awhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten geven
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen wel stad in met alle neven nichten kutleef
Na afgelopen maandag is dat wel de grootste kanshebber.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies. Dan moet het wel IS zijn
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na afgelopen maandag is dat wel de grootste kanshebber.
Om dan nu een beetje politiek correct te gaan zitten doen en zeggen dat het iedereen kan zijn, is een beetje doorzichtig.
Ja dat wel. Misschien heeft ie me al gevonden....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dan kan hij lezen hoe leuk je hem vindt.
Ach ga maar vooral verder met thee drinken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.
waarom geeft niemand hem tikken dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.
lukt het aluhoedjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ga maar vooral verder met thee drinken.
Bedankt dat je mijn inzicht steunt JC. Het is allemaal zo overduidelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
De zionisten van IS hebben Canada aangevallen
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet politiek correct bedoelt. Is gewoon de waarheid. Kan net zo goed een lone wolf zijn geweest.
Wanneer zie je hem weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wel. Misschien heeft ie me al gevonden....
Ja de kans is groot. Maar ja ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.
[..]
Wanneer zie je hem weer?
vrijdagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een land waar nooit zoiets gebeurt ineens 2 in 3 dagen. Mwah.
[..]
Wanneer zie je hem weer?
geen ideequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom geeft niemand hem tikken dan?
IS moet dood!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
De zionisten van IS hebben Canada aangevallen
Ach, daar ben je nu wel tegen bestand toch?quote:
Spannend.quote:
Ja, we gaan ze even verslaan met ons leger. Ow wacht...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle IS-strijders als slaafjes laten werken in fabrieken?
Zijn ze tenminste nog ergens goed voor
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Weet je of hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem?
Mwaohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, daar ben je nu wel tegen bestand toch?
hoed gewoon een kudde varkens. Rennen ze hard genoeg wegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we gaan ze even verslaan met ons leger. Ow wacht...
Hmm, we kunnen onze wapens geven aan de Turken. Ow wacht...
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
Kunnen we gewoon niet alle IS-strijders als slaafjes laten werken in fabrieken?
Zijn ze tenminste nog ergens goed voor
we gaan naar die horror, annabelle en dan waarschijnlijk de nacht voorstelling hahah.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukWat gaan jullie dan doen?
alle joekels op een eiland!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!
Kan je meteen nieuwe wapens uitproberen op de testdieren daarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon bom op die apenlanden,,,.. zijn we van alle problemen af!!! een grote parkeer plaats vna maken !!
Alle turke terug na marokko!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
hahahah shiiiitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al gezegd, Handjes vasthoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan naar die horror, annabelle en dan waarschijnlijk de nacht voorstelling hahah.
Er moet wel genoeg ruimte zijn voor alle wagens van de FC Volendam supporters.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja wij volgens mij vrijdag op zaterdag. Is dan ook echt pas rond twee uur afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al gezegd, Handjes vasthouden![]()
Wij hebben in Groningen trouwens alleen zaterdagavond (nacht) nachtvoorstellingen dus dan heb je mazzel dat het in Arnhem beter geregeld is.
Heerlijke wedsttrijd wordt dit welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
Die honden uit Madrid hebben weer scheidsrechters omgekocht
Japan is meerdere eilanden.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie je nog wel aan die mensen daar ook.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
Die honden uit Madrid hebben weer scheidsrechters omgekocht
Beter dan een rune 2handed?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Groningen ook.quote:
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij volgens mij vrijdag op zaterdag. Is dan ook echt pas rond twee uur afgelopen
I knowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Matige grap 3.0/10 .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
ja wandelen naar mijn kamer :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
[..]
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?
Is geen grap maar realiteit.quote:
quote:
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know
En dan beslissen of je die dingen per 2 pakt of per 1. Want per 1 moet je vaker alle trappen op
dit wordt de vijfdequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is geen grap maar realiteit.
Als ik een grap maak heb je dat huis wel door want dan zit je te schuddebuiken van het lachen.
[..]![]()
![]()
Hoeveelste date is het ook alweer?
ja wilde ik ook al heen gaan misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
sof, als je weer eens naar de bios gaat, fury kan ik je echt aanraden
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Aww.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt niet. Had wel bedacht dat ik extra hard moest lopen. Had echt weinig last van mn benen maar mn armen, tering
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)
Beter MazeRunner
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.
V
[..]
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Je ouders gaan het leggen?
ja al twee keer zelfsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
V
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.
Behalve Pearl Harbourquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
Zou GGMM hem al gezien hebben anders is dat wel een leuk idee voor een meet misschien?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
V
[..]
Ja is waar, maar deze oorlogsfilm romantiseert het eens een keer nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.
ja en lekkerquote:
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nl
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
Fijn allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kan.
Mn vader zag 't vandaag voor het eerst en vond het super nice.
ja meestal wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de films daar in België iets eerder uitkomen dan in NL toch?
Fury is bij pathe pas vanaf morgen te zien.
wat wil je wetenquote:
19 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is dat Pathé Unlimited per maand johannes?
24quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja meestal wel.
En ze hebben daar iets van 24 zalen, dus er draait bijna altijd wel een film die ik leuk vind :p
Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je zoals mijn nasi.
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.quote:
Zou die Michael Bay een Amerikaan zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam door de subtiele regie van Michael Bay
die heb ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles natuurlijk, plus nude pics ofcourse.
Etsu gaat binnenkort een recensie schrijven van mijn nasi. Ik ben dus erg benieuwd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
Ik hoop dat je het mooi vondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
Johannes heeft een hele mooie kamer.
Zijn muren zijn roze.
misschien overdrijft Johannes nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Dan is Sof wel erg knap.
steel is slechter dan rune kknoobquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laminaat heeft zelfde stats als steel longsword dus denk wel beter dan rune 2 handed
Uhu, nou dit duurde al lang vond ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn allemaal.
Laminaat leggen duurt wel een tijdje. Ondervloer enzo. En alle hoekjes zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |