Behalve Pearl Harbourquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
Zou GGMM hem al gezien hebben anders is dat wel een leuk idee voor een meet misschien?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.
V
[..]
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.
Ja is waar, maar deze oorlogsfilm romantiseert het eens een keer nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
ja en lekkerquote:
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nl
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
Fijn allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kan.
Mn vader zag 't vandaag voor het eerst en vond het super nice.
ja meestal wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
wat wil je wetenquote:
19 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?
24quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja meestal wel.
En ze hebben daar iets van 24 zalen, dus er draait bijna altijd wel een film die ik leuk vind :p
Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je zoals mijn nasi.
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.quote:
Zou die Michael Bay een Amerikaan zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam door de subtiele regie van Michael Bay
die heb ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.
Etsu gaat binnenkort een recensie schrijven van mijn nasi. Ik ben dus erg benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
Ik hoop dat je het mooi vondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
Johannes heeft een hele mooie kamer.
Zijn muren zijn roze.
misschien overdrijft Johannes nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
steel is slechter dan rune kknoobquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laminaat heeft zelfde stats als steel longsword dus denk wel beter dan rune 2 handed
Uhu, nou dit duurde al lang vond ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn allemaal.
Laminaat leggen duurt wel een tijdje. Ondervloer enzo. En alle hoekjes zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |