quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Je hebt gewoon een anale fixatie viezerik.
Wat heb jij toch een ruime woordenschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
hardop lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?
Gezien je lelijke aap-opmerking
Als je nog honger hebt welquote:
Bij Etsu gaan dit soort posts 24/7 door hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Elan nu hardop nadenkt om een goede comeback te verzinnen.
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.quote:
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s helpquote:
bohhhhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
dit klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
heb ik al tijdje niet meer gehad erg hequote:
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s help
ja best welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
is dit echt correct nederlands?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
moet nog een tussenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
dat is zoals het hoort geloof ik, de rest is dialectquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |