Olympiakos ja. Dit is Panathinaikosquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Olympiakos gezien vandaag?
Denk zeker geen walk over hoor
Dat weet ik nog wel, toen moest ze vlak daarvoor ook van een trein springen ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is de beste scene van de film
dat ze naar beneden gaat tussen die gebouwen
Van Ellie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
Ben trouwens naar concert van haar geweest in januari, viel wel tegen
Opzich geen slechte view op de wedstrijd.quote:Clear win for Rijeka here,something like 3-1,after Sevilla game they are full of confidence now.Feyenoord is nothing special like almost all Dutch teams.They might however score but I don't believe they will be so lucky as Sevilla.
Wonnen al 2x van Olympiakos dit seizoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Olympiakos ja. Dit is Panathinaikos
Rijeka gaat dat echt winnen let maar op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Opzich geen slechte view op de wedstrijd.
Nee dit is na dat stukje dat ze capture the flag doen. En dan vragen ze haar mee om te ziplinen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel, toen moest ze vlak daarvoor ook van een trein springen ofzo?
[..]
Van Ellie?
Zou mij best leuk lijken.
Dat zegt ook niks. Lodeiro was ook Uruguayaans international en die kon precies niksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
Echt weer die Nederlandse arrogantie om af te gaan op naam en te denken dat het wel kut zal zijn omdat onbekend.
Spelen 4 Brazilianen en een Urugay international
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks. Lodeiro was ook Uruguayaans international en die kon precies niks
Oké, zoals ik al zei heb ik niet elke scene meer scherp op het netvlies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dit is na dat stukje dat ze capture the flag doen. En dan vragen ze haar mee om te ziplinen.
En ja was wel leuk, maar weinig interactie en beetje van hetzelfde
Al weet Feyenoord wel te verrassen Europees. Kijk maar naar AZ vorig jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.
Tegen Heracles ook weer, werd nog bijna gelijk ook
Kan die film wel dromenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, zoals ik al zei heb ik niet elke scene meer scherp op het netvlies.
Nu je het zo zegt weet ik ook wel weer dat er een capture the flag spel was en dat ze ging ziplinen, maar ik was dat toch alweer vergeten.
Oh, jammer dat er zo weinig interactie was, maar op zich lijkt me dat ook weer niet zo heel belangrijk. Zolang ze maar mooi zingt.
Ik vind het wel meevallen. Ik denk dat ze het lek nu wel boven hebben en ook Europees gaan overwinteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal best maar Feyenoord is gewoon konkoslecht man wees eerlijk.
Tegen Heracles ook weer, werd nog bijna gelijk ook
Op hoeveel staat de teller nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan die film wel dromen
En ja, zingen kan ze wel
Verassen in negatief opzicht ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Al weet Feyenoord wel te verrassen Europees. Kijk maar naar AZ vorig jaar.
8. vind het wel meevallen eigenlijkquote:
Als het je favoriete film is valt het zeker meequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
8. vind het wel meevallen eigenlijk
19 films moet lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
ik heb 81 keer een film gekeken dit jaar, maar niet 81 verschillende
denk niet dat ik de 100 verschillende ga halen
Ja maar ik wil eigenlijk 100 verschillende ;squote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19 films moet lukken![]()
Tijdens de kerst komen er leuke films in de bios altijd
JAAA!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komt er nog eens een nieuwe Gremlins leuk waren die altijd he
68 verschillendequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
oh wacht niet 81 verschillende
Hoeveel verschillende?
Gewoon Home Alone 6 toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Hopelijk komt er nog eens een nieuwe Gremlins leuk waren die altijd he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |