2017.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor veel goede dingen over Bergwijn. Wanneer loopt zijn contract af? 2016 zeker?
Over precies 1 jaar 18 jaar.
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:zakabakkali twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 12:03:47Ik ben niet meer in #FIFA15 😢 reageer retweet
Dan raken ze een eventuele toekomstige opleidingsvergoeding kwijt bij transfers. It's all about the money.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.
Je laat je toch niet zo behandelen als PSV.
Blijkbaar werken er bij PSV alleen maar kutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlandsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo een kutjong stuur je toch gewoon meteen weg.
Je laat je toch niet zo behandelen als PSV.
Blijkbaar werken er bij PSV alleen maar kutjes.
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mening gelijk over psv klaarliggen terwijl het juist ontkracht door psv is, dit is een fake post wat opzich wel klopt. Bakkali praat eerder frans dan nederlands
Gezien hij dat nooit gedaan heeft idd niet nee. Goed gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.
Die jongen doet niets zelf, dus ook twitteren niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarbij weten wij allebei dat Bakkali een zeer verstandig persoon is en dit nooit zo op dit moment op twitter zou gooien.
Zegt de man die uit Oss komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een accenten hebben ze toch in Eindhoven en omgeving
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.quote:
Ik ben een man van de wereld Davy.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.
Volgens mij weet je niet eens hoe ze daar praten.
Hendrix komt uit Panningen en dat ligt verdacht dicht bij mijn natuurlijke habitat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt niet uit Oss. En niet iedereen praat met dialect.
Volgens mij weet je niet eens hoe ze daar praten.
Dus je komt uit Limburg? En dan andere accenten aanvallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix komt uit Panningen en dat ligt verdacht dicht bij mijn natuurlijke habitat.
Nee hoor. Jij valt dat accent van Hebdrix aan waarna ik het Osse dialect aan de kaak stel. Is toch niets raars aan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je komt uit Limburg? En dan andere accenten aanvallen.
Ik val nergens het accent van Hendrix aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij valt dat accent van Hebdrix aan waarna ik het Osse dialect aan de kaak stel. Is toch niets raars aan?
Ah Oke. Ik heb gelukkig de uitzending van omroep Brabant niet gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik val nergens het accent van Hendrix aanZe interviewen mensen na de wedstrijd buiten het stadion.
Prima opstelling. Kijken of we weer eens wat punten kunnen pakken in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Willems; Maher, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Depay
Nee, heb de eerste helft gemist en dacht er eens lekker voor te gaan zitten de tweede helft, krijg je dit soort bras te zienquote:
nu moeten we zelf het spel maken. En dat kunnen wij niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, heb de eerste helft gemist en dacht er eens lekker voor te gaan zitten de tweede helft, krijg je dit soort bras te zien. Zelfde probleem als vorig jaar blijft: ploeg kan niet meer dan één goede helft voetballen.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-10-2014 om 16:25:49#PSV heeft nu maar twee punten minder (24 uit 10) dan vorig jaar in de winterstop (26 uit 18). reageer retweet
Ben benieuwd hoe lang we die parallellen van vorig seizoen moeten blijven aanhoren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-10-2014 om 16:25:49#PSV heeft nu maar twee punten minder (24 uit 10) dan vorig jaar in de winterstop (26 uit 18). reageer retweet
ah vandaar dat willems soms er wat raar bijloopt .quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang we die parallellen van vorig seizoen moeten blijven aanhoren.
Ze proberen geen veer in de reet van trainer en spelers te duwen, maar een hele kip.
Als die zat hé, boh bohquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mocht wel 0-7 zijn hoorGuardado en Hendrix weer bazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
Gaat die bal dan steeg zijn transferwaarde met 2 miljoen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mocht wel 0-7 zijn hoorGuardado en Hendrix weer bazen.
[ afbeelding ]
Inderdaad nutteloos. Ja, het is een grappig weetje, maar zegt helemaal niets. Het heeft pas zin als je alle wedstrijden van dit en vorig seizoen exact met elkaar gaat vergelijken. Dan zitten we op +4 of 5 ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang we die parallellen van vorig seizoen moeten blijven aanhoren.
Ze proberen geen veer in de reet van trainer en spelers te duwen, maar een hele kip.
Tja ik snap dat hele gezeik ook niet hoor dat als wijnaldum weer fit is dat cocu dan een probleem heeft...quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad nutteloos. Ja, het is een grappig weetje, maar zegt helemaal niets. Het heeft pas zin als je alle wedstrijden van dit en vorig seizoen exact met elkaar gaat vergelijken. Dan zitten we op +4 of 5 ofzo?
Hoe dan ook, wel een prima uitslag voor Utrecht uit na een midweekse wedstrijd. Met af en toe prima voetbal. Ben benieuwd of Cocu Wijnaldum terug durft te zetten als hij echt fit is. Het middenveld staat nu als een huis namelijk. En Wijnaldum wordt niet gemist.
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld. Hendrix en Guardado zijn zekerheidjes nu. Beide wekelijks uitblinkers die je er niet af mág halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja ik snap dat hele gezeik ook niet hoor dat als wijnaldum weer fit is dat cocu dan een probleem heeft...
Ze spelen 2 wedstrijden per week. En daarnaast is concurrentie gewoon niet erg, maakt ze scherper.
Nu hopen dat hij het zo leuk vindt bij PSV dat hij wil blijven..quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is de nieuwe baas. Van Bommel 2.0
Guardado mag van mij in het weekend weleens rust krijgen, tegen excelsior ofzo. Dit elftal leunt namelijk best op die gozer en hij is er al even uit geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld. Hendrix en Guardado zijn zekerheidjes nu. Beide wekelijks uitblinkers die je er niet af mág halen.
eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld. Hendrix en Guardado zijn zekerheidjes nu. Beide wekelijks uitblinkers die je er niet af mág halen.
Het van der Vaart / Sneijder probleem.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een probleem vind ik het ook niet. Alleen hoop ik dat Cocu niet gewoon Wijnaldum blind opstelt omdat hij fit is. Het middenveld lijkt veel stabieler dan één met Maher en Wijnaldum. Wat mij betreft strijden die twee om de enige overgebleven plek op het middenveld.
Kan je lachen om het postuur van Verhoeven, ik vind het een van de betere lijnkeepers in Nederland.quote:
Wat een top UI. Stephanie De Rooij blijft lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan je lachen om het postuur van Verhoeven, ik vind het een van de betere lijnkeepers in Nederland.
Heeft alleen de verkeerde keuze gemaakt op het moment dat hij een fantastisch seizoen bij Volendam draaide om naar Ajax als reservekeeper te gaan.
Het ziet er nu zeker stabieler uit, met Wijnaldum als valse rechtsbuiten wordt het nog serieus ook het gevecht om de titel, nu moet hij zelf daarvan nog overtuigd wordenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Denk dat Arias dan ook beter tot zijn recht komt. Met Ruiz die vaak naar binnen komt zag het er vorig jaar erg goed uit aan die rechterkant, met Narsingh vind ik Arias toch minder.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ziet er nu zeker stabieler uit, met Wijnaldum als valse rechtsbuiten wordt het nog serieus ook het gevecht om de titel, nu moet hij zelf daarvan nog overtuigd worden.
hoeveel goals hadden we vorig jaar tegen na 10 wedstrijden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef jpg97 het volgende:
Vergeet dus niet dat zowel Schaars als Hiljemark straks weer (eventueel) terugkomen.
Wat betreft PSV in het algemeen:
Wordt het niet eens tijd om een fatsoenlijke verdedigingscoach aan te stellen oid?
De verdediging is al jaren lang zo lek als een mandje met verdedigers die rare capriolen uithalen.
Sinds de tijd van Alex zijn er geen echt goede CV's meer geweest, en zit er ook geen progressie in het verdedigende materieel.
Getuige het feit dat we met 2 huurlingen spelen ( Rekik en Isimat ) en Bruma ook weer wekelijks laat zien dat verdedigen een kunst is.
Ook Brenet en Tamata maken zich vaak schuldig aan schijn verdedigen ( handjes op de rug en achteruit lopen).
Het kan toch niet dat er in al die jaren geen verbetering te zien is in verdedigend opzicht.
Ja dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ik me vaak groen en geel erger aan de verdediging.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoeveel goals hadden we vorig jaar tegen na 10 wedstrijden?
Ik denk dat dit meer in het aankoopbeleid/de scouting zit dan in de trainingen. Zo'n Brenet en Tamata, die kunnen gewoon echt niet beter en dat is gewoon eenvoudigweg geen materiaal voor PSV. Bruma is geen topper, maar wel voldoende voor PSV. Maar die zal zo af en toe zijn blunders maken, want als hij foutloos was geweest, was hij wel geslaagd bij Chelsea.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:19 schreef jpg97 het volgende:
Vergeet dus niet dat zowel Schaars als Hiljemark straks weer (eventueel) terugkomen.
Wat betreft PSV in het algemeen:
Wordt het niet eens tijd om een fatsoenlijke verdedigingscoach aan te stellen oid?
De verdediging is al jaren lang zo lek als een mandje met verdedigers die rare capriolen uithalen.
Sinds de tijd van Alex zijn er geen echt goede CV's meer geweest, en zit er ook geen progressie in het verdedigende materieel.
Getuige het feit dat we met 2 huurlingen spelen ( Rekik en Isimat ) en Bruma ook weer wekelijks laat zien dat verdedigen een kunst is.
Ook Brenet en Tamata maken zich vaak schuldig aan schijn verdedigen ( handjes op de rug en achteruit lopen).
Het kan toch niet dat er in al die jaren geen verbetering te zien is in verdedigend opzicht.
Goed, dat kan wel zijn maar als meerdere verdedigers over meerdere jaren niet verbeteren waar ligt dat dan aan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer in het aankoopbeleid/de scouting zit dan in de trainingen. Zo'n Brenet en Tamata, die kunnen gewoon echt niet beter en dat is gewoon eenvoudigweg geen materiaal voor PSV. Bruma is geen topper, maar wel voldoende voor PSV. Maar die zal zo af en toe zijn blunders maken, want als hij foutloos was geweest, was hij wel geslaagd bij Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |