quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
We love the Memphis.. we do, we love the Memphis we do oooohhh Memphis we love you!
Jij hebt echt problemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
We love the Memphis.. we do, we love the Memphis we do oooohhh Memphis we love you!
Nee, waarom haalt-ie Narsingh eruit? Blessure? Toch gevaarlijk als de tegenstander veel ruimte weggeeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goed gewisseld ook met een 1 - 0 voorsprong.
Balans. Ze hadden de bal niet meer, veld werd te lang. Extra middenvelder om het nog meer dicht te gooien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, waarom haalt-ie Narsingh eruit? Blessure? Toch gevaarlijk als de tegenstander veel ruimte weggeeft.
En Pasveer was ook duidelijk een niveau lager. Zijn lange bal is echt ronduit slecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terechte vraag. Wat een aanfluiting om Zoet te banken.
Iedereen erbij houden/betrekken en tevreden houden, nummer 1 keeper rust geven. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terechte vraag. Wat een aanfluiting om Zoet te banken.
Waarom moet een keeper rust krijgen? Maar goed die downie van een zoet moet niet zo janken lijkt me dat dit van te voren is besproken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen erbij houden/betrekken en tevreden houden, nummer 1 keeper rust geven. Niks mis mee.
Geen aankoop, is huur, want hij "mocht talenten als Hendrix niet in de weg zitten".quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben groots fan van Guardado, wat een heerlijke speler zeg. Beste aankoop van de eredvisie dit jaar
Ah ok, vind het echt een fantastische voetballer, speelt echt constant goed. Veel goede pases en doet ook verdedigend zijn taken naar behoren uitvoeren. Die actie bij de zijlijn gister was ook wel mooi om te zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen aankoop, is huur, want hij "mocht talenten als Hendrix niet in de weg zitten".
Ik vond hem op zich wel goed spelen maar je verwacht van hem dan wel dat hij rust in de tent brengt, het middenveld zonder Wijnaldum is beter in balans alleen had Maher ook zijn avond niet echt, veel te veel balverliesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, vind het echt een fantastische voetballer, speelt echt constant goed. Veel goede pases en doet ook verdedigend zijn taken naar behoren uitvoeren. Die actie bij de zijlijn gister was ook wel mooi om te zien
Wat zal Cocu komend weekend dan gaan doen? Wijnaldum schijnt er weer aan te komen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem op zich wel goed spelen maar je verwacht van hem dan wel dat hij rust in de tent brengt, het middenveld zonder Wijnaldum is beter in balans alleen had Maher ook zijn avond niet echt, veel te veel balverlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |