ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gedraag je godverdomme eens normaal dan
Hij moet gewoon normaal gaan doen en denken voordat hij wat doet/zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kansen we hem nog moeten geven hoor
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!serversquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
Je bent zelf een grap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je grappen zijn een vervuiling van de FOK!servers
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
wow ik zeg iets voor de grap en opeens is er een ''kans'' weg -,-
oh want jullie zijn altijd zo serieusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk maar eens meerdere keren na voordat je een "grapje" maakt voortaan
grtd is geen kinderopvang
Haten op Groningenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh want jullie zijn altijd zo serieus
dat niet doenquote:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee, maar wij maken geen domme grapjes zoals jij dus kan er ook niemand boos worden.
ik ook al tien jaar niet meer ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Groningen![]()
gelukkig al een paar jaar niet geweest
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef Fylax het volgende:
oh ja dus omdat ik volgens jullie domme grapjes maak mogen jullie boos tegen mij doen.
negeer me dan gewoon als ik volgens jullie een dom grapje maak, volgens mij helpt dat meer.
zou t proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha"negeer me gewoon" is lekker makkelijk
zorg er voor dat je gewoon leuk en normaal meepost zodat we niet boos op je hoeven te worden dan.
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou t proberen
maar ik ga nu spullen inpakken dus tot straks
dit jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
Pax zit gewoon dat valse zelfvertrouwen dat knulletje te voeden omdat het zo grappig isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om je eigen naam-sc te gaan maken. Door die zogenaamde 'populariteit' die jij hier krijgt van sommige, onder andere Pax, geen idee waarom hij jou zo aanbidt maar oke, heb je het nogal in je bol gekregen. Dat bedoelen we met normaal doen. Een grapje mag best, maar ga niet doen alsof je hier een of andere god bent want dat ben je verre van
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |