quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie je nog wel aan die mensen daar ook.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
Die honden uit Madrid hebben weer scheidsrechters omgekocht
Beter dan een rune 2handed?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Groningen ook.quote:
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij volgens mij vrijdag op zaterdag. Is dan ook echt pas rond twee uur afgelopen
I knowquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Laminaat is zwaar man teringchristus.
Matige grap 3.0/10 .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
ja wandelen naar mijn kamer :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen ook.
Zo afgelegen van de randstad.
[..]
En dan nog even naar een café of een romantische nachtwandeling?
Is geen grap maar realiteit.quote:
quote:
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know
En dan beslissen of je die dingen per 2 pakt of per 1. Want per 1 moet je vaker alle trappen op
dit wordt de vijfdequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is geen grap maar realiteit.
Als ik een grap maak heb je dat huis wel door want dan zit je te schuddebuiken van het lachen.
[..]![]()
![]()
Hoeveelste date is het ook alweer?
ja wilde ik ook al heen gaan misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
sof, als je weer eens naar de bios gaat, fury kan ik je echt aanraden
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Aww.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Nee ik pakte er maar één per keer want twee kon ik echt niet. Had wel bedacht dat ik extra hard moest lopen. Had echt weinig last van mn benen maar mn armen, tering
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een mannenfilm joh (wel tof)
Beter MazeRunner
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter MazeRunner
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een halfuurtje van antwerpen vandaan wonen, ik ga meestal naar die bios dan eentje in nlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.
V
[..]
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.
Uhu! Nouja, vooral mn vader. Mn moeder gaat andere dingen doen zoals verven enzo enzo. Of behangen, weet niet of ze dat kanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Je ouders gaan het leggen?
ja al twee keer zelfsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof heeft die al lang gezien joh, die draait al weken.
V
[..]
Van de films die vanaf morgen nieuw draaien lijkt me die ook wel het leukst.
Hij is wel stoer maar weinig vrouwen houden van oorlogsfilms toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik vind fury juist zo goed omdat ze de amerikaanse soldaten eens een keer niet als helden wegzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |