Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.
Maar het moet van twee kanten komen natuurlijk.. En als zij er geen energie meer in wilt steken.. En zelfs al verliefd is op een ander.. Vrees ik het ergste. Hebben jullie echt al te tijd genomen om te praten?
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak.
Dan zou ik stappen zetten naar een scheiding (zij uit huis etc.). En niet langer met deze regels blijven leven. Daar heb je jezelf ook mee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef ylSs het volgende:
[..]
Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen.
Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt. En als de kinderen bij TS blijven, zijn ze hun moeder kwijt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dit is geen beleid, maar lijden. En daar zijn kinderen ook niet blind of doof voor. Dit langer uitspinnen omwille van de kinderen is imo een averechtse 'oplossing'.
Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt.
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.
En de kinderen thuis houden als je vriendin blijkbaar op zichzelf al niet rond kan komen. Gelijk advocaat onder de arm nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!
Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.
Daar moet goed over nagedacht worden.
Wat Fyah boven je zei, vind ik ook een goeie. De kinderen bij TS laten (voorlopig). Dan blijft voor hen de situatie het meest stabiel, kan moeder een eigen onderkomen zoeken en als dat geregeld is, verder praten over de omgangsregeling/scheiding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |