SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ja wat is dat nou weer.quote:
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
19 euro
Ik vind het een goede investering.
Het is ook niet zo goed te vergelijken want mijn nasi kan je opeten en jou kan ik niet opeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien overdrijft Johannes nu
gelukkig niet zeg :squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ook niet zo goed te vergelijken want mijn nasi kan je opeten en jou kan ik niet opeten.
Moet je wel in een stad met een Pathe wonen eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uit
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee elke week 1 film pakken en je haalt het er uit
pathe arenaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we niet van die grote bioscopen in nederland
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.
Zelfs dan wil Pax niet. Kan je nagaan wat voor een hekel hij aan films heeft.
Pathe Arena is behoorlijk grootquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben we niet van die grote bioscopen in nederland
ohjaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
steel is slechter dan rune kknoob
Ik zal het topic in de gaten houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu gaat binnenkort een recensie schrijven van mijn nasi. Ik ben dus erg benieuwd.
Ik heb beiden niet van dichtbij gezien, dus het is moeilijk oordelen vanaf mijn bank.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien overdrijft Johannes nu
Hoeveel m2 moet er bedekt worden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, nou dit duurde al lang vond ik![]()
. Eerst alles naar boven en dan alle pakken open snijden zodat het kan acclimatiseren. En zoooveel stof overal
.
Jammer, ik gun het Liverpool welquote:
waarom krijg ik dat nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook laatst een bonnetje gekregen dat iemand voor 6 euro met me mee kan naar de film.
Zelfs dan wil Pax niet. Kan je nagaan wat voor een hekel hij aan films heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |