?
dit topic fokkie![]()
Volgens mij mogen ze niet eens gebogen gelegd worden ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duidelijk niet mooi is een understatement
Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
heb ik altijd met dat soort gerechtenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebben
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?quote:
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?
zit je nog bij omaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten zo tosti denk
Jij, zuurkool?
Aardappels groente en vlees met een flinke scheut jus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Schril contrast met je vorige post dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Vrij weinig staat niet voor átijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezond
Oke coolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
ik had vlees met krieltjes en een salade en daarna twee kitkat chunky white want had nog honger en ik wil zo eigenlijk nog een tosti make
Als je net hebt gesport is pannenkoeken wel lekker maaltjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.
Dat vertelde die me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat te weten komt.
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
Elan eet alleen maar ongezonde shit, daarom stinkt zijn schijt ook altijd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Je hebt gewoon een anale fixatie viezerik.
Wat heb jij toch een ruime woordenschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
hardop lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?
Gezien je lelijke aap-opmerking
Als je nog honger hebt welquote:
Bij Etsu gaan dit soort posts 24/7 door hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Elan nu hardop nadenkt om een goede comeback te verzinnen.
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.quote:
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s helpquote:
bohhhhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
dit klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
heb ik al tijdje niet meer gehad erg hequote:
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s help
ja best welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
is dit echt correct nederlands?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
moet nog een tussenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is zoals het hoort geloof ik, de rest is dialectquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
oke bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijker
Arnheems waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh vind die wel lekker maar heb ze meestal van de plus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja best wel
ik zag bij ouders vanmiddag zo'n pak liggen dus die heb ik nu meegenomen naar GroningenDie van AH zijn niet lekker trouwens
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
beter dan 'heb ik nog nooit op'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ramen los ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
hahahaa die uiquote:
Ik rij nu aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''
Terwijl ze ergens heen gaan bedoelen
Je gaat toch niet dood?
Mag met een 'e' hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
dat is brabants hahahahquote:
Er zit inderdaad een HDMI kabel tussen mijn laptop en mijn televisie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet![]()
Je kunt hem downloaden met je laptop en dan afspelen op je televisie.
Aangezien deze toch naast elkaar staan kost dat je nauwelijks moeite
Zolang je maar geen friet zegt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag met een 'e' hoor
en ik zeg dat niet dat is vreemd
Dat zeg ik alleen als ik met de juiste mensen benquote:
Dat is ook erg jaquote:
Die rare brabanders altijd.quote:
Ik wist dat ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben technisch gezien enorm dom, dus ik wist niet waar ik op moest drukken om mijn tv op hdmi stand te krijgen.
Gelukkig bood mijn broertje uitkomst.
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker aan het uitbuiken?
Ik zie dat je alweer aan ander eten denkt?
Sowieso de foto'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Veel succes daarmeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Het bleek dat ik op het knopje 'input' moest drukken op mijn afstandsbediening (dat was het lastige gedeelte) en dan zie je al gauw de optie HDMI staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet.
Nu nog steeds niet trouwens en nu is mijn tv stuk.
die wil ik zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en Etsu hebben ook foto's van elkaar gemaakt.
Dat wil ik welquote:
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?quote:
En die ene van jou en Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan alleen die van Paxcon natuurlijk
Ik denk dat ze dan boos worden op mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?
oke jammer dan nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan boos worden op mij
Daarom maakte ik hem ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze achterkanten zijn daar uitstekend in beeld genomen.
Ik vind het ook erg interessant. Zo vaak zie ik mezelf niet van de achterkant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.Vanavond een fapje op plegen.
27 en en 2 kinderen en nog studeren. Geen gelukkige combinatiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
R&P / Vriendin verliefd op een ander, weet even niet meer wat ik moet.
Lekker labiele types altijd in R&Pquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Hoiquote:
zieligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker labiele types altijd in R&P
[..]
Hoi
Ja, daarom post hij ook in R&P.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoiets
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, bedankt
Een volgende keer ga ik voor de 10.
Maar verder wel gelijk hoor, dat depressie topic is me ook iets teveel van het goeie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarom post hij ook in R&P.
Zo'n wijf kan jij ook treffen hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker labiele types altijd in R&P
[..]
Hoi
Ja, en nu al twee keer in 8 dagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Johannes ook alweer 3x gemeet. Gaat snel zo
Aziatische vrouwen zijn over het algemeen het ergste just saying.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor een fijnproever
Haha is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en nu al twee keer in 8 dagen
Laten we nu weer even wachten tot op de Etsu housewarming
Als die een kind willen zorgen ze daar gewoon voorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Zielig voor zo'n kerel
[..]
Aziatische vrouwen zijn over het algemeen het ergste just saying.
Maar goed snap je wel maar je moet nooit uitsluiten dat jou zoiets ooit ook niet zal overkomen.
wat vind je van deze cachiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die een kind willen zorgen ze daar gewoon voor
Oké als ik een Aziatische vrouw tegen kom zal ik haar met deze woorden confronteren en als ze dan flipt weet ik dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Zielig voor zo'n kerel
[..]
Maar goed snap je wel maar je moet nooit uitsluiten dat jou zoiets ooit ook niet zal overkomen.
Hoezo het ergste? Lijkt me juist totaal nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
Zielig voor zo'n kerel
[..]
Wil jij een aziaat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké als ik een Aziatische vrouw tegen kom zal ik haar met deze woorden confronteren en als ze dan flipt weet ik dat jij gelijk hebt.
Zwanger door de pil heen, right meestal weet je het dan welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die een kind willen zorgen ze daar gewoon voor
Ik heb geen voorkeur qua ras. (alhoewel latina's zoals Jessica erg knap zijn)quote:
Thaise en Filipijnse vrouwen zijn vaak golddiggers man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo het ergste? Lijkt me juist totaal niet
Ja, maar je hebt ook nog lieve Japanse chicksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Thaise en Filipijnse vrouwen zijn vaak golddiggers man.
Inb4 racistische vooroordelen en shit.
10/10 zou hardop zetten in de auto. Cool nummerquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwanger door de pil heen, right meestal weet je het dan wel
quote:
Ik vind Ellie Goulding goedquote:
ja hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
10/10 zou hardop zetten in de auto. Cool nummer
zij is echt goed jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Ellie Goulding goed
ook al ben ik cachie niet heb ik toch gereageerd
Het lijkt mij redelijk dat Paxcon de volgende keer gaat koken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en nu al twee keer in 8 dagen
Laten we nu weer even wachten tot op de Etsu housewarming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
omg fokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CongratsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderlecht is zo`n kut ploegKunnen ze een keer stunten..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
omg fokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb dus ook gewonnen blijkbaar Arsenal stond net nog 0-0 toch?
blablablabla
ja hequote:
Tja zo ineens weggeven iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Congrats
Anderlecht is zo`n kut ploegKunnen ze een keer stunten..
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
BAAS![]()
Heb dus ook gewonnen blijkbaar Arsenal stond net nog 0-0 toch?
Welke nummers had zij in Divergent?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
zij is echt goed javeel gezongen in divergent
Of degene met het hoogste rapportcijfer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt mij redelijk dat Paxcon de volgende keer gaat koken.
25 euro of zo had 7,50 ingezet op combi Real Arsenal en 2,50 op baloneger to scorequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?
Dead in the water weet ik nu even uit mijn hoofd, maar ook veel stukjes waar het je niet op valt. In het begin ergens ook. En natuurlijk Beating Heart op het eindequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke nummers had zij in Divergent?
Ik heb dat album Halycon Days wel eens aan staan, niks mis mee.
[..]
Of degene met het hoogste rapportcijfer.
Of is dit weer een tipje van de sluier?
Las zonet dat Arsenal helemaal werd weggespeeld en dat het ook 5-0 had kunnen staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?
Dit was wel een yolo betje trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
25 euro of zo had 7,50 ingezet op combi Real Arsenal en 2,50 op baloneger to score
Jij hebt het helemaal goed voor elkaar zeg
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit was wel een yolo betje trouwenshad mij niet heel erg ingelezen
Geen vertrouwen in Feyenoord?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.
Morgen op tegenstander van F'Noord zetten gratis geld
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Dead in the water weet ik nu even uit mijn hoofd, maar ook veel stukjes waar het je niet op valt. In het begin ergens ook. En natuurlijk Beating Heart op het einde
Feyenoord wint welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.
Morgen op tegenstander van F'Noord zetten gratis geld
Blijkbaar vier nummers van haarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.
Maar ik had helemaal niet door dat er in die film zoveel Ellie muziek had, maar ik heb die film dan ook slechts 1 keer gezien.
Die tegenstander heeft kennelijk een Italiaanse geldschieter en speelden al gelijk tegen Sevilla de nummer 2 in Spanje dus nee eigenlijk niet zo nee.quote:
dit is de beste scene van de filmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.
Maar ik had helemaal niet door dat er in die film zoveel Ellie muziek had, maar ik heb die film dan ook slechts 1 keer gezien.
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geld weggooien dan denk ik?
Nee hoor die win je gewoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geld weggooien dan denk ik?
Olympiakos ja. Dit is Panathinaikosquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Olympiakos gezien vandaag?
Denk zeker geen walk over hoor
Dat weet ik nog wel, toen moest ze vlak daarvoor ook van een trein springen ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is de beste scene van de film
dat ze naar beneden gaat tussen die gebouwen
Van Ellie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
Ben trouwens naar concert van haar geweest in januari, viel wel tegen
Opzich geen slechte view op de wedstrijd.quote:Clear win for Rijeka here,something like 3-1,after Sevilla game they are full of confidence now.Feyenoord is nothing special like almost all Dutch teams.They might however score but I don't believe they will be so lucky as Sevilla.
Wonnen al 2x van Olympiakos dit seizoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Olympiakos ja. Dit is Panathinaikos
Rijeka gaat dat echt winnen let maar op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Opzich geen slechte view op de wedstrijd.
Nee dit is na dat stukje dat ze capture the flag doen. En dan vragen ze haar mee om te ziplinen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel, toen moest ze vlak daarvoor ook van een trein springen ofzo?
[..]
Van Ellie?
Zou mij best leuk lijken.
Dat zegt ook niks. Lodeiro was ook Uruguayaans international en die kon precies niksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
Echt weer die Nederlandse arrogantie om af te gaan op naam en te denken dat het wel kut zal zijn omdat onbekend.
Spelen 4 Brazilianen en een Urugay international
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks. Lodeiro was ook Uruguayaans international en die kon precies niks
Oké, zoals ik al zei heb ik niet elke scene meer scherp op het netvlies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dit is na dat stukje dat ze capture the flag doen. En dan vragen ze haar mee om te ziplinen.
En ja was wel leuk, maar weinig interactie en beetje van hetzelfde
Al weet Feyenoord wel te verrassen Europees. Kijk maar naar AZ vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.
Tegen Heracles ook weer, werd nog bijna gelijk ook
Kan die film wel dromenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, zoals ik al zei heb ik niet elke scene meer scherp op het netvlies.
Nu je het zo zegt weet ik ook wel weer dat er een capture the flag spel was en dat ze ging ziplinen, maar ik was dat toch alweer vergeten.
Oh, jammer dat er zo weinig interactie was, maar op zich lijkt me dat ook weer niet zo heel belangrijk. Zolang ze maar mooi zingt.
Ik vind het wel meevallen. Ik denk dat ze het lek nu wel boven hebben en ook Europees gaan overwinteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.
Tegen Heracles ook weer, werd nog bijna gelijk ook
Op hoeveel staat de teller nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan die film wel dromen
En ja, zingen kan ze wel
Verassen in negatief opzicht ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Al weet Feyenoord wel te verrassen Europees. Kijk maar naar AZ vorig jaar.
8. vind het wel meevallen eigenlijkquote:
Als het je favoriete film is valt het zeker meequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
8. vind het wel meevallen eigenlijk
19 films moet lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
ik heb 81 keer een film gekeken dit jaar, maar niet 81 verschillende
denk niet dat ik de 100 verschillende ga halen
Ja maar ik wil eigenlijk 100 verschillende ;squote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 films moet lukken![]()
Tijdens de kerst komen er leuke films in de bios altijd
JAAA!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komt er nog eens een nieuwe Gremlins leuk waren die altijd he
68 verschillendequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
oh wacht niet 81 verschillende
Hoeveel verschillende?
Gewoon Home Alone 6 toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komt er nog eens een nieuwe Gremlins leuk waren die altijd he
Dat wordt lastig ja. Niet onhaalbaar thoughquote:
klopt, en daarna films die mogelijk Oscar gaan winnen dus dat zijn ook allemaal wel goede films.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 films moet lukken![]()
Tijdens de kerst komen er leuke films in de bios altijd
Allemaal dit jaar? Als het je lievelingsfilm is snap ik het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
8. vind het wel meevallen eigenlijk
wel icm school enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt lastig ja. Niet onhaalbaar though
Ja, want divergent kwam in april uit in nederlandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
klopt, en daarna films die mogelijk Oscar gaan winnen dus dat zijn ook allemaal wel goede films.
[..]
Allemaal dit jaar? Als het je lievelingsfilm is snap ik het wel.
Lotr films zijn mijn lievelingsfilms, die zal ik ook al wel heel vaak gezien hebben.
Meeste Oscar films zijn wel top ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
klopt, en daarna films die mogelijk Oscar gaan winnen dus dat zijn ook allemaal wel goede films.
[..]
Allemaal dit jaar? Als het je lievelingsfilm is snap ik het wel.
Lotr films zijn mijn lievelingsfilms, die zal ik ook al wel heel vaak gezien hebben.
ik heb een lijst met alle films die ik heb gezien dit jaar en op welke dag en welke score ik ze geefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
bedoel je trouwens alleen van pathé of ook thuis
Ik vond dat Leonardo di Caprio gewoon had moeten winnen, maar dit was weer de politiek correcte optie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste Oscar films zijn wel top ja.
Al vond ik 12 years a slave wel teleurstellend. Was ook echt zo`n film die heel Amerika geweldig `moest' vinden
En ook dezelfde acteurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
ik heb zin in samba, die film van de makers van l'intouchables
echt?quote:
Gaat tie over?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
Op History is nu ook een spannende serie bezig wel.
[ afbeelding ]
[..]
Gizmo
Superacteur hoor, heb je Aviator gezien?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
1 van de weinige keren dat ik Leonardo onwijs tof vind
Volgens mij heb ik ook heel veel films gezien maar ik heb het nergens bijgehouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een lijst met alle films die ik heb gezien dit jaar en op welke dag en welke score ik ze geef
bisocoop en thuis
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Superacteur hoor, heb je Aviator gezien?
Geweldige filmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
ik heb zin in samba, die film van de makers van l'intouchables
Weinige?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
1 van de weinige keren dat ik Leonardo onwijs tof vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |