Bij mij ook twee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
2 van mijn kloons hebben een permban
Ben daar zeer gefrustreerd over.
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgewezen, de informatie delen met derden zou de veiligheid van Nederland kunnen schaden.
Ik heb er nog 3 gelukkigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 3 kloons waarvan 1 permban en 1 wachtwoord ben vergeten
Jij snapt het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut dat is ook echt een gegronde reden om een WOB-verzoek af te wijzen.
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van mij. Maar dan knapper.
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb perfecte tindermatch, ga m'n best doen morgen. Duim je voor me?
Dankje vrindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal duimen zoals ik nog nooit geduimd heb.
Romantischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen morgen wel even een kaarsje voor je aansteken tijdens het nasi eten.
hey isaac kom je ook meeposten in mijn scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
we found love in a hopeless place
kom dan naar fylax scquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:10 schreef Klaploper het volgende:
Dit topic gaat veel te snel. Ik volg er niets meer van.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
Zo fijn als de schoonmaakster is geweest. Alles weer lekker schoon
Misschienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes heeft geen tomaatjes, zullen we hem dan stokbrood voeren?
Ik ben net geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef supersof het volgende:
Volgende week woensdag pas naar de dokter :s
en heeft hij het weggehaald?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |