Misschien ruik ik wel naar nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mensen willen kennelijk niet met jou naar de film het lijkt bijna alsof je gewoon niet zo lekker ruikt.
Ik kreeg het laatst toen ik naar de bios ging gewoon in de hand gedrukt.quote:
Klopt. Ze worden ook gewoon overklast op het middenveld door Modricgodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook 100% maar Ronaldo is wel altijd genieten puur als liefhebber van voetbal.
Als je naar nasi zou ruiken wilde juist iedereen met je naar de bios.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ruik ik wel naar nasi.
Heb wel gebet op Balotelli to scorequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ze worden ook gewoon overklast op het middenveld door Modricgod
Sorry, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen: misschien ruik ik wel naar Nasi a la Iwanius.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je naar nasi zou ruiken wilde juist iedereen met je naar de bios.
Wat een rare opmerking dit
wat is hier mee?quote:
Die kwam een beetje elitair doen in het nasi a la Johannes topic en had toen zijn eigen nasi gemaakt (zogenaamd in een professioneel restaurant) in een vieze pan in een vieze keukenquote:
Iwaniusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen: misschien ruik ik wel naar Nasi a la Iwanius.
Kan opzich wel. Zo raar ook. Elke wedstrijd behalve Gala-Dortmund nog doelpuntloos. Gister zoveel goalsquote:
Hij heeft zoveel kritiek gehad dus dacht misschien is die boos, meestal scoort ie dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan opzich wel. Zo raar ook. Elke wedstrijd behalve Gala-Dortmund nog doelpuntloos. Gister zoveel goals
Dat wel maar Johnson bleef gewoon staan. Veruit de slechtste verdediger van Liverpoolquote:
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kwam een beetje elitair doen in het nasi a la Johannes topic en had toen zijn eigen nasi gemaakt (zogenaamd in een professioneel restaurant) in een vieze pan in een vieze keuken
CUL / Nasi a la Iwanius
Staan toch foto's bij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppen
Ja idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet wel uit de hoogte ja. En flauw dat mensen het nu niet na kunnen maken. Hij wilde dus gewoon opscheppen
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan toch foto's bij?
Niet dat iemand dat zou willen namaken die bruine kakzooi van m
ja dat dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.
Het heeft wel wat weg van mijn nasi, qua inhoud.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het kan volgens hem alleen in een professionele keuken gemaakt worden en niemand gaat naar een professionele keuken om nasi te maken.
Nou lekker professioneel zeg gadverdamme.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve jij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |