abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 27 oktober 2014 @ 14:21:18 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145994512
Moisander bij ajax kan ook niet. Van beek bij feyenoord is ook drie keer niks. Je hebt heel veel mazzel als je er een goeie hebt staan. En ik vind deze twee nog altijd een verademing tov bouma, derijk en marcello
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:24:42 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145994606
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisander bij ajax kan ook niet. Van beek bij feyenoord is ook drie keer niks. Je hebt heel veel mazzel als je er een goeie hebt staan. En ik vind deze twee nog altijd een verademing tov bouma, derijk en marcello
Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
pi_145995699
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
:')

Zanka onderschatten.
U MAD?
pi_145995805
Match om moverende redenen niet kunnen zien. Ik lees overal dat Hendrix het goed heeft gedaan. Goed om dat te horen. Die zorgt voor een goede balans tussen middenveld en verdediging. Iets wat een Schaars bijvoorbeeld niet kan. Dat scheelt ons tegendoelpunten. Daarnaast is hij ook goed in de voortzetting en heeft hij inzicht. Iets wat een Hiljemark weer niet heeft. Met een Gaurdado erlangs, die zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht werk verricht, is dit een juist bezetting. Maher gaat steeds beter spelen en heeft, in tegenstelling tot Wijnaldum, wel het inzicht om die steekbal op Narsingh en Depay te geven.

Jammer genoeg is Wijnaldum aanvoerder en zal deze naar alle waarschijnlijkheid gewoon gaan spelen. Waarschijnlijk op de plaats van Hendrix, om zo Guardado naar achter te zetten. En dat allemaal omdat Cocu geen cojones heeft.
pi_145995895
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:')

Zanka onderschatten.
Net te vroeg weggedaan. Hij is er nu eindelijk klaar voor en speelt ook alles voor Kopenhagen. Laatst nog aanvoerder.
pi_145995909
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Net te vroeg weggedaan. Hij is er nu eindelijk klaar voor en speelt ook alles voor Kopenhagen. Laatst nog aanvoerder.
Zeker.
U MAD?
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:34 #232
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_145997057
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ze kunnen er allemaal geen ene kut van. En vond de vrij nog altijd beter dan moisander.
Momenteel lopen er in de hele Eredivisie alleen maar mongolen rond centraal achterin.
pi_145997617
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Match om moverende redenen niet kunnen zien. Ik lees overal dat Hendrix het goed heeft gedaan. Goed om dat te horen. Die zorgt voor een goede balans tussen middenveld en verdediging. Iets wat een Schaars bijvoorbeeld niet kan. Dat scheelt ons tegendoelpunten. Daarnaast is hij ook goed in de voortzetting en heeft hij inzicht. Iets wat een Hiljemark weer niet heeft. Met een Gaurdado erlangs, die zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht werk verricht, is dit een juist bezetting. Maher gaat steeds beter spelen en heeft, in tegenstelling tot Wijnaldum, wel het inzicht om die steekbal op Narsingh en Depay te geven.

Jammer genoeg is Wijnaldum aanvoerder en zal deze naar alle waarschijnlijkheid gewoon gaan spelen. Waarschijnlijk op de plaats van Hendrix, om zo Guardado naar achter te zetten. En dat allemaal omdat Cocu geen cojones heeft.
Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen.
En daarnaast, om je aanvoerder opeens te laten banken kan je ook niet opeens maken. Luxeprobleem ten top
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_145997679
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen.
En daarnaast, om je aanvoerder opeens te laten banken kan je ook niet opeens maken. Luxeprobleem ten top
Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.

Peter Bosz zou het wel weten en een van de verdedigers slachtofferen.
pi_145997792
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.

Peter Bosz zou het wel weten en een van de verdedigers slachtofferen.
Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dus
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_145998008
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dus
Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:01:13 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145998099
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.
Ik denk het wel en met Depay heb je op links al diepgang, scorend vermogen heeft Wijnaldum namelijk wel
pi_145998150
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk het wel en met Depay heb je op links al diepgang, scorend vermogen heeft Wijnaldum namelijk wel
Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:04:02 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145998207
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.
Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenen
pi_145998216
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Daar ben ik inderdaad dus ook bang voor. En als dat zo blijkt te zijn, mag 'ie banken.
pi_145998744
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenen
Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:20:58 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145998840
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.
Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappen
pi_145998933
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappen
Ajax was zijn beste wedstrijd in 3 jaar(?) tijd PSV. Misschien wel zijn 1e zelfs. Had op z'n hoogtepunt moeten stoppen misschien.. ;)
pi_145999064
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kan gewoon niet voetballen.

In ander nieuws zijn de broertjes VDK het er over eens dat Hendrix in Oranje thuis hoort. Dat iedereen het even weet.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:57 #245
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_145999088
Wat zou er mis zijn met 4-4-2?

En dan Memphis en De Jong in de spits, middenveld met Wijnaldum, Maher, Guardado en Hendrix.
Het liefst dan Memphis "hangend" op links zodat Jetrogod erover heen kan en Guardado kan inzakken als Jetrogod meegaat in de aanval.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:32:08 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_145999256
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef jpg97 het volgende:
Wat zou er mis zijn met 4-4-2?

En dan Memphis en De Jong in de spits, middenveld met Wijnaldum, Maher, Guardado en Hendrix.
Het liefst dan Memphis "hangend" op links zodat Jetrogod erover heen kan en Guardado kan inzakken als Jetrogod meegaat in de aanval.
Nu de hele zaak veranderen lijkt me vragen om problemen. Gewoon zo laten en een onderlinge competitie laten uitvechten.
Dit, dus.
pi_146000745
Ik ben benieuwd na hoeveel minuten ADO deze keer een rode kaart wordt aangenaaid.... Vorig seizoen was het Depay die een suarez actie deed waardoor Coutinho onterecht rood kreeg.... Afijn, het zal mij benieuwen :)
Zonder wrijving geen glans
pi_146001628

haha
pi_146001745
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

haha
  Redactie Sport maandag 27 oktober 2014 @ 18:43:40 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146003711
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

haha
Riedewald er niet in :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]