abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145835035
Hallo,

Ik moet dit toch even kwijt op het forum omdat ik even niet meer weet hoe ik verder moet.
Zal verhaal kort proberen te houden.

Ik ben op dit moment 27(man) en ik studeer rechten. Ben pas op mijn 23e begonnen omdat ik nogal was issues had. 17e van school 'geschopt', daarna psychiatrische dagopvang vanwege sociale angststoornissen en een depressie. Daarna de draad opgepakt allerlei baantjes gehad, call center etc. je kent het wel.

Toen op mijn 19e mijn huidige ex (sinds 2 weken) tegen gekomen. Heel erg leuk allemaal. Na 2 jaar samen werd ze per ongeluk zwanger (slikte wel de pil). Toch besloten om het te houden. Ik werkte toen als elektromonteur in opleiding en qua inkomen ging het redelijk prima. Huisje kunnen vinden, ging allemaal goed. Toen ontslagen wegens de crisis. Thuis gezeten weer een beetje depri. Toen bij het UWV een beroepentest gedaan en daar kwam iets juridisch uit. Toelatingsexamen voor het HBO gedaan, HBO rechten. Dat ging allemaal erg gemakkelijk en ben na het behalen van mijn P naar de universiteit vertrokken.

Inmiddels 2e kind geboren. Alles liep redelijk goed ook in de relatie alleen beide druk vanwege studie en werk etc. Maar elke relatie heeft volgens mij zijn pieken en dalen.

Mijn vriendin heeft mij alleen 2 weken voor de tentamenperiode medegedeeld dat ze ermee wil stoppen en verliefd is op een ander. Ik merkte wel dat het wat minder ging in de relatie maar dat het zo erg was niet. Ik heb ook nog relatietherapie voorgesteld. Ook heb ik gezegd dat ik het kon begrijpen dat ze verliefd is geworden op een ander maar wel vind dat we vanwege de kinderen er nog voor moeten knokken. Zij wil helemaal niet.

Ik heb nog wel gevoelens voor haar, veel. Het studeren wil dan ook voor geen meter. Morgen 1e tentamen en ik vrees het ergste. Vervelendste is ook nog dat ze ook nog langs gaat bij die kerel terwijl ik morgen een tentamen heb. We wonen dus nog bij elkaar en dat zal gezien de financiële situatie ook nog zo blijven, dat ik zie ik ook totaal niet zitten.

Ik zie überhaupt even helemaal niets meer zitten... :(

Moest dit toch even kwijt. Ik verwacht ook geen oplossingen die zijn er denk ik ook niet op dit moment.

I
pi_145835259
Tja geen oplossing. Maar het is wel kut voor je. En tja kan ze dan niet bij hem gaan wonen want dit maakt het voor jou niet gemakkelijker. Zet Alles voor er ruzie Komt op papier omtrent de kinderen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:26:22 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145835432
Zow, dat is heftig zeg. Jullie zouden nu om de tafel moeten gaan zitten hoe de komende tijd door te komen zolang jullie nog samenwonen. Hoe gaat het met de kinderen, wie gaat er een ander huis zoeken, etc. etc. etc.

Heel noodzakelijk om deze dingen te gaan regelen, want dan heb je tenminste ook nog uitzicht op een minder ondraaglijke situatie.
pi_145835441
Ik denk dat ze al stappen heeft gezet. Als ze het jou heeft verteld dan zou ze al ergens anders terecht kunnen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_145835525
Je moet allereerst weg daar.
Of anders haar er uit flikkeren als het jouw huis is dit werkt voor geen meter ook niet om los van haar te komen.
blablablabla
pi_145835728
Wat een naar mens die vriendin.
pi_145835766
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.

We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.

Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:35:06 #8
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_145835913
Zou zeggen dat ze maar lekker bij die vent mag gaan wonen.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_145835916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.

We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.

Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.
Maar het moet van twee kanten komen natuurlijk.. En als zij er geen energie meer in wilt steken.. En zelfs al verliefd is op een ander.. Vrees ik het ergste. Hebben jullie echt al te tijd genomen om te praten?
pi_145836168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef xcachet het volgende:

[..]

Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.
Maar het moet van twee kanten komen natuurlijk.. En als zij er geen energie meer in wilt steken.. En zelfs al verliefd is op een ander.. Vrees ik het ergste. Hebben jullie echt al te tijd genomen om te praten?
Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:40:12 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145836192
quote:

Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak.
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145836228
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef ylSs het volgende:

[..]

Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.
Dan zou ik stappen zetten naar een scheiding (zij uit huis etc.). En niet langer met deze regels blijven leven. Daar heb je jezelf ook mee..
pi_145836236
Die ex-vriendin van je :')
Twee kleine kinderen en hop meteen weg als een andere leuke kerel voorbij komt.
Sterkte.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:41:26 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145836249
quote:
18s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:43:13 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145836341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:

Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
Tuurlijk.
Maar dit is geen beleid, maar lijden. En daar zijn kinderen ook niet blind of doof voor. Dit langer uitspinnen omwille van de kinderen is imo een averechtse 'oplossing'.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:43:21 #16
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_145836345
Misschien wel handig om je kinderen alvast voor te bereiden op een of andere manier. Zeggen dat het niet zo lekker gaat ofzo?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_145836368
quote:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen.
Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:44:51 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145836418
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Maar dit is geen beleid, maar lijden. En daar zijn kinderen ook niet blind of doof voor. Dit langer uitspinnen omwille van de kinderen is imo een averechtse 'oplossing'.
Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt. En als de kinderen bij TS blijven, zijn ze hun moeder kwijt.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:46:36 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145836485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:

Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt.
Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:47:07 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145836509
Want gedeeld ouderschap bestaat niet?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:48:35 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145836577
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.

Daar moet goed over nagedacht worden.
pi_145836581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!
En de kinderen thuis houden als je vriendin blijkbaar op zichzelf al niet rond kan komen. Gelijk advocaat onder de arm nemen.
graag verwijderen
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:50:08 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145836645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:

Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.

Daar moet goed over nagedacht worden.
Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.
pi_145836676
Wijven zijn ook gewoon kut. Altijd zelfde liedje.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:52:54 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_145836780
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.
Wat Fyah boven je zei, vind ik ook een goeie. De kinderen bij TS laten (voorlopig). Dan blijft voor hen de situatie het meest stabiel, kan moeder een eigen onderkomen zoeken en als dat geregeld is, verder praten over de omgangsregeling/scheiding.

Als die kinderen nu halsoverkop met moeder meemoeten naar een totaal onbekende situatie, zonder goed inkomen, zonder huis wat enigszins áf is, vind ik onverantwoord. En dan die vreemde vent er nog bij.

Laat z'n vriendin maar opstappen en eerst zelf de boel regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')