Dat wil ik welquote:
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?quote:
En die ene van jou en Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan alleen die van Paxcon natuurlijk
Ik denk dat ze dan boos worden op mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik mijn nummer geef, doe je dat dan echt?
oke jammer dan nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan boos worden op mij
Daarom maakte ik hem ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze achterkanten zijn daar uitstekend in beeld genomen.
Ik vind het ook erg interessant. Zo vaak zie ik mezelf niet van de achterkant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem ook.Vanavond een fapje op plegen.
27 en en 2 kinderen en nog studeren. Geen gelukkige combinatiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
R&P / Vriendin verliefd op een ander, weet even niet meer wat ik moet.
Lekker labiele types altijd in R&Pquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Hoiquote:
zieligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker labiele types altijd in R&P
[..]
Hoi
Ja, daarom post hij ook in R&P.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je labiel bent na zoiets
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, bedankt
Een volgende keer ga ik voor de 10.
Maar verder wel gelijk hoor, dat depressie topic is me ook iets teveel van het goeie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daarom post hij ook in R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |