Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$quote:
Bedankt WPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Ik ga ingrediėnten kopen voor nasi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb net een oliebol gehaalden ook boodschappen
ONZ / Jullie top 3 lustobjecten onder de FOK!-usersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die foto van LRgod niet als opwindend ervaren_
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je mijn foto afkeurt kan je onmogelijk hetero zijn hoor :$
[..]
Bedankt WP
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een stukje plaatsvervangende schaamte.
ik merkte hetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
Op haar hand gaan staan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik merkte het
ik heb flips wel 2x laten huilen gisteravond dat was erg grappig
Geen dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes had het nodig wie ben ik dan om hem het te ontnemen?
Tevens had ik gister weer een wat vreemde bui, zodoende
Maar bedankt dat je het toch opwindend blijkt te vinden los van de plaatsvervangende schaamte
ja kei goedequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BOOHHHH wat was dat een goede SC. En wat was mijn foto lekker he?
Fylax. Denk even na.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja kei goede
en lekkere foto ja
kan je niet in crew forum fixen dat ie weer open gaat desnoods in een ander forum
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar hand gaan staan?
dat je gister een beetje een vreemde bui hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat merkte je? En jeetje. Doe even normaal of zo
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb je die foto van lr niet gezien? echt openheidwaardig
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Jouw skills in dat spelletje moeten zeer groot zijn, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik liet haar steeds doodgaan tijdens een spelletje
[..]
dat je gister een beetje een vreemde bui had
Nee doe normaal vervelend ventje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
gewoon elke nacht vervanging van nachtbagger toch
Tijd voor de Johannes SC.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou jij in hemelsnaam een eigen sc krijgen? Een keer was leuk ja. Meer dan genoeg.
Lekker aardig weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe normaal vervelend ventje.
Zou er posten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor de Johannes SC.
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.quote:
ik maak toch maar een grapje, hoef je niet zo onaardig te reageren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wat, ik geef aan dat je normaal moet doen, dat je normaal moet denken. En alsnog kom je met het domme idee om nb te vervangen door een sc met je eigen naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |