SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
SPOILER: twee halve hertenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wtf
Homobarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar. Waar hangt hij eigenlijk uit vanavond?
Ik lees nu je bericht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
Stik maar in je nasi
Ik kom niet meer vanavond
Lijkt me best een nare dood, stikken in nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
Stik maar in je nasi
Ik kom niet meer vanavond
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
xD ahahaSPOILER: twee halve hertenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wtf'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Is het echt? Wel netjes in tweeën gesplit danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is zo'n beest zo debiel dat het voor een vliegtuig langs rent
Dit ga ik morgen doen, want ik wil alles vers in huis hebben. Wel heb ik al de kruidenmix voor de nasi.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen doen, want ik wil alles vers in huis hebben. Wel heb ik al de kruidenmix voor de nasi.
Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het echt? Wel netjes in tweeën gesplit dan
wacht tot je auto mag dfoenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt allesquote:
Gewoon het goede antwoord durven geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Cola en Landerbrau.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb je al besloten wat voor drinken je gaat kopen?
ik durf t best maar weet het neit al die voorang gezeik en waar je stil mag staan sorteervlakken what the fuck manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon het goede antwoord durven geven.
scooterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt alles
Damnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).
Klinkt goed, Johannes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cola en Landerbrau.
Wijn (zowel rode als witte) heb ik in huis.
Ik ga ook nog kopen: kroepoek, satésaus, vlees, rijst, groenten, stokbrood.
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Alles wordt afgekapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.
Is er nog iets wat mij pluspunten op zou kunnen leveren?
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.quote:
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.
Je kan daarna nog in bezwaar, maar in jouw geval zal het niet helpen.
Mijn kloonaccount.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?
Bij mij ook twee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 van mijn kloons hebben een permban
Ben daar zeer gefrustreerd over.
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgewezen, de informatie delen met derden zou de veiligheid van Nederland kunnen schaden.
Ik heb er nog 3 gelukkigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 3 kloons waarvan 1 permban en 1 wachtwoord ben vergeten
Jij snapt het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van mij. Maar dan knapper.
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?
Dankje vrindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.
Romantischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen morgen wel even een kaarsje voor je aansteken tijdens het nasi eten.
hey isaac kom je ook meeposten in mijn scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
we found love in a hopeless place
kom dan naar fylax scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Klaploper het volgende:
Dit topic gaat veel te snel. Ik volg er niets meer van.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
Zo fijn als de schoonmaakster is geweest. Alles weer lekker schoon
Misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes heeft geen tomaatjes, zullen we hem dan stokbrood voeren?
Ik ben net geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
Volgende week woensdag pas naar de dokter :s
en heeft hij het weggehaald?quote:
oh kutquote:
Aardig, kan beterquote:
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfffquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, kan beter
Vanmorgen kon ik dus niet mijn bed uit komen, maar 3 uur geslapen
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfff
watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
huhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusjaquote:
wat is de tekst danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusja
die fotoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
jaquote:
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.quote:
ik heb net een oliebol gehaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.
Iets om van te smullen
Over smullen gesproken, ik ga zo naar de supermarkt.
?quote:
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$quote:
Bedankt WPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Ik ga ingrediënten kopen voor nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net een oliebol gehaalden ook boodschappen
ONZ / Jullie top 3 lustobjecten onder de FOK!-usersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.
ik merkte hetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
Op haar hand gaan staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Geen dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
ja kei goedequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
Fylax. Denk even na.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja kei goede
en lekkere foto ja
kan je niet in crew forum fixen dat ie weer open gaat desnoods in een ander forum
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar hand gaan staan?
dat je gister een beetje een vreemde bui hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zo
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb je die foto van lr niet gezien? echt openheidwaardig
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Jouw skills in dat spelletje moeten zeer groot zijn, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletje
[..]
dat je gister een beetje een vreemde bui had
Nee doe normaal vervelend ventje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger toch
Tijd voor de Johannes SC.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Lekker aardig weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe normaal vervelend ventje.
Zou er posten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor de Johannes SC.
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.quote:
ik maak toch maar een grapje, hoef je niet zo onaardig te reageren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gedraag je godverdomme eens normaal dan
Hij moet gewoon normaal gaan doen en denken voordat hij wat doet/zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!serversquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
Je bent zelf een grap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!servers
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
oh want jullie zijn altijd zo serieusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaan
grtd is geen kinderopvang
Haten op Groningenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh want jullie zijn altijd zo serieus
dat niet doenquote:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.
ik ook al tien jaar niet meer ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Fylax het volgende:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.
negeer me dan gewoon als ik volgens jullie een dom grapje maak, volgens mij helpt dat meer.
zou t proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha"negeer me gewoon" is lekker makkelijk
zorg er voor dat je gewoon leuk en normaal meepost zodat we niet boos op je hoeven te worden dan.
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou t proberen
maar ik ga nu spullen inpakken dus tot straks
dit jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oja pax faket alles waar we t over hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fylax het volgende:
hoi mag er vannacht (of een andere nacht) weer fylax sc gemaakt worden? omdat het gezien wordt als nachtbagger
ahjoh idioot? t was kei gezellig vannachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omdat aandachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
was gewoon kei gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals gezegd: over paar jaar ga je schamen dat je dit soort dingen hebt gedaan.
Dat je moet nadenken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchattenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fylax SC: Enkel voor fylax.
en nou opzouten
Jup, maar niet meer hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchatten
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar zelfreflectie heb je heus wel.
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje arrogant overkomen dat je je eigen naam sc wilt hebben
o dus ik mag niet meer posten hier in grtdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar niet meer hier
Kanker toch een eind op zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..
Er bestaan toch al genoeg SC's.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenken
Doe eens normaal joh. Ik scheld jou toch ook niet uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op zeg_______
ga maar gewoon weg en kom hier maar niet meer terug fylaxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..
Dan moet t wel heel ernstig zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
heb nog liever etsu in een slowchat dan fylax
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengeslotenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan toch al genoeg SC's.
Nooit iets van gemerkt..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengesloten
In 'jouw' SC ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengesloten
Negeer modus off, dat heeft meer met je irritante gedrag te maken dan met een kliekvorming van een SCquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat me niet wegpesten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga maar gewoon weg en kom hier maar niet meer terug fylax
srsly
waarom zou dat in jou geval anders zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hier kan je prima tussen komen mits normaal doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, je bent 15 en een newbie. Omdat 2 mensen je mogen ben je geen FOK!legende zoals een LompeHork, Mono dat zijn (lobiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik scheld jou toch ook niet uit?
hahahahhahahaahhaahahahahahahahaaahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen voor mezelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeer modus off, dat heeft meer met je irritante gedrag te maken dan met een kliekvorming van een SC
negeer modus on
Meh, neen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bedoelt mijn sc? omdat wij iedereen accepteerde vannachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou dat in jou geval anders zijn?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf deel uitmaakt van de kliek? Zou kunnen
Bij mijn eerste post zei je 'jou willen we niet', dus opdonderen met je leugens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee want iedereen mag erbij. we deden zelfs aardig tegen fokker enzo.
Ben het wel met je eens hoor. Je kan best normaal tegen 'm doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent 15 en een newbie. Omdat 2 mensen je mogen ben je geen FOK!legende zoals een LompeHork, Mono dat zijn (lobi)
Neem je pilletje, ga met je piemel spelen.
Nou ik merk het..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hier kan je prima tussen komen mits normaal doen.
Ik erger me bijvoorbeeld ook dood aan dat continu gestook van jou. Overal moet je tussen komen, altijd jezelf mengen in dingen waar jeniks mee te maken hebt. Daar krijg je ook geen goeie naam van
Haten op monogodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor. Je kan best normaal tegen 'm doen.
Tevens is mono geen legende maar een irritante lange darm. Zeg maar tegen 'm dat ik dat vind.
quote:
omdat jij alleen maar kwam om te trollenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn eerste post zei je 'jou willen we niet', dus opdonderen met je leugens.
Dat is gewoon voor de grap. Zijn hier de laatste tijd ook paar nieuwe bijgekomen zoals Samzz. Die hebben we ook opgenomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik merk het..
Iemand anders zei hier een keer hoi meteen werd er een soort van blokkade opgesteld.
Ik snap die haat op Fylax niet zo. Ik ben fan van hem sinds z'n radioshows en ik vind het wel een leuke user eigenlijk. Die SC van gister is gewoon een nachtbagger, tja. 's Ochtends issie gesloten en we gaan weer over op de orde van de dag toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig is
dat is fokquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik merk het..
Iemand anders zei hier een keer hoi meteen werd er een soort van blokkade opgesteld.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Fylax niet zo. Ik ben fan van hem sinds z'n radioshows en ik vind het wel een leuke user eigenlijk. Die SC van gister is gewoon een nachtbagger, tja. 's Ochtends issie gesloten en we gaan weer over op de orde van de dag toch?
Het probleem is dat het hem in zijn bol stijgt nuquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Fylax niet zo. Ik ben fan van hem sinds z'n radioshows en ik vind het wel een leuke user eigenlijk. Die SC van gister is gewoon een nachtbagger, tja. 's Ochtends issie gesloten en we gaan weer over op de orde van de dag toch?
dat doe jij hier ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat jij alleen maar kwam om te trollen
Etsu. Ik heb onze plaatjes een stap verder getrokken he. Ik verwacht nu ook foto's van jouquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn eerste post zei je 'jou willen we niet', dus opdonderen met je leugens.
Je daar wat van aantrekken. Net als Oost-Indische doofheid kan je ook selectief lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Pahlease
Hij is gewoon geobsedeerd door aandacht en verneukt daar hele slowchats mee. Denk maar niet dat wij alleen last van hem hebben
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het probleem is dat het hem in zijn bol stijgt nu
Ik werd ook snel opgenomen/geaccepteerd want zolang zit ik hier nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon voor de grap. Zijn hier de laatste tijd ook paar nieuwe bijgekomen zoals Samzz. Die hebben we ook opgenomen.
maar die doet NORMAAL
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Facebookvrienden met iemand zijn![]()
Eerst aardig tegen me doen en aanmoedigen om een topic in R&P te maken en vervolgens zo doen..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Pahlease
Hij is gewoon geobsedeerd door aandacht en verneukt daar hele slowchats mee. Denk maar niet dat wij alleen last van hem hebben
Oja want dat is om te trollen die TTquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe jij hier ook
Kijk maar naar de belachelijke tt
Sletquote:
en de orde van de dag van fylax is dat hij zijn eigen SC wil.................quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen deed je ook een stuk normaler dan dat je nu doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst aardig tegen me doen en aanmoedigen om een topic in R&P te maken en vervolgens zo doen..
Dat insinueer ik ook niet hoor popje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat ook nergens dat het niet mijn mening is
Ik quote alleen richolio, dan ben ik aan t trollen en hij niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat jij alleen maar kwam om te trollen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Pahlease
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat insinueer ik ook niet hoor popje.
Ik doe 't gratis hoor. Krijg er geen geld voor.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had al een hekel aan Kanovinnie voordat het hip werd.
Met zijn dikke reet.
Ha, hooguit ken. En dan is lr barbie!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]het lef
ik ben meer een action man
vraag maar aan lr
Ik hoorde dat je in Australie zat Kano. Leipe shit. Wat deed je daar?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe 't gratis hoor. Krijg er geen geld voor.
[..]En die liefdesbrieven dan?
Kan me niet voorstellen dat ik toen normaler deed want toen werden er dezelfde kutopmerkingen gemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen deed je ook een stuk normaler dan dat je nu doet.
Zoals ik al eerder zei.
Hij vraagt of hij 's nachts weer open mag als nachtbaggerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
en de orde van de dag van fylax is dat hij zijn eigen SC wil.................
Provocatie. Liefdesverdiet is de ergste pijn. Helaas was ik niet bereid je hart de mijne te maken puur en alleen voor een grap. Het idee alleen al om langer dan 5 minuten met jou te moeten doorbrengen :$quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]En die liefdesbrieven dan?
ik welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
6 weken vakantie, nichtje ging trouwen. Daarna beetje backpacken, zeilen, met een bus over Fraser island scheuren, bier drinken en skinny dippen met noorse chicks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in Australie zat Kano. Leipe shit. Wat deed je daar?
En toen probeerde je normaal mee te posten. Daarom was ik 1 van de weinig die je nog enigszins accepteerde. Maar ik begin het nu irritant te vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik toen normaler deed want toen werden er dezelfde kutopmerkingen gemaakt.
Ken is Arisch dus daar neem ik genoegen meequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, hooguit ken. En dan is lr barbie!
ik had je nog gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
6 weken vakantie, nichtje ging trouwen. Daarna beetje backpacken, zeilen, met een bus over Fraser island scheuren, bier drinken en skinny dippen met noorse chicks.
Jeweet.
Tis maar goed dat jij niets voor niets littlerabbit the 3 second man genoemd wordquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Provocatie. Liefdesverdiet is de ergste pijn. Helaas was ik niet bereid je hart de mijne te maken puur en alleen voor een grap. Het idee alleen al om langer dan 5 minuten met jou te moeten doorbrengen :$
Dat probeer ik nu toch soms ook maar er wordt meteen een blokkade opgezetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen probeerde je normaal mee te posten. Daarom was ik 1 van de weinig die je nog enigszins accepteerde. Maar ik begin het nu irritant te vinden.
Baas hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
6 weken vakantie, nichtje ging trouwen. Daarna beetje backpacken, zeilen, met een bus over Fraser island scheuren, bier drinken en skinny dippen met noorse chicks.
Jeweet.
Waar?quote:
ja gvd dom ventje met aandacht tekort.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt of hij 's nachts weer open mag als nachtbagger
Omdat het zijn aandachtgeilheid streelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt of hij 's nachts weer open mag als nachtbagger
Dan moet ik je wel heel weerzinwekkend vinden. Normaal gesproken is slechts een aanraking al afdoendequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij niets voor niets littlerabbit the 3 second man genoemd word
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas hoor.
Konden ze je kleine piemel wel waarderen?
Ik moet het doen met een dagje Artis zaterdag om wilde dieren te spottenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een dagje Artis zaterdag om wilde dieren te spotten
Ik jou wel!quote:
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder whatsappt niet terug
nu weet ik niet of ik alleen eet vanavond rip
Wat praat jijquote:
heb geen zin in pizzaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdik
buskaart zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat praat jij![]()
Nee gratis kaarten gekregen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdik
Kan hij best zijn inderdaad. Maar het word nu een beetje te gek allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik maak me soms wel schuldig aan overacting mbt Fylax maar die momenten zijn vrij duidelijk volgens mij, maar in de basis vind ik het oprecht een gezellige user.
hopelijk heeft fylax dit nu ook door.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik maak me soms wel schuldig aan overacting mbt Fylax maar die momenten zijn vrij duidelijk volgens mij, maar in de basis vind ik het oprecht een gezellige user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |