quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
9 punten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSV
za 1-11 20.45 PSV - ADO Den Haag
zo 9-11 16.45 Heracles Almelo - PSV
12 punten.quote:Ook best lekker
zo 23-11 12.30 FC Groningen - PSV
zo 30-11 16.45 PSV - Feyenoord
za 6-12 20.45 FC Dordrecht - PSV
zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente
za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles
Willems Guardado 8,5quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef tja77 het volgende:
Iemand cijfers voor de spelers?
Hoe was onze Franse debutant in de defensie? Niet echt getest of wel?
Wel lekker, zonder Depay, Wijnaldum, Schaars, Bruma, Hiljemark gewoon winnen met ruime cijfers en geen tegentreffer.
Dankje, goed om te zien dat bij het wegvallen van een aantal belangrijke spelers, dit soort spelers iets extra's kunnen. Want meestal komen ze niet boven de 7 uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems Guardado 8,5
Maher Hendrix 8
Centrale verdedigers weinig te doen.
Isimat inderdaad niet echt getest. Wel veel rust aan de bal en durft de bal bij zich te houden, maar heeft geen geweldige inspeelpass.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef tja77 het volgende:
Iemand cijfers voor de spelers?
Hoe was onze Franse debutant in de defensie? Niet echt getest of wel?
Wel lekker, zonder Depay, Wijnaldum, Schaars, Bruma, Hiljemark gewoon winnen met ruime cijfers en geen tegentreffer.
Nee hoor, dan staan we er 4 boven Twentequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Bij verlies Ajax en PEC staan we mooi 5 punten voor!
Ajax is een grotere titelkandidaat dan Twente. Dus laat Twente maar winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, dan staan we er 4 boven Twente
Gewoon perfecte timing van Narsinghtwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 22:14:20De kans dat dit gebeurt in een thuiswedstrijd van #PSV is 1 op 5400. (Foto via @rieske040) http://t.co/sfRLiaRcQE reageer retweet
Zijn inspeelpass is er gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Isimat inderdaad niet echt getest. Wel veel rust aan de bal en durft de bal bij zich te houden, maar heeft geen geweldige inspeelpass.
Baas .quote:
quote:
Ik gebruik altijd Hola plugin.. kan je gewoon downloadenquote:Op zondag 19 oktober 2014 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom kan je in het buitenland geen fox sport samenvatting kijkeniemand anders een goede site waar de samenvatting staat?
PSV is dodelijker dan ajax op de counter hequote:Op zondag 19 oktober 2014 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Kut dat ajax gelijkspeelt. Ik zie psv daar niet snel winnen.
quote:
Eerder scoren, niet de tegenstander 20 minuten het betere van het spel laten hebben in eigen huis, in de 2e helft nog minimaal één keer scoren.quote:
van nusport.nlquote:Met twee prachtige acties leidde Jetro Willems zaterdag tegen AZ (3-0) de eerste twee doelpunten van PSV in. De linksback, die de laatste jaren veel kritiek moest slikken, bevestigde daarmee zijn sterke spel van dit seizoen.
"Ik voel me beter dan ooit'', zei Willems onomwonden. "Ik speel volwassener, dat heeft ook met ervaring te maken. Vergeet niet dat dit al mijn vierde seizoen bij PSV is.''
Willems is pas 20 jaar, maar beschikt al over een schat aan ervaring. De Rotterdammer was op 18-jarige leeftijd basisspeler bij Oranje tijdens het mislukte EK van 2012, maar viel daarna ver terug. Daarom dateert zijn laatste optreden in het Nederlands elftal van november vorig jaar.
"Het is allemaal heel snel gegaan met mij, maar daar heb ik geen moment spijt van gehad. Misschien heb ik die jaren wel nodig gehad om er nu weer bovenuit te steken.''
Onder toeziend oog van bondscoach Guus Hiddink leverde Willems tegen AZ twee fraaie assists. "Oranje? Die keuze ligt niet bij mij, ik geef alleen opties. Wat komt, dat komt.''
Veruit de belangrijkste speler.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Eerder scoren, niet de tegenstander 20 minuten het betere van het spel laten hebben in eigen huis, in de 2e helft nog minimaal één keer scoren.
Het was vrij degelijk maar 'perfect' en 'kon niet beter', nee![]()
Aan die Guardado gaan we nog veel hebben trouwens.
Als ze nu met dezelfde mentaliteit hadden gespeeld tegen Zwolle en Heerenveen dan hadden ze wellicht niet verloren.quote:
AZ was geen moment beter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Eerder scoren, niet de tegenstander 20 minuten het betere van het spel laten hebben in eigen huis, in de 2e helft nog minimaal één keer scoren.
Het was vrij degelijk maar 'perfect' en 'kon niet beter', nee![]()
Aan die Guardado gaan we nog veel hebben trouwens.
toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als ze nu met dezelfde mentaliteit hadden gespeeld tegen Zwolle en Heerenveen dan hadden ze wellicht niet verloren.
Het kan gebeuren dat je niet goed genoeg bent maar als je zoveel geld krijgt voor het voetballen dan mag je toch minstens 100% inzet verwachten.
Ik haal de platte kar al van stalquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
nou, ik ben benieuwd.
Gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
nou, ik ben benieuwd.
ik snap niet goed dat er klaarblijkelijk geen topsportklimaat aanwezig was? wat waren ze dan aan het doen al die jaren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haal de platte kar al van stal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |