oke bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik voor je ontbijt kiezen. Belangrijker
Arnheems waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
Oh vind die wel lekker maar heb ze meestal van de plus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja best wel
ik zag bij ouders vanmiddag zo'n pak liggen dus die heb ik nu meegenomen naar GroningenDie van AH zijn niet lekker trouwens
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat pas echt raar is (en ik hier heel vaak zie) is: ''dat heb ik nog nooit op'' als ze willen zeggen: dat heb ik nog nooit gegeten.
beter dan 'heb ik nog nooit op'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit echt correct nederlands?
ik zie/hoor dit alleen op fok
ramen los ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
hahahaa die uiquote:
Ik rij nu aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat pas echt raar is dat sommige van jullie zeggen. Wanneer ga je heen' of `Ik ga nu heen''
Terwijl ze ergens heen gaan bedoelen
Je gaat toch niet dood?
Mag met een 'e' hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Arnheems waarschijnlijk.
Net als winkels die los gaan
dat is brabants hahahahquote:
Er zit inderdaad een HDMI kabel tussen mijn laptop en mijn televisie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet![]()
Je kunt hem downloaden met je laptop en dan afspelen op je televisie.
Aangezien deze toch naast elkaar staan kost dat je nauwelijks moeite
Zolang je maar geen friet zegt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag met een 'e' hoor
en ik zeg dat niet dat is vreemd
Dat zeg ik alleen als ik met de juiste mensen benquote:
Dat is ook erg jaquote:
Die rare brabanders altijd.quote:
Ik wist dat ook niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben technisch gezien enorm dom, dus ik wist niet waar ik op moest drukken om mijn tv op hdmi stand te krijgen.
Gelukkig bood mijn broertje uitkomst.
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker aan het uitbuiken?
Ik zie dat je alweer aan ander eten denkt?
Sowieso de foto'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Veel succes daarmeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. Het was heerlijk. Ik ben aan het nadenken wat in mijn recensie moet staan.
Het bleek dat ik op het knopje 'input' moest drukken op mijn afstandsbediening (dat was het lastige gedeelte) en dan zie je al gauw de optie HDMI staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet.
Nu nog steeds niet trouwens en nu is mijn tv stuk.
die wil ik zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en Etsu hebben ook foto's van elkaar gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |