oh kutquote:
Aardig, kan beterquote:
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfffquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, kan beter
Vanmorgen kon ik dus niet mijn bed uit komen, maar 3 uur geslapen
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfff
watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
huhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusjaquote:
wat is de tekst danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusja
die fotoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
jaquote:
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.quote:
ik heb net een oliebol gehaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.
Iets om van te smullen
Over smullen gesproken, ik ga zo naar de supermarkt.
?quote:
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$quote:
Bedankt WPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Ik ga ingrediënten kopen voor nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net een oliebol gehaalden ook boodschappen
ONZ / Jullie top 3 lustobjecten onder de FOK!-usersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.
ik merkte hetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
Op haar hand gaan staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Geen dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
ja kei goedequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
Fylax. Denk even na.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja kei goede
en lekkere foto ja
kan je niet in crew forum fixen dat ie weer open gaat desnoods in een ander forum
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar hand gaan staan?
dat je gister een beetje een vreemde bui hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zo
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb je die foto van lr niet gezien? echt openheidwaardig
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Jouw skills in dat spelletje moeten zeer groot zijn, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletje
[..]
dat je gister een beetje een vreemde bui had
Nee doe normaal vervelend ventje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger toch
Tijd voor de Johannes SC.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Lekker aardig weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe normaal vervelend ventje.
Zou er posten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor de Johannes SC.
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.quote:
ik maak toch maar een grapje, hoef je niet zo onaardig te reageren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gedraag je godverdomme eens normaal dan
Hij moet gewoon normaal gaan doen en denken voordat hij wat doet/zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!serversquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
Je bent zelf een grap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!servers
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
oh want jullie zijn altijd zo serieusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaan
grtd is geen kinderopvang
Haten op Groningenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh want jullie zijn altijd zo serieus
dat niet doenquote:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.
ik ook al tien jaar niet meer ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Fylax het volgende:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.
negeer me dan gewoon als ik volgens jullie een dom grapje maak, volgens mij helpt dat meer.
zou t proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha"negeer me gewoon" is lekker makkelijk
zorg er voor dat je gewoon leuk en normaal meepost zodat we niet boos op je hoeven te worden dan.
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou t proberen
maar ik ga nu spullen inpakken dus tot straks
dit jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oja pax faket alles waar we t over hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fylax het volgende:
hoi mag er vannacht (of een andere nacht) weer fylax sc gemaakt worden? omdat het gezien wordt als nachtbagger
ahjoh idioot? t was kei gezellig vannachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omdat aandachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
was gewoon kei gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals gezegd: over paar jaar ga je schamen dat je dit soort dingen hebt gedaan.
Dat je moet nadenken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchattenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fylax SC: Enkel voor fylax.
en nou opzouten
Jup, maar niet meer hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchatten
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar zelfreflectie heb je heus wel.
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje arrogant overkomen dat je je eigen naam sc wilt hebben
o dus ik mag niet meer posten hier in grtdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar niet meer hier
Kanker toch een eind op zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..
Er bestaan toch al genoeg SC's.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenken
Doe eens normaal joh. Ik scheld jou toch ook niet uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op zeg_______
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |