quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
omg fokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb dus ook gewonnen blijkbaar Arsenal stond net nog 0-0 toch?
blablablabla
ja hequote:
Tja zo ineens weggeven iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Congrats
Anderlecht is zo`n kut ploegKunnen ze een keer stunten..
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
BAAS![]()
Heb dus ook gewonnen blijkbaar Arsenal stond net nog 0-0 toch?
Welke nummers had zij in Divergent?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
zij is echt goed javeel gezongen in divergent
Of degene met het hoogste rapportcijfer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt mij redelijk dat Paxcon de volgende keer gaat koken.
25 euro of zo had 7,50 ingezet op combi Real Arsenal en 2,50 op baloneger to scorequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?
Dead in the water weet ik nu even uit mijn hoofd, maar ook veel stukjes waar het je niet op valt. In het begin ergens ook. En natuurlijk Beating Heart op het eindequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke nummers had zij in Divergent?
Ik heb dat album Halycon Days wel eens aan staan, niks mis mee.
[..]
Of degene met het hoogste rapportcijfer.
Of is dit weer een tipje van de sluier?
Las zonet dat Arsenal helemaal werd weggespeeld en dat het ook 5-0 had kunnen staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Werd eerst nog 1-0 voor anderlecht en daarna nog twee doelpunten arsenal. Wat win jij?
Dit was wel een yolo betje trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
25 euro of zo had 7,50 ingezet op combi Real Arsenal en 2,50 op baloneger to score
Jij hebt het helemaal goed voor elkaar zeg
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit was wel een yolo betje trouwenshad mij niet heel erg ingelezen
Geen vertrouwen in Feyenoord?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.
Morgen op tegenstander van F'Noord zetten gratis geld
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Dead in the water weet ik nu even uit mijn hoofd, maar ook veel stukjes waar het je niet op valt. In het begin ergens ook. En natuurlijk Beating Heart op het einde
Feyenoord wint welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal win je dan idd en die zogenaamd logische potjes verlies je.
Morgen op tegenstander van F'Noord zetten gratis geld
Blijkbaar vier nummers van haarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.
Maar ik had helemaal niet door dat er in die film zoveel Ellie muziek had, maar ik heb die film dan ook slechts 1 keer gezien.
Die tegenstander heeft kennelijk een Italiaanse geldschieter en speelden al gelijk tegen Sevilla de nummer 2 in Spanje dus nee eigenlijk niet zo nee.quote:
dit is de beste scene van de filmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dead in the water ken ik beter, want die staat ook op dat album. Echt een leuke artiest is zij.
Maar ik had helemaal niet door dat er in die film zoveel Ellie muziek had, maar ik heb die film dan ook slechts 1 keer gezien.
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geld weggooien dan denk ik?
Nee hoor die win je gewoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geld weggooien dan denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |