SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
SPOILER: twee halve hertenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wtf
Homobarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar. Waar hangt hij eigenlijk uit vanavond?
Ik lees nu je bericht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
Stik maar in je nasi
Ik kom niet meer vanavond
Lijkt me best een nare dood, stikken in nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
Stik maar in je nasi
Ik kom niet meer vanavond
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
xD ahahaSPOILER: twee halve hertenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wtf'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Is het echt? Wel netjes in tweeën gesplit danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is zo'n beest zo debiel dat het voor een vliegtuig langs rent
Dit ga ik morgen doen, want ik wil alles vers in huis hebben. Wel heb ik al de kruidenmix voor de nasi.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen doen, want ik wil alles vers in huis hebben. Wel heb ik al de kruidenmix voor de nasi.
Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het echt? Wel netjes in tweeën gesplit dan
wacht tot je auto mag dfoenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt allesquote:
Gewoon het goede antwoord durven geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Cola en Landerbrau.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb je al besloten wat voor drinken je gaat kopen?
ik durf t best maar weet het neit al die voorang gezeik en waar je stil mag staan sorteervlakken what the fuck manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon het goede antwoord durven geven.
scooterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt alles
Damnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).
Klinkt goed, Johannes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cola en Landerbrau.
Wijn (zowel rode als witte) heb ik in huis.
Ik ga ook nog kopen: kroepoek, satésaus, vlees, rijst, groenten, stokbrood.
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Alles wordt afgekapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.
Is er nog iets wat mij pluspunten op zou kunnen leveren?
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.quote:
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.
Je kan daarna nog in bezwaar, maar in jouw geval zal het niet helpen.
Mijn kloonaccount.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?
Bij mij ook twee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 van mijn kloons hebben een permban
Ben daar zeer gefrustreerd over.
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgewezen, de informatie delen met derden zou de veiligheid van Nederland kunnen schaden.
Ik heb er nog 3 gelukkigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 3 kloons waarvan 1 permban en 1 wachtwoord ben vergeten
Jij snapt het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van mij. Maar dan knapper.
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?
Dankje vrindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.
Romantischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen morgen wel even een kaarsje voor je aansteken tijdens het nasi eten.
hey isaac kom je ook meeposten in mijn scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
we found love in a hopeless place
kom dan naar fylax scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Klaploper het volgende:
Dit topic gaat veel te snel. Ik volg er niets meer van.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
Zo fijn als de schoonmaakster is geweest. Alles weer lekker schoon
Misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes heeft geen tomaatjes, zullen we hem dan stokbrood voeren?
Ik ben net geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
Volgende week woensdag pas naar de dokter :s
en heeft hij het weggehaald?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |