ga maar gewoon weg en kom hier maar niet meer terug fylaxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment zeg je niet eens dankje..
Dan moet t wel heel ernstig zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
heb nog liever etsu in een slowchat dan fylax
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengeslotenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan toch al genoeg SC's.
Nooit iets van gemerkt..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengesloten
In 'jouw' SC ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
in de meeste heerst er toch een kliek waar je moeilijk tussen komt en toch wordt buitengesloten
Negeer modus off, dat heeft meer met je irritante gedrag te maken dan met een kliekvorming van een SCquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat me niet wegpesten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga maar gewoon weg en kom hier maar niet meer terug fylax
srsly
waarom zou dat in jou geval anders zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hier kan je prima tussen komen mits normaal doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, je bent 15 en een newbie. Omdat 2 mensen je mogen ben je geen FOK!legende zoals een LompeHork, Mono dat zijn (lobiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik scheld jou toch ook niet uit?
hahahahhahahaahhaahahahahahahahaaahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen voor mezelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeer modus off, dat heeft meer met je irritante gedrag te maken dan met een kliekvorming van een SC
negeer modus on
Meh, neen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bedoelt mijn sc? omdat wij iedereen accepteerde vannachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou dat in jou geval anders zijn?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien omdat je zelf deel uitmaakt van de kliek? Zou kunnen
Bij mijn eerste post zei je 'jou willen we niet', dus opdonderen met je leugens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee want iedereen mag erbij. we deden zelfs aardig tegen fokker enzo.
Ben het wel met je eens hoor. Je kan best normaal tegen 'm doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent 15 en een newbie. Omdat 2 mensen je mogen ben je geen FOK!legende zoals een LompeHork, Mono dat zijn (lobi)
Neem je pilletje, ga met je piemel spelen.
Nou ik merk het..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hier kan je prima tussen komen mits normaal doen.
Ik erger me bijvoorbeeld ook dood aan dat continu gestook van jou. Overal moet je tussen komen, altijd jezelf mengen in dingen waar jeniks mee te maken hebt. Daar krijg je ook geen goeie naam van
Haten op monogodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor. Je kan best normaal tegen 'm doen.
Tevens is mono geen legende maar een irritante lange darm. Zeg maar tegen 'm dat ik dat vind.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |