SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
de nasi van johannes_vermeer smaakt naar meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
johannes_vermeer is een beer
kinderlokkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
godverdomme, rijmt er serieus alleen tokkie op fokkie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
godverdomme, rijmt er serieus alleen tokkie op fokkie?
Wat een baas hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens plus 1 voor de Tovenaar van Tatabanya in de OP.
Dat rijmt nietquote:
Er is helemaal geen garantie dat hij het beter zou hebben gedaan dan Guus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nje-in-IJsland.dhtml
En terecht
Zijn zoon was niet goed genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een baas he
RKC heeft zijn zoon tijdje op proef gehad
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen garantie dat hij het beter zou hebben gedaan dan Guus.
Beetje flauw van Ronald.
Betere band met de spelers?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.
Had geen wrok gehad jegens van Gaal, en had van Persie ook geen voorkeursbehandeling gegeven denk ik
Met Koeman als bondsoach hadden ze echt niet van Ijsland verloren,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De garantie is er niet, maar Koeman had sowieso betere band gehad dan opa Guus.
Had geen wrok gehad jegens van Gaal, en had van Persie ook geen voorkeursbehandeling gegeven denk ik
Speelt nu in Budapest of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zoon was niet goed genoeg?
Maar Kiprich was wel een baasje. Zwaar overschat in Rotterdam, zoveel goals maakte hij niet, maar toch een baasje. Een iets betere versie van Bombarda.
Nee man, niemand heeft binding met Hiddink zoals ze wel met van Gaal hadden, er waren spelers bij die hem amper kende.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Betere band met de spelers?
Spelers waren/zijn juist blij met hem toch toen Guus kwam
IJsland heeft een prima elftal hoor, hadden ze zich op een haar na gekwalificeerd voor WK.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Koeman als bondsoach hadden ze echt niet van Ijsland verloren,
Van Tsjechië ook niet. Koeman en van Gaal zijn trainers waar de spelers graag een stapje extra voor zetten. Bij Guus is dat alleen voor spelers met een psv verleden.
http://nos.nl/artikel/712(...)un-voor-hiddink.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, niemand heeft binding met Hiddink zoals ze wel met van Gaal hadden, er waren spelers bij die hem amper kende.
Prima maar met Koeman hadden we wel gewonnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
IJsland heeft een prima elftal hoor, hadden ze zich op een haar na gekwalificeerd voor WK.
Denken dat je daar zomaar even wint is bullshit.
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/712(...)un-voor-hiddink.html
Doe mij ook zo;n glazen bol moet nog ff toto invullen voor vanavondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima maar met Koeman hadden we wel gewonnen.
Nee hoor. van Marwijk begon er ook al mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
Overigens was het geweldige V Gaal die V Persie zijn godenstatus gaf bij Oranje
Volgens mij waren ze oprecht blij hoor, iets informeler allemaal na het "regime" van V Gaal heb meerdere spelers dat op tv horen zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?Dat is toch gewoon mediatraining en politiek correct gelul. Ik durf te wedden dat Robben liever iemand anders heeft dan die ouwe seniel
Die kreeg ruzie met hem tijdens dat mislukte EK in Polen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. van Marwijk begon er ook al mee.
Ja maar als je een spelersgroep hebt met jonge honden moet het niet informeel en gezellig wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze oprecht blij hoor, iets informeler allemaal na het "regime" van V Gaal heb meerdere spelers dat op tv horen zeggen
Die kreeg ruzie met Huntelaar jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kreeg ruzie met hem tijdens dat mislukte EK in Polen.
Hij had al ruzie met V Persie toen die nog bij Feyenoord speelde die twee mochten elkaar totaal niet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je een spelersgroep hebt met jonge honden moet het niet informeel en gezellig worden
The Last Ship is heel kut die zou ik skippen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Anywayyzz, ik kan hier thuis niet downloaden, en morgen heb ik de mogelijkheid om even flink wat nieuwe series en films binnen te halen met een externe harde schijf, dus mensen.
Nog series/films van de laatste tijd die ik sowieso moet zien?
Denk niet dat Robben veel tegen Hiddink heeft. Hiddink heeft hem ook gewoon naar Psv gehaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?Dat is toch gewoon mediatraining en politiek correct gelul. Ik durf te wedden dat Robben liever iemand anders heeft dan die ouwe seniel
Wanneer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, kom je ook op mijn housewarmingparty?
True Detective misschien ja, maar schijnt wel beetje saai te zijn toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
The Last Ship is heel kut die zou ik skippen.
Sonic Highways (Foo Fighters) of True Detective?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |