Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekikquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisander bij ajax kan ook niet. Van beek bij feyenoord is ook drie keer niks. Je hebt heel veel mazzel als je er een goeie hebt staan. En ik vind deze twee nog altijd een verademing tov bouma, derijk en marcello
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
Net te vroeg weggedaan. Hij is er nu eindelijk klaar voor en speelt ook alles voor Kopenhagen. Laatst nog aanvoerder.quote:
Zeker.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net te vroeg weggedaan. Hij is er nu eindelijk klaar voor en speelt ook alles voor Kopenhagen. Laatst nog aanvoerder.
Ze kunnen er allemaal geen ene kut van. En vond de vrij nog altijd beter dan moisander.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moisander? was vorig seizoen de beste centrale verdediger van de competitie, dit seizoen is hij wat minder maar nog altijd veel beter dan Rekik
Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Match om moverende redenen niet kunnen zien. Ik lees overal dat Hendrix het goed heeft gedaan. Goed om dat te horen. Die zorgt voor een goede balans tussen middenveld en verdediging. Iets wat een Schaars bijvoorbeeld niet kan. Dat scheelt ons tegendoelpunten. Daarnaast is hij ook goed in de voortzetting en heeft hij inzicht. Iets wat een Hiljemark weer niet heeft. Met een Gaurdado erlangs, die zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht werk verricht, is dit een juist bezetting. Maher gaat steeds beter spelen en heeft, in tegenstelling tot Wijnaldum, wel het inzicht om die steekbal op Narsingh en Depay te geven.
Jammer genoeg is Wijnaldum aanvoerder en zal deze naar alle waarschijnlijkheid gewoon gaan spelen. Waarschijnlijk op de plaats van Hendrix, om zo Guardado naar achter te zetten. En dat allemaal omdat Cocu geen cojones heeft.
Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie gaat slachtofferen. Wellicht dat we 4-4-2 met een ruit op het middenveld, of met Wijnaldum als rechtervleugel gaan spelen, maar Cocy kan het bijna niet maken om Hendrix eruit te halen.
En daarnaast, om je aanvoerder opeens te laten banken kan je ook niet opeens maken. Luxeprobleem ten top
Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorin kan hij ook niemand slachtofferen. De Memph speelt alsof hij nooit blessa is geweest. Narsingh is perfect voor dit spel en De Jong is een prima aanspeelpunt.
Peter Bosz zou het wel weten en een van de verdedigers slachtofferen.
Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Narsingh de zwakste schakel. Hij is snel in de omschakeling, maar voegt mi verder eigenlijk heel weinig toe. In ieder geval niet meer dan Wijnaldum op die plek zou kunnen doen. Op snelheid na dus
Ik denk het wel en met Depay heb je op links al diepgang, scorend vermogen heeft Wijnaldum namelijk welquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wijnaldum is ook snel, maar niet zo snel. Ondanks dat Narsingh niet kan voetballen, komt er wel dreiging vanaf. Ik denk niet dat Wijnaldum het op die positie beter doet.
Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het wel en met Depay heb je op links al diepgang, scorend vermogen heeft Wijnaldum namelijk wel
Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.
Daar ben ik inderdaad dus ook bang voor. En als dat zo blijkt te zijn, mag 'ie banken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij voetbalt er niet graag. Voelt hij zicht te groot voor. Dat gaat zich uiten in zijn spel.
Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zijn probleem maar het is net hoe Cocu het voor hem inpakt, Schone en Toornstra vullen het ook op hun eigen manier in, weinig krijt aan de schoenen
Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de manier hoe PSV nu speelt, denk ik dat je beter met een Narsingh kunt spelen. Wanneer PSV weer op de helft van de tegenstander gaat spelen, past Wijnaldum daar beter.
Ajax was zijn beste wedstrijd in 3 jaar(?) tijd PSV. Misschien wel zijn 1e zelfs. Had op z'n hoogtepunt moeten stoppen misschien..quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappen
Kan gewoon niet voetballen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Narsingh toch wel heel slecht (momenteel), zo'n makkelijke wedstrijd en nauwelijks op iets goeds te betrappen
Nu de hele zaak veranderen lijkt me vragen om problemen. Gewoon zo laten en een onderlinge competitie laten uitvechten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef jpg97 het volgende:
Wat zou er mis zijn met 4-4-2?
En dan Memphis en De Jong in de spits, middenveld met Wijnaldum, Maher, Guardado en Hendrix.
Het liefst dan Memphis "hangend" op links zodat Jetrogod erover heen kan en Guardado kan inzakken als Jetrogod meegaat in de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |