toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
GGMM had de OP teruggezet zodat de 1-3 er niet meer in stond.
Beetje zwak.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ik snap niet goed dat er klaarblijkelijk geen topsportklimaat aanwezig was? wat waren ze dan aan het doen al die jaren?
die kar is hard nodig .
Blijkbaar waren ze onvoldoende professioneel naar zijn mening. Ik geloof dat wel, het viel mij in de afgelopen jaren op hoe wisselvallig de prestaties waren en dat leek samen te hangen met een verschil in mentaliteit (er meer of minder zin in hebben). Hij heeft al bij meerdere clubs en bij meerdere sporten bewezen hier verstand van te hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op maandag 20 oktober 2014 00:04 schreef Doublepain het volgende: Samen met Feyenoord minst aantal doelpunten tegen, volgensmij ook de beste doelsaldo van de Eredivisie.
En toch kan onze nationale ploeg met moeite scoren tegen kleine ploegjes zoals Ijsland, we verliezen er zelfs van. Ik had nooit gedacht dat ik dat nog mee zou maken. Ik denk trouwens dat het wel goed komt, verandering van coach en systeem en zo, dat kan wat probleempjes geven.
1-0 is prima in zware wedstrijden, tegen de mindere goden is dat gewoonweg niet voldoende. Ik wil ook vermaakt worden en met mij vele anderen.
Maar goed, interview niet gezien dus geen idee in wat voor context hij het zei.
Eens, maar dat is niet de enige reden dat 1-0 niet genoeg is. Als je niet in staat bent om te domineren tegen zulke ploegjes dan ben je slecht bezig. Maar inderdaad, Europees kan PSV al niets bereiken (voorlopig in ieder geval), je wil dan toch op zijn minst nationaal worden vermaakt met dominant voetbal. Ik denk bovendien dat het de beste manier is om je kansen in Europa te vergroten, je wordt als voetballer eerder beter door veel acties met de bal te hebben dan door alleen maar een beetje te verdedigen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals altijd wanneer er geen geneuzel is over uitzendrechten is het terug te zien. http://nos.nl/artikel/711(...)%20Sport%20Nieuws%29 De context was dat het hem worst zal wezen hoe je wint als je maar wint. Hij voegde er wel aan toe dat het "toegevoegde waarde heeft als je met omschakelvoetbal wint" waarbij dat woord omschakelvoetbal van de journalist kwam.
[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-10-2014 18:19:04 ]
De context was dat het hem worst zal wezen hoe je wint als je maar wint. Hij voegde er wel aan toe dat het "toegevoegde waarde heeft als je met omschakelvoetbal wint" waarbij dat woord omschakelvoetbal van de journalist kwam.
En daar kan ik me dan ook volledig in vinden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij gaf dus wel aan dat hij kan leven met het winnen met slecht verzorgd voetbal. Als ze de halve finale van de CL spelen tegen een club die 6 keer zo veel geld heeft dan vind ik dat geen probleem, als ze tegen een willekeurige Nederlandse club spelen (inclusief de top-3) is het een ander verhaal. Mijns inziens is het de kunst om dominant te spelen maar op het moment dat het moet om te schakelen naar zakelijk voetbal, als je bijv. met 1 doelpunt verschil voorstaat in 70ste minuut tegen een betere ploeg. Eigenlijk moet je beide soorten voetbal beheersen, streven naar het eerste en schakelen naar het tweede als plan B.
Hij gaf dus wel aan dat hij kan leven met het winnen met slecht verzorgd voetbal. Als ze de halve finale van de CL spelen tegen een club die 6 keer zo veel geld heeft dan vind ik dat geen probleem, als ze tegen een willekeurige Nederlandse club spelen (inclusief de top-3) is het een ander verhaal. Mijns inziens is het de kunst om dominant te spelen maar op het moment dat het moet om te schakelen naar zakelijk voetbal, als je bijv. met 1 doelpunt verschil voorstaat in 70ste minuut tegen een betere ploeg. Eigenlijk moet je beide soorten voetbal beheersen, streven naar het eerste en schakelen naar het tweede als plan B.
Dat is de kunst inderdaad. Maar zo niet.. dan niet.. Je wint geen seizoen lang met 1-0 met onverzorgd voetbal en slecht spel. Dus daar maak ik me verder niet zo druk over
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op dinsdag 21 oktober 2014 00:35 schreef Buitendam het volgende: Boljevic mag wat mij betreft wel eens richting de selectie komen om af en toe eens wat minuten te pakken. Laat structureel goeie dingen zien.
Op dinsdag 21 oktober 2014 00:35 schreef Buitendam het volgende: Boljevic mag wat mij betreft wel eens richting de selectie komen om af en toe eens wat minuten te pakken. Laat structureel goeie dingen zien.
afgelopen wedstrijden wel. Eerste paar potten na de voorbereiding waren erg matig van hem.
t was zo beroerd nog niet afgelopen zaterdag met Jozef. Zeker niet als hij "gewoon" de bal wat beter mikt aan de kant vd paal. De rechtsback van de tegenstander heeft toch gewoon moeite met zijn snelheid. En vergelijken met Depay is niet handig.
Goede invaller. Op snelheid langs vermoeide verdedigers om de bal dan simpel binnen te tikken.
"Simpel binnentikken"
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens mij laat Gini ook een wok van de trap vallen als ie een naam voor zijn kind moet verzinnen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op donderdag 23 oktober 2014 16:14 schreef jpg97 het volgende: Volgens mij laat Gini ook een wok van de trap vallen als ie een naam voor zijn kind moet verzinnen.
Zijn gewoon hele nette cijfers. Tuurlijk was het spel met regelmaat niet om aan te gluren. Maar voorgaande seizoenen was de nul houden schieronmogelijk. Nu lijkt er enigzins wat stabiliteit en continuiteit in het team te komen. Met een fitte Depay en Wijnaldum zal het qua atractiviteit alleen maar beter worden qua kijkgenot.
Op donderdag 23 oktober 2014 18:13 schreef Buitendam het volgende: En vanavond Bruma weer op de bank laten. Wordt tijd voor een goeie concurrentiestrijd achterin.
Lijkt me een prima plan. Even Bruma op scherp zetten, want die kan dat best wel eens gebruiken.
Pasveer lijkt me een prima keeper, maar dan nog, Zoet .
Vind ik toch een verrassende keuze, mits geen blessure...
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Dit dus. Laat hem desnoods invallen voor 20-25 minuten. Als Depay nu weer geblesseerd raakt, ben je verder van huis. En waarom Pasveer? Laat gewoon Zoet staan.
Gezien de wedstrijden die Pasveer krijgt zou het me niks verbazen als mondeling is toegezegd dat die zn wedstrijdjes zou meepakken dit seizoen....
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself
Hamstringklachten volgens Thijs, maar waarom hij dan op de bank zit
Op donderdag 23 oktober 2014 18:13 schreef Buitendam het volgende: En vanavond Bruma weer op de bank laten. Wordt tijd voor een goeie concurrentiestrijd achterin.
Godverdomde zwakzinnige hoerenjong dat het zijn! Wat de fuck ga je godverdomme achteruitlopen terwijl je gemakkelijk de 2e en 3e scoort. Flikker toch op met dat lamlendige gekut met achteruit lopen. Kutploeg.
Alleen de 2e helft gezien, Willems vond ik wel goed, Guardado ook, dan houdt het wel op, als je zoveel ruimte krijgt met 1-0 en je kan het dan niet rustig uitspelen, pover.
Hoe is die kippenvanger ooit prof voetballer geworden? Hij kijkt alleen en loopt achteruit. écht verdedigen ho maar. Wat een slechte voetballer is dat.
Door Brenet krijg ik heimwee naar Manolev. En dat is knap.
Op vrijdag 24 oktober 2014 11:54 schreef indiaantje89 het volgende: Ik ben groots fan van Guardado, wat een heerlijke speler zeg. Beste aankoop van de eredvisie dit jaar
Geen aankoop, is huur, want hij "mocht talenten als Hendrix niet in de weg zitten".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Geen aankoop, is huur, want hij "mocht talenten als Hendrix niet in de weg zitten".
Ah ok, vind het echt een fantastische voetballer, speelt echt constant goed. Veel goede pases en doet ook verdedigend zijn taken naar behoren uitvoeren. Die actie bij de zijlijn gister was ook wel mooi om te zien
Man wat was ik gister woedend. Weer de fout maken bij een magere voorsprong om achteruit te leunen en op de verdediging te vertrouwen. Steeds weer dezelfde fout maken! Hoe is het mogelijk!
Ah ok, vind het echt een fantastische voetballer, speelt echt constant goed. Veel goede pases en doet ook verdedigend zijn taken naar behoren uitvoeren. Die actie bij de zijlijn gister was ook wel mooi om te zien
Ik vond hem op zich wel goed spelen maar je verwacht van hem dan wel dat hij rust in de tent brengt, het middenveld zonder Wijnaldum is beter in balans alleen had Maher ook zijn avond niet echt, veel te veel balverlies
Ik vond hem op zich wel goed spelen maar je verwacht van hem dan wel dat hij rust in de tent brengt, het middenveld zonder Wijnaldum is beter in balans alleen had Maher ook zijn avond niet echt, veel te veel balverlies
Wat zal Cocu komend weekend dan gaan doen? Wijnaldum schijnt er weer aan te komen..
Hij heeft in de 2 wedstrijden dat hij terug is behoorlijk veel indruk gemaakt ja. Overstijgt het niveau eredivisie met gemak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
die zal er wel weer in komen, hij is de aanvoerder maar dan kunnen zowel Guardado als Maher minder naar hun kwaliteit spelen
En is de balans zoek op het middenveld. Hendrix moet er daarvoor in blijven. Die loopt zo ontzettend veel gaten dicht die Willems en de andere twee middenvelders laten vallen. Zo'n speler is onmisbaar in de ploeg en Hendrix kan dat het beste (en heeft zelfs een prima pass in de benen, dus kan meer dan dat). Cocu moet dus kiezen tussen Maher, Guardado en Wijnaldum. Waarbij Guardado ook sowieso in de basis moet staan met zijn voor PSV-begrippen exceptionele kwaliteiten.
Cocu kennende zal hij die keuze niet durven te maken en zit Hendrix zondag op de bank.
Dit PSV blijft ondanks alle goede bedoelingen toch te veel zwakke broeders houden. Pasveer kan de middellijn nog niet eens halen met uittrappen vanaf de grond en wordt toch steeds onder druk aangespeeld, Bruma was gisteren drama, alleen maar breed en terug, Rekik is een middelmatige verdediger die elke wedstrijd een paar keer z'n man kwijt is, Brenet... tja, dan verlang je zelfs naar Manolev, Willems speelt een goede wedstrijd (de vorige) en loopt er dan weer 3 naast z'n schoenen, Maher is een mooi weer voetballer, rendeert alleen als het loopt en zal nooit een duel aangaan of sliding maken, Narsingh had weinig inbreng, Luuk de Jong heeft één goede bal geraakt waaruit Depay scoorde (Depay die overigens veel acties te ver doorvoerde en duidelijk op bevestiging/eigen succes uit was) en de invallende Josefzoon is maar voor weinig elftallen in de eredivisie een versterking.
In positieve zin eigenlijk slechts 2 spelers gezien: Guardado, wat volgens mij iets als 'keihard werken' in het Mexicaans betekent, en onze waterdrager Hendrix die zeer nuttig voetbalt en verder vooral kleurloos en in dienst van anderen moet blijven.
Ik hoor TwitterThijs vorige week nog vol opluchting zeggen dat het eindelijk klaar is met Jetro en zijn onder-voet-door-balletjes. Heeft ie inderdaad maar een keer of 18 gedaan. Per helft dan.
Op zaterdag 25 oktober 2014 12:17 schreef Buitendam het volgende: Ik hoor TwitterThijs vorige week nog vol opluchting zeggen dat het eindelijk klaar is met Jetro en zijn onder-voet-door-balletjes. Heeft ie inderdaad maar een keer of 18 gedaan. Per helft dan.
Golden boy Jetro krijgt een paar complimenten en dan stijgt het zelfvertrouwen weer naar te hoge hoogten. Helaas, blijft toch een mentaliteitsdingetje.
Op zaterdag 25 oktober 2014 12:17 schreef Buitendam het volgende: Ik hoor TwitterThijs vorige week nog vol opluchting zeggen dat het eindelijk klaar is met Jetro en zijn onder-voet-door-balletjes. Heeft ie inderdaad maar een keer of 18 gedaan. Per helft dan.
Golden boy Jetro krijgt een paar complimenten en dan stijgt het zelfvertrouwen weer naar te hoge hoogten. Helaas, blijft toch een mentaliteitsdingetje.
En nee, ik heb geen zin om te sprinten.
Hij was 17, niet iedereen is volwassen op die leeftijd, lekker boeiend verder wat hij doet of zegt. Het is goeie voetballer, al bij Sparta de uitblinker op zo'n jonge leeftijd.
Hij was 17, niet iedereen is volwassen op die leeftijd, lekker boeiend verder wat hij doet of zegt. Het is goeie voetballer, al bij Sparta de uitblinker op zo'n jonge leeftijd.
Dat laatste was ook een geintje, maar feit blijft dat hij ook nu nog steeds op het veld onvolwassenheden vertoont die er niet uitgaan. Zoals de zinloze balletjes onder de voet door. Waarmee hij afgelopen donderdag ook weer gevaarlijk balverlies leed.
Het hoort denk ik wel helaas gewoon bij de speler, dus dat zal er ook nooit meer uitgaan verwacht ik.
Dat laatste was ook een geintje, maar feit blijft dat hij ook nu nog steeds op het veld onvolwassenheden vertoont die er niet uitgaan. Zoals de zinloze balletjes onder de voet door. Waarmee hij afgelopen donderdag ook weer gevaarlijk balverlies leed.
Het hoort denk ik wel helaas gewoon bij de speler, dus dat zal er ook nooit meer uitgaan verwacht ik.
Soms lukt het en soms niet, hij is jong/gretig.. Dingen verbieden zo daarom dom zijn, cocu moet hem laten spelen en niet teveel van zijn spel verbieden.
Utrecht uit moet je, met alle respect, kunnen winnn.
Die kunnen er namelijk niet zo veel van.
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg. Je laat je toch niet zo behandelen als PSV. Blijkbaar werken er bij PSV alleen maar kutjes.
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlands
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 11:37:05 ]
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlands
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.
Nee, heb de eerste helft gemist en dacht er eens lekker voor te gaan zitten de tweede helft, krijg je dit soort bras te zien . Zelfde probleem als vorig jaar blijft: ploeg kan niet meer dan één goede helft voetballen.
Nee, heb de eerste helft gemist en dacht er eens lekker voor te gaan zitten de tweede helft, krijg je dit soort bras te zien . Zelfde probleem als vorig jaar blijft: ploeg kan niet meer dan één goede helft voetballen.
nu moeten we zelf het spel maken. En dat kunnen wij niet.
Ben benieuwd hoe lang we die parallellen van vorig seizoen moeten blijven aanhoren. Ze proberen geen veer in de reet van trainer en spelers te duwen, maar een hele kip.
Ben benieuwd hoe lang we die parallellen van vorig seizoen moeten blijven aanhoren. Ze proberen geen veer in de reet van trainer en spelers te duwen, maar een hele kip.
ah vandaar dat willems soms er wat raar bijloopt .
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Inderdaad nutteloos. Ja, het is een grappig weetje, maar zegt helemaal niets. Het heeft pas zin als je alle wedstrijden van dit en vorig seizoen exact met elkaar gaat vergelijken. Dan zitten we op +4 of 5 ofzo?
Hoe dan ook, wel een prima uitslag voor Utrecht uit na een midweekse wedstrijd. Met af en toe prima voetbal. Ben benieuwd of Cocu Wijnaldum terug durft te zetten als hij echt fit is. Het middenveld staat nu als een huis namelijk. En Wijnaldum wordt niet gemist.
Inderdaad nutteloos. Ja, het is een grappig weetje, maar zegt helemaal niets. Het heeft pas zin als je alle wedstrijden van dit en vorig seizoen exact met elkaar gaat vergelijken. Dan zitten we op +4 of 5 ofzo?
Hoe dan ook, wel een prima uitslag voor Utrecht uit na een midweekse wedstrijd. Met af en toe prima voetbal. Ben benieuwd of Cocu Wijnaldum terug durft te zetten als hij echt fit is. Het middenveld staat nu als een huis namelijk. En Wijnaldum wordt niet gemist.
Tja ik snap dat hele gezeik ook niet hoor dat als wijnaldum weer fit is dat cocu dan een probleem heeft... Ze spelen 2 wedstrijden per week. En daarnaast is concurrentie gewoon niet erg, maakt ze scherper.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Tja ik snap dat hele gezeik ook niet hoor dat als wijnaldum weer fit is dat cocu dan een probleem heeft... Ze spelen 2 wedstrijden per week. En daarnaast is concurrentie gewoon niet erg, maakt ze scherper.
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld. Hendrix en Guardado zijn zekerheidjes nu. Beide wekelijks uitblinkers die je er niet af mág halen.
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld. Hendrix en Guardado zijn zekerheidjes nu. Beide wekelijks uitblinkers die je er niet af mág halen.
Guardado mag van mij in het weekend weleens rust krijgen, tegen excelsior ofzo. Dit elftal leunt namelijk best op die gozer en hij is er al even uit geweest.
eens
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld.
Het van der Vaart / Sneijder probleem.
Goeie wedstrijd, God op je blote knieen bedanken dat die 2-3 niet valt en volgend jaar wordt het echt tijd voor twee bomen van negers achterin. Bruma lozen en Rekik word ik ook niet warm van.
Kan je lachen om het postuur van Verhoeven, ik vind het een van de betere lijnkeepers in Nederland. Heeft alleen de verkeerde keuze gemaakt op het moment dat hij een fantastisch seizoen bij Volendam draaide om naar Ajax als reservekeeper te gaan.
Kan je lachen om het postuur van Verhoeven, ik vind het een van de betere lijnkeepers in Nederland. Heeft alleen de verkeerde keuze gemaakt op het moment dat hij een fantastisch seizoen bij Volendam draaide om naar Ajax als reservekeeper te gaan.
Wat een top UI. Stephanie De Rooij blijft lekker
OT: PSV nu ook interesse in Sinkgraven? Lijkt mij een prima speler! Al is zijn positie wel al flink bezet bij PSV.
Het ziet er nu zeker stabieler uit, met Wijnaldum als valse rechtsbuiten wordt het nog serieus ook het gevecht om de titel, nu moet hij zelf daarvan nog overtuigd worden .
Het ziet er nu zeker stabieler uit, met Wijnaldum als valse rechtsbuiten wordt het nog serieus ook het gevecht om de titel, nu moet hij zelf daarvan nog overtuigd worden .
Denk dat Arias dan ook beter tot zijn recht komt. Met Ruiz die vaak naar binnen komt zag het er vorig jaar erg goed uit aan die rechterkant, met Narsingh vind ik Arias toch minder.
Tegen ploegen met een heel aanvallende linksback moet je wel uitkijken, maar die zijn in de eredivisie op 1 hand te tellen.
Eigenlijk alleen AZ en Ajax.
Vergeet dus niet dat zowel Schaars als Hiljemark straks weer (eventueel) terugkomen. Wat betreft PSV in het algemeen:
Wordt het niet eens tijd om een fatsoenlijke verdedigingscoach aan te stellen oid? De verdediging is al jaren lang zo lek als een mandje met verdedigers die rare capriolen uithalen. Sinds de tijd van Alex zijn er geen echt goede CV's meer geweest, en zit er ook geen progressie in het verdedigende materieel.
Getuige het feit dat we met 2 huurlingen spelen ( Rekik en Isimat ) en Bruma ook weer wekelijks laat zien dat verdedigen een kunst is. Ook Brenet en Tamata maken zich vaak schuldig aan schijn verdedigen ( handjes op de rug en achteruit lopen ).
Het kan toch niet dat er in al die jaren geen verbetering te zien is in verdedigend opzicht.
Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef jpg97 het volgende: Vergeet dus niet dat zowel Schaars als Hiljemark straks weer (eventueel) terugkomen. Wat betreft PSV in het algemeen:
Wordt het niet eens tijd om een fatsoenlijke verdedigingscoach aan te stellen oid? De verdediging is al jaren lang zo lek als een mandje met verdedigers die rare capriolen uithalen. Sinds de tijd van Alex zijn er geen echt goede CV's meer geweest, en zit er ook geen progressie in het verdedigende materieel.
Getuige het feit dat we met 2 huurlingen spelen ( Rekik en Isimat ) en Bruma ook weer wekelijks laat zien dat verdedigen een kunst is. Ook Brenet en Tamata maken zich vaak schuldig aan schijn verdedigen ( handjes op de rug en achteruit lopen ).
Het kan toch niet dat er in al die jaren geen verbetering te zien is in verdedigend opzicht.
hoeveel goals hadden we vorig jaar tegen na 10 wedstrijden?
hoeveel goals hadden we vorig jaar tegen na 10 wedstrijden?
Ja dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ik me vaak groen en geel erger aan de verdediging.
Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef jpg97 het volgende: Vergeet dus niet dat zowel Schaars als Hiljemark straks weer (eventueel) terugkomen. Wat betreft PSV in het algemeen:
Ik denk dat dit meer in het aankoopbeleid/de scouting zit dan in de trainingen. Zo'n Brenet en Tamata, die kunnen gewoon echt niet beter en dat is gewoon eenvoudigweg geen materiaal voor PSV. Bruma is geen topper, maar wel voldoende voor PSV. Maar die zal zo af en toe zijn blunders maken, want als hij foutloos was geweest, was hij wel geslaagd bij Chelsea.
Ik denk dat dit meer in het aankoopbeleid/de scouting zit dan in de trainingen. Zo'n Brenet en Tamata, die kunnen gewoon echt niet beter en dat is gewoon eenvoudigweg geen materiaal voor PSV. Bruma is geen topper, maar wel voldoende voor PSV. Maar die zal zo af en toe zijn blunders maken, want als hij foutloos was geweest, was hij wel geslaagd bij Chelsea.
Goed, dat kan wel zijn maar als meerdere verdedigers over meerdere jaren niet verbeteren waar ligt dat dan aan?
Ik noem een Salcido, Maza, Zanka, Derijck, Marcelo, Pieters, Manolev en nu dus Brenet, Tamata, Bruma.
Rekik is trouwens ook geen geweldenaar.
Moisander bij ajax kan ook niet. Van beek bij feyenoord is ook drie keer niks. Je hebt heel veel mazzel als je er een goeie hebt staan. En ik vind deze twee nog altijd een verademing tov bouma, derijk en marcello
Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende: Moisander bij ajax kan ook niet. Van beek bij feyenoord is ook drie keer niks. Je hebt heel veel mazzel als je er een goeie hebt staan. En ik vind deze twee nog altijd een verademing tov bouma, derijk en marcello
Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
Match om moverende redenen niet kunnen zien. Ik lees overal dat Hendrix het goed heeft gedaan. Goed om dat te horen. Die zorgt voor een goede balans tussen middenveld en verdediging. Iets wat een Schaars bijvoorbeeld niet kan. Dat scheelt ons tegendoelpunten. Daarnaast is hij ook goed in de voortzetting en heeft hij inzicht. Iets wat een Hiljemark weer niet heeft. Met een Gaurdado erlangs, die zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht werk verricht, is dit een juist bezetting. Maher gaat steeds beter spelen en heeft, in tegenstelling tot Wijnaldum, wel het inzicht om die steekbal op Narsingh en Depay te geven.
Jammer genoeg is Wijnaldum aanvoerder en zal deze naar alle waarschijnlijkheid gewoon gaan spelen. Waarschijnlijk op de plaats van Hendrix, om zo Guardado naar achter te zetten. En dat allemaal omdat Cocu geen cojones heeft.
Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
Ze kunnen er allemaal geen ene kut van. En vond de vrij nog altijd beter dan moisander. Momenteel lopen er in de hele Eredivisie alleen maar mongolen rond centraal achterin.
Op maandag 27 oktober 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende: Match om moverende redenen niet kunnen zien. Ik lees overal dat Hendrix het goed heeft gedaan. Goed om dat te horen. Die zorgt voor een goede balans tussen middenveld en verdediging. Iets wat een Schaars bijvoorbeeld niet kan. Dat scheelt ons tegendoelpunten. Daarnaast is hij ook goed in de voortzetting en heeft hij inzicht. Iets wat een Hiljemark weer niet heeft. Met een Gaurdado erlangs, die zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht werk verricht, is dit een juist bezetting. Maher gaat steeds beter spelen en heeft, in tegenstelling tot Wijnaldum, wel het inzicht om die steekbal op Narsingh en Depay te geven.
Jammer genoeg is Wijnaldum aanvoerder en zal deze naar alle waarschijnlijkheid gewoon gaan spelen. Waarschijnlijk op de plaats van Hendrix, om zo Guardado naar achter te zetten. En dat allemaal omdat Cocu geen cojones heeft.
Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen. En daarnaast, om je aanvoerder opeens te laten banken kan je ook niet opeens maken. Luxeprobleem ten top
Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen. En daarnaast, om je aanvoerder opeens te laten banken kan je ook niet opeens maken. Luxeprobleem ten top
Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.
Peter Bosz zou het wel weten en een van de verdedigers slachtofferen.
Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.
Peter Bosz zou het wel weten en een van de verdedigers slachtofferen.
Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dus
Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dus
Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.
Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.
Ik denk het wel en met Depay heb je op links al diepgang, scorend vermogen heeft Wijnaldum namelijk wel
Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.
Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenen
Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenen
Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.
Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.
Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappen
En dan Memphis en De Jong in de spits, middenveld met Wijnaldum, Maher, Guardado en Hendrix. Het liefst dan Memphis "hangend" op links zodat Jetrogod erover heen kan en Guardado kan inzakken als Jetrogod meegaat in de aanval.
En dan Memphis en De Jong in de spits, middenveld met Wijnaldum, Maher, Guardado en Hendrix. Het liefst dan Memphis "hangend" op links zodat Jetrogod erover heen kan en Guardado kan inzakken als Jetrogod meegaat in de aanval.
Nu de hele zaak veranderen lijkt me vragen om problemen. Gewoon zo laten en een onderlinge competitie laten uitvechten.
Ik ben benieuwd na hoeveel minuten ADO deze keer een rode kaart wordt aangenaaid.... Vorig seizoen was het Depay die een suarez actie deed waardoor Coutinho onterecht rood kreeg.... Afijn, het zal mij benieuwen
Je mag je hart vasthouden voor volgend jaar. Rekik weg, Arias en Willems kunnen zomaar verkocht zijn..... hou je Bruma over die al twee jaar stil staat qua ontwikkeling en Tamata en Brenet
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik snap best dat je voor een andere club bent, wellicht heb je zelfs een hekel aan PSV, maar kom op zeg
Ik zeg niet dat er 11 PSV-ers in moeten hoor, PSV speelde gisteren een groot deel heel slordig, maar ik zie er een paar 7's in staan waarvan ik denk; daar speelde gisteren bij PSV een betere speler voor.
Revelatie v.h. seizoen voor mij persoonlijk; Hendrix, echt een kleine geweldenaar op het middenveld. Aan het begin van het seizoen regelmatig spontane huilbuien gekregen als ik zijn naam weer centraal op het middenveld zag, maar doet het werkelijk waar fantastisch.
Ik snap best dat je voor een andere club bent, wellicht heb je zelfs een hekel aan PSV, maar kom op zeg
Ik zeg niet dat er 11 PSV-ers in moeten hoor, PSV speelde gisteren een groot deel heel slordig, maar ik zie er een paar 7's in staan waarvan ik denk; daar speelde gisteren bij PSV een betere speler voor.
Revelatie v.h. seizoen voor mij persoonlijk; Hendrix, echt een kleine geweldenaar op het middenveld. Aan het begin van het seizoen regelmatig spontane huilbuien gekregen als ik zijn naam weer centraal op het middenveld zag, maar doet het werkelijk waar fantastisch.
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie echt niet wat er zo geweldig is aan die Hendrix. Kan niet voetballen, is niet snel, niet sterk, geen goede pass en kan niet verdedigen.
Je mag je hart vasthouden voor volgend jaar. Rekik weg, Arias en Willems kunnen zomaar verkocht zijn..... hou je Bruma over die al twee jaar stil staat qua ontwikkeling en Tamata en Brenet
Dat doen we ieder jaar al. Dus dat zou volgend jaar dan niet anders zijn.
Dat doen we ieder jaar al. Dus dat zou volgend jaar dan niet anders zijn.
mwah, we spelen nu voor het tweede jaar met deze verdediging en Willems speelt al langer zelfs. Nu kun je drie van de vier zeer aannemelijk kwijt raken
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie echt niet wat er zo geweldig is aan die Hendrix. Kan niet voetballen, is niet snel, niet sterk, geen goede pass en kan niet verdedigen.
No offence, maar kijk je hele wedstrijden of alleen de samenvattingen? Hij is niet de snelste, maar ook zeker niet de langzaamste. Kan me geen moment herinneren dat hij echt op snelheid werd geklopt eigenlijk? Fysiek houdt het niet over, eens, maar dat is tevens de reden dat hij niet meer in de verdediging staat maar op het middenveld. Ik vind daarnaast dat hij juist wel een goede pass heeft, geen pass a lá Kroos over 40 meter, maar zijn korte ballen komen veelal aan, wat heel prettig is op zijn positie (Wijnaldum speelt bijv. nogal vaak naar een andere kleur). Verdedigend staat hij prima z'n mannetje, is nota bene verdediger geweest in de jeugd? Zeker genoeg verdedigende kwaliteiten voor die positie.
Ik zou persoonlijk gaan rouleren, écht een moeilijke keuze voor Cocu. In principe is Maher de zwakke schakel, maar die staat voor zoveel geld in het veld, die laten ze altijd staan. Guardado is gehuurd, maar die is dan weer zó goed dat die ook niet snel gewisseld zal worden. Ik zou gewoon lekker rouleren.
No offence, maar kijk je hele wedstrijden of alleen de samenvattingen? Hij is niet de snelste, maar ook zeker niet de langzaamste. Kan me geen moment herinneren dat hij echt op snelheid werd geklopt eigenlijk? Fysiek houdt het niet over, eens, maar dat is tevens de reden dat hij niet meer in de verdediging staat maar op het middenveld. Ik vind daarnaast dat hij juist wel een goede pass heeft, geen pass a lá Kroos over 40 meter, maar zijn korte ballen komen veelal aan, wat heel prettig is op zijn positie (Wijnaldum speelt bijv. nogal vaak naar een andere kleur). Verdedigend staat hij prima z'n mannetje, is nota bene verdediger geweest in de jeugd? Zeker genoeg verdedigende kwaliteiten voor die positie.
Ik zou persoonlijk gaan rouleren, écht een moeilijke keuze voor Cocu. In principe is Maher de zwakke schakel, maar die staat voor zoveel geld in het veld, die laten ze altijd staan. Guardado is gehuurd, maar die is dan weer zó goed dat die ook niet snel gewisseld zal worden. Ik zou gewoon lekker rouleren.
Dat komt omdat hij (net als Blind trouwens) alleen maar passes over 5 meter breed en terug geeft. Doe mij maar een middenveld met Guardado Maher en Wijnaldum
mwah, we spelen nu voor het tweede jaar met deze verdediging en Willems speelt al langer zelfs. Nu kun je drie van de vier zeer aannemelijk kwijt raken
Arias en Willems vervang je niet zomaar. Rekik wel, die kan er weinig van en denk ook niet dat City daar iets mee wil.
Kut krant, in de fik steken! Ik bedoel het volk die de krant maakt dan he, niet de krant. De krant is prima te gebruiken om papieren vliegtuigjes te maken en die dan over oost Oekraine te laten gaan. Kijken of die kut russen die ook neerhalen.
Kut krant, in de fik steken! Ik bedoel het volk die de krant maakt dan he, niet de krant. De krant is prima te gebruiken om papieren vliegtuigjes te maken en die dan over oost Oekraine te laten gaan. Kijken of die kut russen die ook neerhalen.
Dat komt omdat hij (net als Blind trouwens) alleen maar passes over 5 meter breed en terug geeft. Doe mij maar een middenveld met Guardado Maher en Wijnaldum
Dat is sowieso niet waar, Hendrix heeft júist diepgang in z'n spel. Heb je Blind ooit een doelpunt zien maken als Hendrix afgelopen weekend? Niet dat het zo'n geweldig doelpunt was, maar hij staat er wel, Blind kwam daar überhaupt nooit in de buurt, die liep 90 minuten lang tussen Moisander en Veltman in te huppelen.
Dat is sowieso niet waar, Hendrix heeft júist diepgang in z'n spel. Heb je Blind ooit een doelpunt zien maken als Hendrix afgelopen weekend? Niet dat het zo'n geweldig doelpunt was, maar hij staat er wel, Blind kwam daar überhaupt nooit in de buurt, die liep 90 minuten lang tussen Moisander en Veltman in te huppelen.
2 opties; óf je bent een Derksen piemellikker en kijkt nooit hele wedstrijden, óf je bent een Ajacied en bent op je pik getrapt vanwege de opmerkingen over 'onze' Daley. Kiest u maar.
2 opties; óf je bent een Derksen piemellikker en kijkt nooit hele wedstrijden, óf je bent een Ajacied en bent op je pik getrapt vanwege de opmerkingen over 'onze' Daley. Kiest u maar.
Ik ben RBC-er en jij bent een mongool als je denkt dat Hendrix verder is dan Blind.
En ik lees ook dat je denkt dat Hendrix meer diepgang heeft dan Blind. Dus volgens mij ben jij de Derksen piemellikker hier
Dat is gewoon een feit? Ga nou niet bijdehand doen als je nooit een wedstrijd van PSV kijkt. Hendrix komt meerdere malen per wedstrijd in de 16 van de tegenstander, waar Blind 99% van de tijd op eigen helft staat, beide prima maar dan houd ik meer van een type Hendrix. Volgens mij was het Verbeek die het gister treffend zei; wel een pass accuracy van 95%, maar ook alles van de links naar de rechtsback gespeeld.
Dat is gewoon een feit? Ga nou niet bijdehand doen als je nooit een wedstrijd van PSV kijkt. Hendrix komt meerdere malen per wedstrijd in de 16 van de tegenstander, waar Blind 99% van de tijd op eigen helft staat, beide prima maar dan houd ik meer van een type Hendrix. Volgens mij was het Verbeek die het gister treffend zei; wel een pass accuracy van 95%, maar ook alles van de links naar de rechtsback gespeeld.
klopt niet helemaal en met alle respect voor Hendrix, het niveau van Blind (vorig seizoen) heeft hij nog niet.
dat had Blind bij Ajax ook, je moet de bal wel kwijt kunnen, dat is bij Manchester wat anders, uiteraard ook vanwege het hogere tempo
Nee hoor, Blind speelt bij United exact hetzelfde als bij Ajax. Leg mij nou eens concreet uit wat jij goed vind aan Blind? Ik vind het een saaie speler die bovendien niks toevoegt aan United. Het is toch ook geen toeval dat ze nu 8ste staan? Uiteraard komt het niet allemaal door Blind, maar het is wel tekenend voor de weg die ze zijn ingeslagen. Sowieso; als hij zo'n held is op de CVM, hoe kan het dan dat bij het NL elftal zowel Hiddink als van Gaal hem daar absoluut niet wilden hebben? Die willen daar een jongen die het spel verplaatst en risico durft te nemen in z'n spel, iemand die de bal ophaalt bij de LB en vervolgens als een postbode bij de RB plaatst is niet zo moeilijk te vinden.
Jij bent echt te triest, op het moment dat je de discussie gewoon inhoudelijk verliest ren je huilend weg. Jammer.
Sowieso is dit geen hetze tegen Blind o.i.d., maar ik vind het zo grappig dat iedereen (vooral Ajacieden natuurlijk) elkaar napraten in termen als 'jaaaa hij is wel goed hoor', maar als je dan inhoudelijk vraagt wat er zo goed is dan zijn ze snel klaar.
[ Bericht 7% gewijzigd door WaikikiWim op 28-10-2014 11:22:12 ]
Jetro maakt goeie stappen, aanvallend is hij zeker een van de beste Nederlandse backs dit moment. Zou niet 1..2..3 betere vinden, alleen verdedigend mag het wat beter, maar dat komt wel denk ik. Beetje meer kracht en deze jongen gaat ver komen.
Op dinsdag 28 oktober 2014 11:49 schreef Doublepain het volgende: Jetro maakt goeie stappen, aanvallend is hij zeker een van de beste Nederlandse backs dit moment. Zou niet 1..2..3 betere vinden, alleen verdedigend mag het wat beter, maar dat komt wel denk ik. Beetje meer kracht en deze jongen gaat ver komen.
kan goed sprinten en communiceren bovendien. en legendarische twitters verspreiden.
Nee hoor, Blind speelt bij United exact hetzelfde als bij Ajax. Leg mij nou eens concreet uit wat jij goed vind aan Blind? Ik vind het een saaie speler die bovendien niks toevoegt aan United. Het is toch ook geen toeval dat ze nu 8ste staan? Uiteraard komt het niet allemaal door Blind, maar het is wel tekenend voor de weg die ze zijn ingeslagen. Sowieso; als hij zo'n held is op de CVM, hoe kan het dan dat bij het NL elftal zowel Hiddink als van Gaal hem daar absoluut niet wilden hebben? Die willen daar een jongen die het spel verplaatst en risico durft te nemen in z'n spel, iemand die de bal ophaalt bij de LB en vervolgens als een postbode bij de RB plaatst is niet zo moeilijk te vinden.
[..]
Jij bent echt te triest, op het moment dat je de discussie gewoon inhoudelijk verliest ren je huilend weg. Jammer.
Sowieso is dit geen hetze tegen Blind o.i.d., maar ik vind het zo grappig dat iedereen (vooral Ajacieden natuurlijk) elkaar napraten in termen als 'jaaaa hij is wel goed hoor', maar als je dan inhoudelijk vraagt wat er zo goed is dan zijn ze snel klaar.
Nee want het systeem is al anders bij ManU dan bij Ajax, ik zeg ook nergens dat ik Blind geweldig vind maar hij is nog een stuk beter dan Hendrix.
In NL elftal is het wat anders omdat De Jong daar op die plek staat en er gebrek aan een behoorlijke linksback is, nu denk ik dat De Jong tegen de mindere goden in de kwalificatie ook niet echt nodig is, dan heb je meer aan een Clasie of Blind.
Nee want het systeem is al anders bij ManU dan bij Ajax, ik zeg ook nergens dat ik Blind geweldig vind maar hij is nog een stuk beter dan Hendrix.
In NL elftal is het wat anders omdat De Jong daar op die plek staat en er gebrek aan een behoorlijke linksback is, nu denk ik dat De Jong tegen de mindere goden in de kwalificatie ook niet echt nodig is, dan heb je meer aan een Clasie of Blind.
Blind in een rolstoel is op dit moment nog veel beter dan Hendrix. Maar dat wil niet zeggen dat die het niveau van Blind niet kan benaderen of ontstijgen. Grote onzin ook dat Blind nooit mee op komt wat ik hier net heb gelezen want dat deed hij vooral bij Ajax regelmatig.
37 kansen gecreëerd vorig seizoen die ga je niet bij elkaar spelen door alleen maar achterover te hangen wat hier wordt gesuggereerd tenzij je Pirlo bent.
En als je dan kijkt naar Hendrix die tot nu toe dit seizoen op 81% pass accuracy blijft steken en pas 2 kansen heeft gecreëerd dan klopt er ook weinig van dat hij meer diepgang heeft.
[ Bericht 9% gewijzigd door LitmanenAFCA op 28-10-2014 13:01:22 ]
Blind in een rolstoel is op dit moment nog veel beter dan Hendrix. Maar dat wil niet zeggen dat die het niveau van Blind niet kan benaderen of ontstijgen. Grote onzin ook dat Blind nooit mee op komt wat ik hier net heb gelezen want dat deed hij vooral bij Ajax regelmatig.
37 kansen gecreëerd vorig seizoen die ga je niet bij elkaar spelen door alleen maar achterover te hangen wat hier wordt gesuggereerd tenzij je Pirlo bent.
En als je dan kijkt naar Hendrix die tot nu toe dit seizoen op 81% pass accuracy blijft steken en pas 2 kansen heeft gecreëerd dan klopt er ook weinig van dat hij meer diepgang heeft.
Statistiekenjournalistiek!
Hendrix is nog niet zover als Blind, maar hij doet het op dit moment erg leuk. Hij loopt alleen zo rechtop, ziet er niet uit haha
Blind speelt ook naar behoren, maar zal nooit een wereldster worden.
Ja, tuurlijk is het systeem anders. Elke club speelt anders, maar Blind speelt echt niet veel anders dan bij Ajax, heel controlerend en veelal balletjes breed. Kom anders even met statistieken dat hij meer ballen naar voren geeft ofzo? Clasie vind ik daarin al sterker, die zoekt vaak de aanvallend oplossing. Plus het feit dat Clasie in de duels ook nog wat feller/sterker is.
Scorebordjournalistiek. Daarnaast zijn er bij PSV natuurlijk andere jongens (voornamelijk middenvelders) die ook veelal de bal eisen, waar Blind bij Ajax de middenvelder bij uitstek was die aan de bal was (nu vult Klaassen dat goed in).
Zeiden we ook allemaal over Blind en die zit nu bij United. Kun je nu nog weinig van zeggen.
Per Mertesacker zit ook bij Arsenal, maakt hem ook nog geen goede verdediger. Dat je ergens bent wil nog niet zeggen dat je er ook meteen een meerwaarde bent. Wees nou eens heel objectief; vind jij Blind een aanwinst voor man united? Anders gesteld; Als je ziet welke niveau United nastreeft (Barca, Real, Bayern) past Blind dan in dat plaatje?
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat Blind, toen hij bij Groningen als rechtsback debuteerde ooit bij ManU terecht zou komen. Ik ben wel fan van de Blind die bij Ajax speelde. Net zoals ik fan in wording ben van Hendrix. Ik vond de reacties op Blind zijn optreden op het WK van afgelopen zomer dan weer enorm overtrokken. Dat vond ik helemaal niet zo geweldig.
Dat Blind geen diepgang zou hebben bij Ajax is dan ook pertinent onwaar. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Ja, tuurlijk is het systeem anders. Elke club speelt anders, maar Blind speelt echt niet veel anders dan bij Ajax, heel controlerend en veelal balletjes breed. Kom anders even met statistieken dat hij meer ballen naar voren geeft ofzo? Clasie vind ik daarin al sterker, die zoekt vaak de aanvallend oplossing. Plus het feit dat Clasie in de duels ook nog wat feller/sterker is.
[..]
Scorebordjournalistiek. Daarnaast zijn er bij PSV natuurlijk andere jongens (voornamelijk middenvelders) die ook veelal de bal eisen, waar Blind bij Ajax de middenvelder bij uitstek was die aan de bal was (nu vult Klaassen dat goed in).
Als het niet in je straatje past is het scorebordjournalistiek .Je kan iedereen erbij gaan halen, nu Clasie weer maar Hendrix is nu nog lang niet zo ver als Blind en ook niet als Clasie.
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat Blind, toen hij bij Groningen als rechtsback debuteerde ooit bij ManU terecht zou komen. Ik ben wel fan van de Blind die bij Ajax speelde. Net zoals ik fan in wording ben van Hendrix. Ik vond de reacties op Blind zijn optreden op het WK van afgelopen zomer dan weer enorm overtrokken. Dat vond ik helemaal niet zo geweldig.
Dat Blind geen diepgang zou hebben bij Ajax is dan ook pertinent onwaar. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Mijn complimenten voor je voetbalinzicht Lansie
Stomme kutvergelijkingen met overgewaardeerd dravertje Blind. Opsodemieteren met die nietszeggende cijfers over Blind, die veel meer wedstrijden heeft gespeeld in het eerste, en in een ander team speelde. Beetje appels met peren vergelijken dit. Hendrix zet stappen, maar is nog niet klaar voor het Nederlands elftal. Hij is dan ook 5 jaar jonger.