Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
heb ik altijd met dat soort gerechtenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebben
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?quote:
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?
zit je nog bij omaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten zo tosti denk
Jij, zuurkool?
Aardappels groente en vlees met een flinke scheut jus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Schril contrast met je vorige post dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Vrij weinig staat niet voor átijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezond
Oke coolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
ik had vlees met krieltjes en een salade en daarna twee kitkat chunky white want had nog honger en ik wil zo eigenlijk nog een tosti make
Als je net hebt gesport is pannenkoeken wel lekker maaltjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.
Dat vertelde die me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat te weten komt.
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
Elan eet alleen maar ongezonde shit, daarom stinkt zijn schijt ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |