quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
Heb net weer uur geslapen, vanmiddag ook al. Echt erg
Hebben jullie dan vannacht geen problemen om normaal je uren te slapen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga proberen tijdens het voetbal inslaap te vallen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ik liep door de winkel en toen zag ik kwarktaart staan en toen dacht ik oh daar heb ik wel zin in dus heb ik kwarktaart gemaakt
ben ik nu homo?
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ik liep door de winkel en toen zag ik kwarktaart staan en toen dacht ik oh daar heb ik wel zin in dus heb ik kwarktaart gemaakt
ben ik nu homo?
Ja, maar dat was al bekendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
ben ik nu homo?
Dat is heul niet gayquote:
Ben jij autistisch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zijn juist de belangrijkste vragen, en de belangrijkste periode voor een psycholoog om te zien hoe je al was als kind. aangezien autisme niet zomaar uit de lucht komt vallen. Die vragen werden mij ook gesteld.
Neequote:
Okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar ze wisten niet wat er was dus ze gooiden alle diagnoses maar beetje op een hoopje
Maar ze kwamen er wel achter dat ik echt geen autisme heb
ADD en een dysthyme stoornisquote:
herinnertquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
Negeer modus off, oh en fylax.. als je moeder het niet meer herinnerd is dat waarschijnlijk omdat het niet afweek van andere/normale kinderen, anders had ze het vast opgemerkt en onthouden
/negeer modus on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |