Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het echt? Wel netjes in tweeën gesplit dan
wacht tot je auto mag dfoenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap geen tyfus van die theorie en het is vrijdag al godver de pest kanker 25 eu weggegooid
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt allesquote:
Gewoon het goede antwoord durven geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Cola en Landerbrau.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb je al besloten wat voor drinken je gaat kopen?
ik durf t best maar weet het neit al die voorang gezeik en waar je stil mag staan sorteervlakken what the fuck manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon het goede antwoord durven geven.
scooterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik al 16,5 maar ik heb nu al scooter gehaald alles maar die tyfua rijbewijs verziekt alles
Damnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Eerst geraakt door de propeller en toen doormidden gehakt door de vleugel (let op de rode veeg en de deuk bij het wiel).
Klinkt goed, Johannes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cola en Landerbrau.
Wijn (zowel rode als witte) heb ik in huis.
Ik ga ook nog kopen: kroepoek, satésaus, vlees, rijst, groenten, stokbrood.
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed, Johannes.
zoals ik al tegen Paxcon zei, ga ik van de week een recensie over jullie culinaire recepten schrijven.
Ik gaf Paxcon een 7,45, nu moet je maar voor zorgen dat je hoger scoort.
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Alles wordt afgekapt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zodat hij niet kan zeggen "afgerond een 8"?
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je in de watten te leggen.
Is er nog iets wat mij pluspunten op zou kunnen leveren?
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal proberen mijn tranen te bedwingen, maar dat zal lastig worden aangezien de vriendschap tussen jou en Pax mij altijd zo ontroert.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het juiste vlees gebruiken zoals op het pakje staat. Paxcon week daar van af en dat vond ik toch een groot minpunt.
Wellicht dat het je ook lukt om niet te huilen als je uien snijdt. Of gebruik je geen uien?
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.quote:
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar op dat je dit in mijn recensie terug zal lezen.
Je kan daarna nog in bezwaar, maar in jouw geval zal het niet helpen.
Mijn kloonaccount.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op bezwaar mag niet beslist worden door de persoon die het originele besluit heeft genomen. Wie gaat dat dus doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |