SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
de nasi van johannes_vermeer smaakt naar meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
johannes_vermeer is een beer
kinderlokkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
godverdomme, rijmt er serieus alleen tokkie op fokkie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
godverdomme, rijmt er serieus alleen tokkie op fokkie?
Wat een baas hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens plus 1 voor de Tovenaar van Tatabanya in de OP.
Dat rijmt nietquote:
Er is helemaal geen garantie dat hij het beter zou hebben gedaan dan Guus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nje-in-IJsland.dhtml
En terecht
Zijn zoon was niet goed genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een baas he
RKC heeft zijn zoon tijdje op proef gehad
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen garantie dat hij het beter zou hebben gedaan dan Guus.
Beetje flauw van Ronald.
Betere band met de spelers?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.
Had geen wrok gehad jegens van Gaal, en had van Persie ook geen voorkeursbehandeling gegeven denk ik
Met Koeman als bondsoach hadden ze echt niet van Ijsland verloren,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.
Had geen wrok gehad jegens van Gaal, en had van Persie ook geen voorkeursbehandeling gegeven denk ik
Speelt nu in Budapest of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zoon was niet goed genoeg?
Maar Kiprich was wel een baasje. Zwaar overschat in Rotterdam, zoveel goals maakte hij niet, maar toch een baasje. Een iets betere versie van Bombarda.
Nee man, niemand heeft binding met Hiddink zoals ze wel met van Gaal hadden, er waren spelers bij die hem amper kende.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Betere band met de spelers?
Spelers waren/zijn juist blij met hem toch toen Guus kwam
IJsland heeft een prima elftal hoor, hadden ze zich op een haar na gekwalificeerd voor WK.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Koeman als bondsoach hadden ze echt niet van Ijsland verloren,
Van Tsjechië ook niet. Koeman en van Gaal zijn trainers waar de spelers graag een stapje extra voor zetten. Bij Guus is dat alleen voor spelers met een psv verleden.
http://nos.nl/artikel/712(...)un-voor-hiddink.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, niemand heeft binding met Hiddink zoals ze wel met van Gaal hadden, er waren spelers bij die hem amper kende.
Prima maar met Koeman hadden we wel gewonnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
IJsland heeft een prima elftal hoor, hadden ze zich op een haar na gekwalificeerd voor WK.
Denken dat je daar zomaar even wint is bullshit.
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/712(...)un-voor-hiddink.html
Doe mij ook zo;n glazen bol moet nog ff toto invullen voor vanavondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima maar met Koeman hadden we wel gewonnen.
Nee hoor. van Marwijk begon er ook al mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
Overigens was het geweldige V Gaal die V Persie zijn godenstatus gaf bij Oranje
Volgens mij waren ze oprecht blij hoor, iets informeler allemaal na het "regime" van V Gaal heb meerdere spelers dat op tv horen zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?Dat is toch gewoon mediatraining en politiek correct gelul. Ik durf te wedden dat Robben liever iemand anders heeft dan die ouwe seniel
Die kreeg ruzie met hem tijdens dat mislukte EK in Polen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. van Marwijk begon er ook al mee.
Ja maar als je een spelersgroep hebt met jonge honden moet het niet informeel en gezellig wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze oprecht blij hoor, iets informeler allemaal na het "regime" van V Gaal heb meerdere spelers dat op tv horen zeggen
Die kreeg ruzie met Huntelaar jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kreeg ruzie met hem tijdens dat mislukte EK in Polen.
Hij had al ruzie met V Persie toen die nog bij Feyenoord speelde die twee mochten elkaar totaal niet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je een spelersgroep hebt met jonge honden moet het niet informeel en gezellig worden
The Last Ship is heel kut die zou ik skippen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Anywayyzz, ik kan hier thuis niet downloaden, en morgen heb ik de mogelijkheid om even flink wat nieuwe series en films binnen te halen met een externe harde schijf, dus mensen.
Nog series/films van de laatste tijd die ik sowieso moet zien?
Denk niet dat Robben veel tegen Hiddink heeft. Hiddink heeft hem ook gewoon naar Psv gehaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?Dat is toch gewoon mediatraining en politiek correct gelul. Ik durf te wedden dat Robben liever iemand anders heeft dan die ouwe seniel
Wanneer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, kom je ook op mijn housewarmingparty?
True Detective misschien ja, maar schijnt wel beetje saai te zijn toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
The Last Ship is heel kut die zou ik skippen.
Sonic Highways (Foo Fighters) of True Detective?
Ligt beetje aan je smaak de sfeer is wel heel tof als je dat aanspreekt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True Detective misschien ja, maar schijnt wel beetje saai te zijn toch?
Sowieso Homeland weer begonnen dus
The Blacklistquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt beetje aan je smaak de sfeer is wel heel tof als je dat aanspreekt.
Sommigen hier zweren ook bij Orange is The New Black kun je ook proberen dus.
Of The Blacklist
Beide al gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt beetje aan je smaak de sfeer is wel heel tof als je dat aanspreekt.
Sommigen hier zweren ook bij Orange is The New Black kun je ook proberen dus.
Of The Blacklist
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal,
Aangezien Ama's telefoon halfdood is, heb ik me aangeboden om een foto van het voorgerecht te maken. Bij deze:
[ afbeelding ]
We zijn nu aan het smikkelen.
Groetjes,
Johannes_Vermeer, Paxcon, Amarantha en ik
Ik zou dat als hoofdgerecht kunnen etenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal,
Aangezien Ama's telefoon halfdood is, heb ik me aangeboden om een foto van het voorgerecht te maken. Bij deze:
[ afbeelding ]
We zijn nu aan het smikkelen.
Groetjes,
Nopes is dat beetje in de stijl van Dexter?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide al gezien
Ray Donovan is ook tof, gezien?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nopes is dat beetje in de stijl van Dexter?
Soldaat doodgeschotenquote:
Boh gelijk ff downloadenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk trailer maar, is wel baas hoor
Meh. Blokjes bij vrouwen.. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vindenquote:
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Blokjes bij vrouwen.. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vinden
nicequote:
pax moet nog groeienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
Bij deze een foto van het hoofdgerecht:
[ afbeelding ]
Paxcon is nu aan het opscheppen en hij schept de hele pan leeg. Asociaal.
Groetjes,
Mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Blokjes bij vrouwen.. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vinden
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
[ afbeelding ]
Groetjes,
Wat een opschepper die Paxcon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
[ afbeelding ]
Groetjes,
Ik ga proberen tijdens het voetbal inslaap te vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
Heb net weer uur geslapen, vanmiddag ook al. Echt erg
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
[ afbeelding ]
Groetjes,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
Heb net weer uur geslapen, vanmiddag ook al. Echt erg
Hebben jullie dan vannacht geen problemen om normaal je uren te slapen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga proberen tijdens het voetbal inslaap te vallen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ik liep door de winkel en toen zag ik kwarktaart staan en toen dacht ik oh daar heb ik wel zin in dus heb ik kwarktaart gemaakt
ben ik nu homo?
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ik liep door de winkel en toen zag ik kwarktaart staan en toen dacht ik oh daar heb ik wel zin in dus heb ik kwarktaart gemaakt
ben ik nu homo?
Ja, maar dat was al bekendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ben ik nu homo?
Dat is heul niet gayquote:
Ben jij autistisch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zijn juist de belangrijkste vragen, en de belangrijkste periode voor een psycholoog om te zien hoe je al was als kind. aangezien autisme niet zomaar uit de lucht komt vallen. Die vragen werden mij ook gesteld.
Neequote:
Okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar ze wisten niet wat er was dus ze gooiden alle diagnoses maar beetje op een hoopje
Maar ze kwamen er wel achter dat ik echt geen autisme heb
ADD en een dysthyme stoornisquote:
herinnertquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
Negeer modus off, oh en fylax.. als je moeder het niet meer herinnerd is dat waarschijnlijk omdat het niet afweek van andere/normale kinderen, anders had ze het vast opgemerkt en onthouden
/negeer modus on
Oke dat 2e moest ik ff googlenquote:
mediteren en dan fylax als persoon en als user volledig wegdenkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee helaas niet .. hoe gebruik je die dan als niet abonnement hebbert
Haha, begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dat 2e moest ik ff googlenaparte shit wel.. minimaal 2 jaar duren. Vaag dat je er dan van kan genezen.. wel irritant eigenlijk dat je dus niet zo goed geniet etc.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mediteren en dan fylax als persoon en als user volledig wegdenken
Net als 'normale' depressies, te behandelen met medicatie waardoor je wel wat meer kan genieten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk.
Het is gewoon een moeilijke benaming voor een milde vorm van chronische depressie.
En of je er vanaf komt is maar de vraag natuurlijk
Ja kan je voor kiezen. Ik heb nu ook al tijdje anti-depressiva. Maar ik begin te twijfelen of het wel zo goed helptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als 'normale' depressies, te behandelen met medicatie waardoor je wel wat meer kan genieten?
Lui varkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
Paxcon en Johannes zijn aan het afwassen en Ama en ik kijken toe, zoals het hoort.
quote:
Ik kon het ook tegen Ama hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het ook tegen Ama hebben
Hoop het voor je, anders zijn we nog niet klaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het ook tegen Ama hebben
misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dan vannacht geen problemen om normaal je uren te slapen?
N64quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
Net Mario kart op Nintendo 64 gedaan voor het eerst. 150 cc was echt een faal
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eet jij best vaak, is dat je lievelingsgerecht?
Op een schaal van 1 tot 10, wat zou je deze versie van jouw nasi geven?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxcon
Jullie zijn een kookclubje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxcon
Mijn nasi zit niet op een schaal van 1 tot 10, maar een schaal van 9 tot 10. Een 10 op die schaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, wat zou je deze versie van jouw nasi geven?
Pax en ik koken elke woensdag wel samen ja, maar deze keer had ik nog twee fantastische gasten.quote:
ik ookquote:
Nee ze was thuis, zegt ze netquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was jij ook bij Johannes dan? Ik heb je niet gezien.
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie is geen aap
eerder een beer
3 haren op mijn borst ik ben een beerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
wow lines gejat van mr "sellout" polskaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een beer jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat van 1 foto al afleiden ja?quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was jij ook bij Johannes dan? Ik heb je niet gezien.
Beter dan er uit zien als een olifant bij die backpacker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Fokkie zag er wel echt uit als een backpacker bij die olifant
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Fokkie zag er wel echt uit als een backpacker bij die olifant
dat zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan er uit zien als een olifant bij die backpacker.
beetje zwerverishquote:
Ja achja, moet kunnenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik koken elke woensdag wel samen ja, maar deze keer had ik nog twee fantastische gasten.
Sof houdt van smoothe boysquote:
Dan zal ik maar geen foto van mijn gezicht sturen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen foto van mijn gezicht sturen.
Zie er uit als een hobo.
Heb jij een ontspoorde neef danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
Moira kent mijn ontspoorde neef die mijn vriendschapsverzoek niet eens accepteert op fb.........................
Stuur maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt mijn huiswerk van 7 weken maken?
Ben net klaar met de mijne sorry neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je het staan voor dit weekend ja?
ja nou hij is echt een rare gast maar ben nu bang dat ie op fok zitquote:
Haha zie dit nu pas. (Maar je had gelijk)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Amarantha verdwaald is. Of alle stoplichten staan op rood.
En de mijnequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Wat is er raar aan hem?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou hij is echt een rare gast maar ben nu bang dat ie op fok zit
Gaat niet lukken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
financieel management opdrachten en samenvatting
moet morgen half 9 aftekenen
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.quote:
Logisch :")quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.
Haha klinkt als een fokkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch :")
Erg raar als je zo tegen familie doet
woont je familie daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit echt in skeere studenten appartementje hier.
Wat vinden je oom en tante ervan dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.
Ben je al overspoeld met cadeau`s?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logeer bij nichtje wil niet hele dag met familia.
oh chillquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logeer bij nichtje wil niet hele dag met familia.
Hoezo verteldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
Heb ook mn date verteld dat ik op fok zit nu vraagt ie telkens mijn username echt kut, maar ga het niet vertellen
tante is opeens verdwenen (aangetrouwd) en die vader idkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vinden je oom en tante ervan dan?
ja hij vroeg wat ik aan het doen was en weet niet eigenlijkquote:
Ja man echt gekkenhuis voel me schuldigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al overspoeld met cadeau`s?
Wat dan? Drank vooral zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man echt gekkenhuis voel me schuldig
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef badschaap het volgende:
ISIS is lekker bezig zeg. Aanslagen in Canada.
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten gevenquote:
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef badschaap het volgende:
ISIS is lekker bezig zeg. Aanslagen in Canada.
Beterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten geven
En daarnaast is het ook nog eens bullshitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij vroeg wat ik aan het doen was en weet niet eigenlijk
ja het zal niet het comité voor de postzegelverzamelaars zijn héquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarnaast is het ook nog eens bullshit
Ze weten nog amper wat van de daders
Nee precies. Dan moet het wel IS zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja het zal niet het comité voor de postzegelverzamelaars zijn hé
Lijkt mij aannemelijker dat de joden erachter zit. Het is aan het Zionisme de islam nog extra in diskrediet te brengen nu ze al in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?
awhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten geven
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen wel stad in met alle neven nichten kutleef
Na afgelopen maandag is dat wel de grootste kanshebber.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies. Dan moet het wel IS zijn
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na afgelopen maandag is dat wel de grootste kanshebber.
Om dan nu een beetje politiek correct te gaan zitten doen en zeggen dat het iedereen kan zijn, is een beetje doorzichtig.
Ja dat wel. Misschien heeft ie me al gevonden....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan kan hij lezen hoe leuk je hem vindt.
Ach ga maar vooral verder met thee drinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.
waarom geeft niemand hem tikken dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.
lukt het aluhoedjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ga maar vooral verder met thee drinken.
Bedankt dat je mijn inzicht steunt JC. Het is allemaal zo overduidelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
De zionisten van IS hebben Canada aangevallen
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.
Wanneer zie je hem weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wel. Misschien heeft ie me al gevonden....
Ja de kans is groot. Maar ja ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.
[..]
Wanneer zie je hem weer?
vrijdagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.
[..]
Wanneer zie je hem weer?
geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom geeft niemand hem tikken dan?
IS moet dood!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
De zionisten van IS hebben Canada aangevallen
Ach, daar ben je nu wel tegen bestand toch?quote:
Spannend.quote:
Ja, we gaan ze even verslaan met ons leger. Ow wacht...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle IS-strijders als slaafjes laten werken in fabrieken?
Zijn ze tenminste nog ergens goed voor
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Weet je of hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem?
Mwaohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, daar ben je nu wel tegen bestand toch?
hoed gewoon een kudde varkens. Rennen ze hard genoeg wegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we gaan ze even verslaan met ons leger. Ow wacht...
Hmm, we kunnen onze wapens geven aan de Turken. Ow wacht...
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle IS-strijders als slaafjes laten werken in fabrieken?
Zijn ze tenminste nog ergens goed voor
we gaan naar die horror, annabelle en dan waarschijnlijk de nacht voorstelling hahah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukWat gaan jullie dan doen?
alle joekels op een eiland!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!
Kan je meteen nieuwe wapens uitproberen op de testdieren daarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!
Alle turke terug na marokko!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
hahahah shiiiitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al gezegd, Handjes vasthoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan naar die horror, annabelle en dan waarschijnlijk de nacht voorstelling hahah.
Er moet wel genoeg ruimte zijn voor alle wagens van de FC Volendam supporters.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja wij volgens mij vrijdag op zaterdag. Is dan ook echt pas rond twee uur afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al gezegd, Handjes vasthouden![]()
Wij hebben in Groningen trouwens alleen zaterdagavond (nacht) nachtvoorstellingen dus dan heb je mazzel dat het in Arnhem beter geregeld is.
Heerlijke wedsttrijd wordt dit welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
Die honden uit Madrid hebben weer scheidsrechters omgekocht
Japan is meerdere eilanden.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie je nog wel aan die mensen daar ook.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
Die honden uit Madrid hebben weer scheidsrechters omgekocht
Beter dan een rune 2handed?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Groningen ook.quote:
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij volgens mij vrijdag op zaterdag. Is dan ook echt pas rond twee uur afgelopen
I knowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Matige grap 3.0/10 .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
ja wandelen naar mijn kamer :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
[..]
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?
Is geen grap maar realiteit.quote:
quote:
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know
En dan beslissen of je die dingen per 2 pakt of per 1. Want per 1 moet je vaker alle trappen op
dit wordt de vijfdequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is geen grap maar realiteit.
Als ik een grap maak heb je dat huis wel door want dan zit je te schuddebuiken van het lachen.
[..]![]()
![]()
Hoeveelste date is het ook alweer?
ja wilde ik ook al heen gaan misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
sof, als je weer eens naar de bios gaat, fury kan ik je echt aanraden
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Aww.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt niet. Had wel bedacht dat ik extra hard moest lopen. Had echt weinig last van mn benen maar mn armen, tering
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)
Beter MazeRunner
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.
V
[..]
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Je ouders gaan het leggen?
ja al twee keer zelfsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
V
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.
Behalve Pearl Harbourquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
Zou GGMM hem al gezien hebben anders is dat wel een leuk idee voor een meet misschien?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
V
[..]
Ja is waar, maar deze oorlogsfilm romantiseert het eens een keer nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
ja en lekkerquote:
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nl
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
Fijn allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kan.
Mn vader zag 't vandaag voor het eerst en vond het super nice.
ja meestal wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
wat wil je wetenquote:
19 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?
24quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja meestal wel.
En ze hebben daar iets van 24 zalen, dus er draait bijna altijd wel een film die ik leuk vind :p
Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je zoals mijn nasi.
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.quote:
Zou die Michael Bay een Amerikaan zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam door de subtiele regie van Michael Bay
die heb ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.
Etsu gaat binnenkort een recensie schrijven van mijn nasi. Ik ben dus erg benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
Ik hoop dat je het mooi vondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
Johannes heeft een hele mooie kamer.
Zijn muren zijn roze.
misschien overdrijft Johannes nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
steel is slechter dan rune kknoobquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laminaat heeft zelfde stats als steel longsword dus denk wel beter dan rune 2 handed
Uhu, nou dit duurde al lang vond ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn allemaal.
Laminaat leggen duurt wel een tijdje. Ondervloer enzo. En alle hoekjes zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |