oh kutquote:
Aardig, kan beterquote:
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfffquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, kan beter
Vanmorgen kon ik dus niet mijn bed uit komen, maar 3 uur geslapen
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
kutleef bij de ah ben blij dat ik daar niet meer werk pfff
watquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
huhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben wel dikke plannen om een nummer over een collega te schrijven, crew voor de clip is al geregeld.
Ready, Steady, Eddie wordt een hit hoor
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusjaquote:
wat is de tekst danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We vervelen ons op de vroege ochtend. En die gast is een beetje een slappe sukkel, dusja
die fotoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
jaquote:
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.quote:
ik heb net een oliebol gehaaldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof, dat is niet iets om te lachen hoor.
Iets om van te smullen
Over smullen gesproken, ik ga zo naar de supermarkt.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |