Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
heb ik altijd met dat soort gerechtenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Elan jij begon over vergiftigen en ik kreeg gewoon ineens enorme buik/maagkramp
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje, kwam vast door al die satésaus die jullie ophebben
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?quote:
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij Stijn? Wat eet jij zo op in een schoolweek?
zit je nog bij omaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog niet gegeten zo tosti denk
Jij, zuurkool?
Aardappels groente en vlees met een flinke scheut jus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig ongezonde troep in ieder geval.
Schril contrast met je vorige post dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken verorberd, gewoon omdat het kan.
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Vrij weinig staat niet voor átijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schril contrast met je vorige post dan.
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkoren pannenkoeken zijn echt niet heel ongezond
Oke coolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
ik had vlees met krieltjes en een salade en daarna twee kitkat chunky white want had nog honger en ik wil zo eigenlijk nog een tosti make
Als je net hebt gesport is pannenkoeken wel lekker maaltjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongezond is relatief maar is wel 1 bonk vet en suiker.
Dat vertelde die me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat te weten komt.
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
Elan eet alleen maar ongezonde shit, daarom stinkt zijn schijt ook altijd.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Je hebt gewoon een anale fixatie viezerik.
Wat heb jij toch een ruime woordenschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
hardop lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal eens in die lelijke bek van je schijten dik vies vuil aardvarken.
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op, lelijke vieze apenpijper.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Elan mij pijpt?
Gezien je lelijke aap-opmerking
Als je nog honger hebt welquote:
Bij Etsu gaan dit soort posts 24/7 door hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Elan nu hardop nadenkt om een goede comeback te verzinnen.
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.quote:
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s helpquote:
bohhhhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
dit klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Croissantje met cheddar en pesto even in de oven doen.
heb ik al tijdje niet meer gehad erg hequote:
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd crackers eet met kaas en ik dat heel lekker vind maar ik heb nog maar een plak kaas dus het is of tosti of morgen ontbijt ;s help
ja best welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
is dit echt correct nederlands?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al tijdje niet meer gehad erg he
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
moet nog een tussenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is zoals het hoort geloof ik, de rest is dialectquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
oke bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijker
Arnheems waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh vind die wel lekker maar heb ze meestal van de plus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja best wel
ik zag bij ouders vanmiddag zo'n pak liggen dus die heb ik nu meegenomen naar GroningenDie van AH zijn niet lekker trouwens
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
beter dan 'heb ik nog nooit op'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ramen los ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
hahahaa die uiquote:
Ik rij nu aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''
Terwijl ze ergens heen gaan bedoelen
Je gaat toch niet dood?
Mag met een 'e' hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
dat is brabants hahahahquote:
Er zit inderdaad een HDMI kabel tussen mijn laptop en mijn televisie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet![]()
Je kunt hem downloaden met je laptop en dan afspelen op je televisie.
Aangezien deze toch naast elkaar staan kost dat je nauwelijks moeite
Zolang je maar geen friet zegt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag met een 'e' hoor
en ik zeg dat niet dat is vreemd
Dat zeg ik alleen als ik met de juiste mensen benquote:
Dat is ook erg jaquote:
Die rare brabanders altijd.quote:
Ik wist dat ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben technisch gezien enorm dom, dus ik wist niet waar ik op moest drukken om mijn tv op hdmi stand te krijgen.
Gelukkig bood mijn broertje uitkomst.
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker aan het uitbuiken?
Ik zie dat je alweer aan ander eten denkt?
Sowieso de foto'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Veel succes daarmeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Het bleek dat ik op het knopje 'input' moest drukken op mijn afstandsbediening (dat was het lastige gedeelte) en dan zie je al gauw de optie HDMI staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet.
Nu nog steeds niet trouwens en nu is mijn tv stuk.
die wil ik zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en Etsu hebben ook foto's van elkaar gemaakt.
Dat wil ik welquote:
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?quote:
En die ene van jou en Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan alleen die van Paxcon natuurlijk
Ik denk dat ze dan boos worden op mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?
oke jammer dan nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan boos worden op mij
Daarom maakte ik hem ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze achterkanten zijn daar uitstekend in beeld genomen.
Ik vind het ook erg interessant. Zo vaak zie ik mezelf niet van de achterkant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.Vanavond een fapje op plegen.
27 en en 2 kinderen en nog studeren. Geen gelukkige combinatiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
R&P / Vriendin verliefd op een ander, weet even niet meer wat ik moet.
Lekker labiele types altijd in R&Pquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Hoiquote:
zieligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker labiele types altijd in R&P
[..]
Hoi
Ja, daarom post hij ook in R&P.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoiets
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, bedankt
Een volgende keer ga ik voor de 10.
Maar verder wel gelijk hoor, dat depressie topic is me ook iets teveel van het goeie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarom post hij ook in R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |