2017.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor veel goede dingen over Bergwijn. Wanneer loopt zijn contract af? 2016 zeker?
Over precies 1 jaar 18 jaar.
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
Dan raken ze een eventuele toekomstige opleidingsvergoeding kwijt bij transfers. It's all about the money.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.
Je laat je toch niet zo behandelen als PSV.
Blijkbaar werken er bij PSV alleen maar kutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlandsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.
Je laat je toch niet zo behandelen als PSV.
Blijkbaar werken er bij PSV alleen maar kutjes.
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlands
Gezien hij dat nooit gedaan heeft idd niet nee. Goed gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.
Die jongen doet niets zelf, dus ook twitteren niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.
Zegt de man die uit Oss komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een accenten hebben ze toch in Eindhoven en omgeving
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.quote:
Ik ben een man van de wereld Davy.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.
Volgens mij weet je niet eens hoe ze daar praten.
Hendrix komt uit Panningen en dat ligt verdacht dicht bij mijn natuurlijke habitat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.
Volgens mij weet je niet eens hoe ze daar praten.
Dus je komt uit Limburg? En dan andere accenten aanvallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix komt uit Panningen en dat ligt verdacht dicht bij mijn natuurlijke habitat.
Nee hoor. Jij valt dat accent van Hebdrix aan waarna ik het Osse dialect aan de kaak stel. Is toch niets raars aan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je komt uit Limburg? En dan andere accenten aanvallen.
Ik val nergens het accent van Hendrix aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij valt dat accent van Hebdrix aan waarna ik het Osse dialect aan de kaak stel. Is toch niets raars aan?
Ah Oke. Ik heb gelukkig de uitzending van omroep Brabant niet gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik val nergens het accent van Hendrix aanZe interviewen mensen na de wedstrijd buiten het stadion.
Prima opstelling. Kijken of we weer eens wat punten kunnen pakken in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Willems; Maher, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Depay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |