mediteren en dan fylax als persoon en als user volledig wegdenkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee helaas niet .. hoe gebruik je die dan als niet abonnement hebbert
Haha, begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dat 2e moest ik ff googlenaparte shit wel.. minimaal 2 jaar duren. Vaag dat je er dan van kan genezen.. wel irritant eigenlijk dat je dus niet zo goed geniet etc.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mediteren en dan fylax als persoon en als user volledig wegdenken
Net als 'normale' depressies, te behandelen met medicatie waardoor je wel wat meer kan genieten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk.
Het is gewoon een moeilijke benaming voor een milde vorm van chronische depressie.
En of je er vanaf komt is maar de vraag natuurlijk
Ja kan je voor kiezen. Ik heb nu ook al tijdje anti-depressiva. Maar ik begin te twijfelen of het wel zo goed helptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als 'normale' depressies, te behandelen met medicatie waardoor je wel wat meer kan genieten?
Lui varkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
Paxcon en Johannes zijn aan het afwassen en Ama en ik kijken toe, zoals het hoort.
quote:
Ik kon het ook tegen Ama hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het ook tegen Ama hebben
Hoop het voor je, anders zijn we nog niet klaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik kon het ook tegen Ama hebben
misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dan vannacht geen problemen om normaal je uren te slapen?
N64quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
Net Mario kart op Nintendo 64 gedaan voor het eerst. 150 cc was echt een faal
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxconquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eet jij best vaak, is dat je lievelingsgerecht?
Op een schaal van 1 tot 10, wat zou je deze versie van jouw nasi geven?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxcon
Jullie zijn een kookclubje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het bijzonder want ik heb het niet alleen voor mezelf gemaakt maar ook voor Amarantha, Etsu en Paxcon
Mijn nasi zit niet op een schaal van 1 tot 10, maar een schaal van 9 tot 10. Een 10 op die schaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, wat zou je deze versie van jouw nasi geven?
Pax en ik koken elke woensdag wel samen ja, maar deze keer had ik nog twee fantastische gasten.quote:
ik ookquote:
Nee ze was thuis, zegt ze netquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was jij ook bij Johannes dan? Ik heb je niet gezien.
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie is geen aap
eerder een beer
3 haren op mijn borst ik ben een beerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
wow lines gejat van mr "sellout" polskaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel een beer jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat van 1 foto al afleiden ja?quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was jij ook bij Johannes dan? Ik heb je niet gezien.
Beter dan er uit zien als een olifant bij die backpacker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Fokkie zag er wel echt uit als een backpacker bij die olifant
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Fokkie zag er wel echt uit als een backpacker bij die olifant
dat zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan er uit zien als een olifant bij die backpacker.
beetje zwerverishquote:
Ja achja, moet kunnenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik koken elke woensdag wel samen ja, maar deze keer had ik nog twee fantastische gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |