Dan zal ik maar geen foto van mijn gezicht sturen.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen foto van mijn gezicht sturen.
Zie er uit als een hobo.
Heb jij een ontspoorde neef danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
Moira kent mijn ontspoorde neef die mijn vriendschapsverzoek niet eens accepteert op fb.........................
Stuur maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt mijn huiswerk van 7 weken maken?
Ben net klaar met de mijne sorry neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je het staan voor dit weekend ja?
ja nou hij is echt een rare gast maar ben nu bang dat ie op fok zitquote:
Haha zie dit nu pas. (Maar je had gelijk)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Amarantha verdwaald is. Of alle stoplichten staan op rood.
En de mijnequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
Wat is er raar aan hem?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou hij is echt een rare gast maar ben nu bang dat ie op fok zit
Gaat niet lukken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
financieel management opdrachten en samenvatting
moet morgen half 9 aftekenen
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.quote:
Logisch :")quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.
Haha klinkt als een fokkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet heel onbeschoft tegen familie, ook tegen mijn opa. Geeft mensen expres zo hard een hand dat het heel erg pijn doet. Een keer bijna vechten met mijn vader omdat hij dat bij mijn moeder deed en mijn vader er genoeg van had. En vroeger was hij altijd het irritante neefje die je in de brandnetels en prikkelbosjes gooide enzo. Vind hem gewoon niet aardig.
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch :")
Erg raar als je zo tegen familie doet
woont je familie daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit echt in skeere studenten appartementje hier.
Wat vinden je oom en tante ervan dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en gaat altijd breed op de bank zitten, laat mij of andere nichten drinken voor hem halen bij mn opa en oma enzo. Maar hij komt nu nooit meer op verjaardagen dus is beter.
Ben je al overspoeld met cadeau`s?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logeer bij nichtje wil niet hele dag met familia.
oh chillquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logeer bij nichtje wil niet hele dag met familia.
Hoezo verteldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
Heb ook mn date verteld dat ik op fok zit nu vraagt ie telkens mijn username echt kut, maar ga het niet vertellen
tante is opeens verdwenen (aangetrouwd) en die vader idkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vinden je oom en tante ervan dan?
ja hij vroeg wat ik aan het doen was en weet niet eigenlijkquote:
Ja man echt gekkenhuis voel me schuldigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al overspoeld met cadeau`s?
Wat dan? Drank vooral zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man echt gekkenhuis voel me schuldig
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef badschaap het volgende:
ISIS is lekker bezig zeg. Aanslagen in Canada.
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten gevenquote:
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef badschaap het volgende:
ISIS is lekker bezig zeg. Aanslagen in Canada.
Beterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee bijna niet mn oma had gezegd dat ze niet moesten geven
En daarnaast is het ook nog eens bullshitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij vroeg wat ik aan het doen was en weet niet eigenlijk
ja het zal niet het comité voor de postzegelverzamelaars zijn héquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarnaast is het ook nog eens bullshit
Ze weten nog amper wat van de daders
Nee precies. Dan moet het wel IS zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja het zal niet het comité voor de postzegelverzamelaars zijn hé
Lijkt mij aannemelijker dat de joden erachter zit. Het is aan het Zionisme de islam nog extra in diskrediet te brengen nu ze al in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon 'IS' al een tijdje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |