Hij heeft in de 2 wedstrijden dat hij terug is behoorlijk veel indruk gemaakt ja. Overstijgt het niveau eredivisie met gemak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, vind het echt een fantastische voetballer, speelt echt constant goed. Veel goede pases en doet ook verdedigend zijn taken naar behoren uitvoeren. Die actie bij de zijlijn gister was ook wel mooi om te zien
die zal er wel weer in komen, hij is de aanvoerder maar dan kunnen zowel Guardado als Maher minder naar hun kwaliteit spelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:26 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Wat zal Cocu komend weekend dan gaan doen? Wijnaldum schijnt er weer aan te komen..
twitter:PSV twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 17:17:05Een goed stel! @aad300, Jorrit Hendrix en @paulpostman vanaf 17.55 uur in FC Onder Ons op @omroepbrabant #psv http://t.co/kjNnfBbCTG reageer retweet
En is de balans zoek op het middenveld. Hendrix moet er daarvoor in blijven. Die loopt zo ontzettend veel gaten dicht die Willems en de andere twee middenvelders laten vallen. Zo'n speler is onmisbaar in de ploeg en Hendrix kan dat het beste (en heeft zelfs een prima pass in de benen, dus kan meer dan dat). Cocu moet dus kiezen tussen Maher, Guardado en Wijnaldum. Waarbij Guardado ook sowieso in de basis moet staan met zijn voor PSV-begrippen exceptionele kwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zal er wel weer in komen, hij is de aanvoerder maar dan kunnen zowel Guardado als Maher minder naar hun kwaliteit spelen
Golden boy Jetro krijgt een paar complimenten en dan stijgt het zelfvertrouwen weer naar te hoge hoogten. Helaas, blijft toch een mentaliteitsdingetje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoor TwitterThijs vorige week nog vol opluchting zeggen dat het eindelijk klaar is met Jetro en zijn onder-voet-door-balletjes. Heeft ie inderdaad maar een keer of 18 gedaan. Per helft dan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoor TwitterThijs vorige week nog vol opluchting zeggen dat het eindelijk klaar is met Jetro en zijn onder-voet-door-balletjes. Heeft ie inderdaad maar een keer of 18 gedaan. Per helft dan.
Pas maar op voor Thijs, die is jou verbaal de baas.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 21:22:11@Gomez2030 piep piep allo, calimero reageer retweet
Hij was 17, niet iedereen is volwassen op die leeftijd, lekker boeiend verder wat hij doet of zegt. Het is goeie voetballer, al bij Sparta de uitblinker op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Golden boy Jetro krijgt een paar complimenten en dan stijgt het zelfvertrouwen weer naar te hoge hoogten. Helaas, blijft toch een mentaliteitsdingetje.
En nee, ik heb geen zin om te sprinten.
Dat laatste was ook een geintje, maar feit blijft dat hij ook nu nog steeds op het veld onvolwassenheden vertoont die er niet uitgaan. Zoals de zinloze balletjes onder de voet door. Waarmee hij afgelopen donderdag ook weer gevaarlijk balverlies leed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was 17, niet iedereen is volwassen op die leeftijd, lekker boeiend verder wat hij doet of zegt. Het is goeie voetballer, al bij Sparta de uitblinker op zo'n jonge leeftijd.
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
Soms lukt het en soms niet, hij is jong/gretig.. Dingen verbieden zo daarom dom zijn, cocu moet hem laten spelen en niet teveel van zijn spel verbieden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat laatste was ook een geintje, maar feit blijft dat hij ook nu nog steeds op het veld onvolwassenheden vertoont die er niet uitgaan. Zoals de zinloze balletjes onder de voet door. Waarmee hij afgelopen donderdag ook weer gevaarlijk balverlies leed.
Het hoort denk ik wel helaas gewoon bij de speler, dus dat zal er ook nooit meer uitgaan verwacht ik.
Dit is denk ik een grotere klap voor hem dan uit de selectie gezet worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
Haha die smiley ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 15:03:20#Bakkali kan je nog maar 1 communicatie-advies geven. Laat je voeten spreken bij je nieuwe club kerel. http://t.co/CWlOiOgyZ1 reageer retweet
Waarom zou deze toiletpoetser in Fifa moeten zitten dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kampioen word je tegen de kleintjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, 4 van de 5 al gehad, waarvaan 3 uitwedstrijden en Cambuur 4-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |