oja pax faket alles waar we t over hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fylax het volgende:
hoi mag er vannacht (of een andere nacht) weer fylax sc gemaakt worden? omdat het gezien wordt als nachtbagger
ahjoh idioot? t was kei gezellig vannachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
omdat aandachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
was gewoon kei gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat zo graag?
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals gezegd: over paar jaar ga je schamen dat je dit soort dingen hebt gedaan.
Dat je moet nadenken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe k nu al over dingen die ik eind juni gezegd heb. je punt?
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchattenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fylax SC: Enkel voor fylax.
en nou opzouten
Jup, maar niet meer hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed idee. Kan ik lekker met mijzelf slowchatten
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar zelfreflectie heb je heus wel.
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje arrogant overkomen dat je je eigen naam sc wilt hebben
o dus ik mag niet meer posten hier in grtdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar niet meer hier
Kanker toch een eind op zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..
Er bestaan toch al genoeg SC's.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
ahjoh als het een andere naam moet hebben vind ik het ook best ik kon verder niets bedenken
Doe eens normaal joh. Ik scheld jou toch ook niet uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op zeg_______
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |