Dat probeer ik nu toch soms ook maar er wordt meteen een blokkade opgezetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen probeerde je normaal mee te posten. Daarom was ik 1 van de weinig die je nog enigszins accepteerde. Maar ik begin het nu irritant te vinden.
Baas hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
6 weken vakantie, nichtje ging trouwen. Daarna beetje backpacken, zeilen, met een bus over Fraser island scheuren, bier drinken en skinny dippen met noorse chicks.
Jeweet.
Waar?quote:
ja gvd dom ventje met aandacht tekort.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt of hij 's nachts weer open mag als nachtbagger
Omdat het zijn aandachtgeilheid streelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt of hij 's nachts weer open mag als nachtbagger
Dan moet ik je wel heel weerzinwekkend vinden. Normaal gesproken is slechts een aanraking al afdoendequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij niets voor niets littlerabbit the 3 second man genoemd word
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas hoor.
Konden ze je kleine piemel wel waarderen?
Ik moet het doen met een dagje Artis zaterdag om wilde dieren te spottenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een dagje Artis zaterdag om wilde dieren te spotten
Ik jou wel!quote:
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder whatsappt niet terug
nu weet ik niet of ik alleen eet vanavond rip
Wat praat jijquote:
heb geen zin in pizzaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdik
buskaart zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat praat jij![]()
Nee gratis kaarten gekregen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon alvast pizza bestellen, als ze niet mee-eet eet je haar pizza ook #instahonger #Pizza #Viesdik
Kan hij best zijn inderdaad. Maar het word nu een beetje te gek allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Oke ik maak me soms wel schuldig aan overacting mbt Fylax maar die momenten zijn vrij duidelijk volgens mij, maar in de basis vind ik het oprecht een gezellige user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |